Dit gaat vast ook heel mooi worden hoorquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, mooi idee! Toegegeven, niet zó tof als het vorige idee, maar het is zeker te begrijpen dat het plan niet meer haalbaar is. En dan is dit een mooi alternatief
Wat ze eventueel prima zouden kunnen doen, is de artiest er op het einde in monteren, terwijl ze naar een foto van de plek kijken, vanuit hun eigen land, of zoietsquote:Op dinsdag 1 december 2020 08:22 schreef molloot200 het volgende:
Klinkt prima Als er maar wel echt een link naar het land/de artiest is, ben ik wel tevreden over deze opzet.
Nee, dat moet wel goedkomen. In Rotterdam heb je al een paar plekken (haven, skyline, Euromast, Kuip, kubuswoningen, Koopgoot). En in Den Haag/Scheveningen en Amsterdam ook. Dan nog wat middelgrote steden als Haarlem, Dordrecht, Maastricht en Delft. De Molens van Kinderdijk, diverse plekken op de Veluwe, Waddenzee, Afsluitdijk, Limburgse Heuvels, Zaanse Schans, de Bollenvelden, Deltawerken, Friese Meren, Sallandse Heuvelrug, Efteling, Madurodam, Volendam, Biesbosch, een willekeurige dierentuin, de zeehonden in Pieterburen, een vestingstad als Naarden of Heusden, klederdracht in Spakenburg of Staphorst, iets sportiefs als de Bosbaan of een Skihal en dan zijn we er al bijnaquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:41 schreef molloot200 het volgende:
En hopen dat we een beetje verschillende omgevingen krijgen. Niet alleen polders, maar ook stranden, zandverstuivingen, bossen, steden. Zet zo'n huisje neer bij de landingsbaan van een (zweef)vliegtuigenbaan. Zelfs langs de snelweg levert al gauw unieke beelden op. Ergens ben ik bang dat Nederland een klein beetje te eentonig is om hier steeds weer iets unieks van te maken. Zeker ook omdat ze alles in de buitenlucht willen. Dan vallen toffe loodsen of (stations)hallen alweer af.
Dat het huisje sowieso buiten moet staan betekent lijkt me niet dat er geen beelden van binnen aan toegevoegd kunnen worden. Je ziet ook op die pagina als voorbeeld het Rijksmuseum, lijkt me sterk dat ze dan de binnenkant helemaal over zouden slaanquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:41 schreef molloot200 het volgende:
En hopen dat we een beetje verschillende omgevingen krijgen. Niet alleen polders, maar ook stranden, zandverstuivingen, bossen, steden. Zet zo'n huisje neer bij de landingsbaan van een (zweef)vliegtuigenbaan. Zelfs langs de snelweg levert al gauw unieke beelden op. Ergens ben ik bang dat Nederland een klein beetje te eentonig is om hier steeds weer iets unieks van te maken. Zeker ook omdat ze alles in de buitenlucht willen. Dan vallen toffe loodsen of (stations)hallen alweer af.
Nederland is wel een stuk diverser dan veel mensen denken. Ik denk dat het wel helemaal goed gaat komen wat dat betreftquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:41 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb vertrouwen in het team, dat sowieso En leuk dat ze niet alleen voor de bekende plekken willen gaan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nederland is wel een stuk diverser dan veel mensen denken. Ik denk dat het wel helemaal goed gaat komen wat dat betreft
Het plein voor RotterdamCS is groot zat hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:41 schreef molloot200 het volgende:
Dan moeten ze dat tiny houseje (dubbelop?) in het Rijksmuseum kwijt kunnen, wat best kan denk ik, maar het MECC is waarschijnlijk te laag.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat het huisje sowieso buiten moet staan betekent lijkt me niet dat er geen beelden van binnen aan toegevoegd kunnen worden. Je ziet ook op die pagina als voorbeeld het Rijksmuseum, lijkt me sterk dat ze dan de binnenkant helemaal over zouden slaan
Dit dacht ik ook. En dan iets leuks met de vlag van het land + titel + artiest van het lied.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik gok dat op het eind de deur van het huisje open gaat (#Open up), en dat de camera naar binnen beweegt, en dat je binnen in het huisje dan de zaal ziet. Is het nog te volgen? Nee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |