SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik krijg nu wel honger, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2020 06:16 schreef Rafeiro het volgende:
Heb ook al een banaan op.
En wat melk en wat sinas.
Tijd maakt me wat dat aan gaat te weinig uit.
Handig met diabetes
Dan moet je wat etenquote:Op zondag 8 maart 2020 06:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg nu wel honger, eerlijk gezegd.
Goedemorgen.quote:
quote:
Goedemorgen.quote:
Ik vind 4.00 uur vroeg, rond 8.00 uur niet zo.quote:Op zondag 8 maart 2020 07:59 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Wat is iedereen toch vroeg op voor een zondag?
Nu al weer?quote:Op zondag 8 maart 2020 08:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 4.00 uur vroeg, rond 8.00 uur niet zo.
Gisteravond laat thuis gekomen en weer heerlijk in mijn eigen bedje geslapen...
Net even naar de minidocu van Going to a town gekeken.quote:
Welkom terug dan! Jullie vakantie was kort maar prachtig ☃️quote:Op zondag 8 maart 2020 08:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 4.00 uur vroeg, rond 8.00 uur niet zo.
Gisteravond laat thuis gekomen en weer heerlijk in mijn eigen bedje geslapen...
Yep, 4 dagen waren het met alles er op en er aan.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu al weer?
Was een korte vakantie dan maar.
Rufus is nogal uitgesproken, ik mag dat welquote:Op zondag 8 maart 2020 08:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Net even naar de minidocu van Going to a town gekeken.
Was inderdaad weer mooi.
Doe je helemaal goed.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, 4 dagen waren het met alles er op en er aan.
Voor mij als niet skiër lang zat en de dames hebben 5 skigebieden bezocht.
Die klagen ook niet...
Op naar de volgende vakantie...
Hij FOK!t nu ook vanuit isolatie in de bak.quote:
Een mod terecht verbeteren kan je al in zo'n situatie brengen. Sommige hebben bijzonder lange tenen.quote:Op zondag 8 maart 2020 14:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat was je misdaad? Een mod tegengesproken?
Ik weet er alles van. Grote delen van FOK! laat ik bewust links liggen tegenwoordig. Hier in MUZ valt het gelukkig nog mee.quote:Op zondag 8 maart 2020 15:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een mod terecht verbeteren kan je al in zo'n situatie brengen. Sommige hebben bijzonder lange tenen.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: In veel landen wordt vanavond de finale van het Nationaal Songfestival afgewerkt, cq. wordt bepaald welk nummer de inzending voor het Songfestival wordt. Ik ga een liedje uit Finland laten horen. Helemaal niet gezegd dat het wint, maar ik vind het wel prettig in het gehoor liggen...
Nu daadwerkelijk de Finse inzendingquote:
Helaas ben ik nog lang niet door de nieuwe muziek heen.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:47 schreef Rafeiro het volgende:
Rond 17:00u gooi ik wat muziek de stream op.
Het kan verkerenquote:Op zondag 8 maart 2020 16:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas ben ik nog lang niet door de nieuwe muziek heen.
Gangnam Stylequote:Op zondag 8 maart 2020 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik trap zo af met 강남스타일
En iedereen kent het.
Maakt niet uit joh. Ben ook maar een beetje aan het klieren. Niks voorbereid.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:11 schreef DJ11 het volgende:
Vind het echt vervelend dat ik nu niet kan luisteren. Moet even voorrang geven aan Spotify, anders kom ik niet over met al die muziek.
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat las ik, Melting... volgende week een onvervalste Vout-show?
Ik zal mijn best doen om te luisteren.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Vout wilde toch nog een keer carnavalsmuziek van dit jaar doen. I.v.m. overlijden van onze moeder, is dat er niet van gekomen.
Zal hij leuk vinden.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen om te luisteren.
Okéquote:Op zondag 8 maart 2020 17:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Vout wilde toch nog een keer carnavalsmuziek van dit jaar doen. I.v.m. overlijden van onze moeder, is dat er niet van gekomen.
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:23 schreef Rafeiro het volgende:
Pipetjes met salpeterzuur klaar zetten ter bescherming van de oren.
Ik zat zelf aan veel sterke drank te denken.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:23 schreef Rafeiro het volgende:
Pipetjes met salpeterzuur klaar zetten ter bescherming van de oren.
Ben er denk ik al ruim 20 jaar niet meer geweest. Maar moet wel mooi zijn nu.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:28 schreef livelink het volgende:
Ik ben vandaag naar Burgers Zoo geweest. Even opwarmen in de bush en de desert en vervolgens weer koud geworden in de regen in de rest van de dierentuin![]()
Maar het was wel lekker rustig.
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:28 schreef livelink het volgende:
Ik ben vandaag naar Burgers Zoo geweest. Even opwarmen in de bush en de desert en vervolgens weer koud geworden in de regen in de rest van de dierentuin![]()
Maar het was wel lekker rustig.
Inderdaad. Ik heb het nu wel koud. Maar ik ben ook moe vanwege een veel te korte nacht. Dat helpt ook niet mee.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu dan maar lekker opwarmen onder het genot van een lekker kopje thee.
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb het nu wel koud. Maar ik ben ook moe vanwege een veel te korte nacht. Dat helpt ook niet mee.
Bon apetit.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:38 schreef livelink het volgende:
Ik ga eten koken, dus weer afsluiten. Dank je wel Rafeiro.
Succes en smakelijk voor straks.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:38 schreef livelink het volgende:
Ik ga eten koken, dus weer afsluiten. Dank je wel Rafeiro.
Ik heb U2 nooit iets aangevonden. Jij wel?quote:
Ben geen fan, maar er komt zo nog wat ergers.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb U2 nooit iets aangevonden. Jij wel?
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben geen fan, maar er komt zo nog wat ergers.
Echt niet?quote:Op zondag 8 maart 2020 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb U2 nooit iets aangevonden. Jij wel?
Je houdt er van, of je houdt er niet van, denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt niet?Ze hebben toch wel een stuk of wat geweldige nummers gemaakt. Mijn favoriet ik denk ik Pride (In The Name Of Love).
Zal hij blij mee zijn.quote:Op zondag 8 maart 2020 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Blu Cantrell/Sean Paul - Breathe - Rap Version
En hierna eentje voor Vout
Dit suggereert dat er ook een No Rap Version is. Die is geheid beterquote:Op zondag 8 maart 2020 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Blu Cantrell/Sean Paul - Breathe - Rap Version
En hierna eentje voor Vout
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
De echte carnaval krakers mag Vout zelf draaien
Het zou maar zo eens kunnen dat ik komende zaterdag voorafgaand een beetje tegenwicht ga bieden, met een kwalitatief hoogstaande showquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het zou maar zo eens kunnen dat ik komende zaterdag voorafgaand een beetje tegenwicht ga bieden, met een kwalitatief hoogstaande show
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik heb mijn tijd nuttig besteed met het bij elkaar zoeken van allerlei kadobonnen, AH zegelboekjes en Douwe Egbertspunten. I’m rich
Ik meende de stem te herkennen, maar ik ken het nummer niet.quote:
Zooi kopen, denk ik. Nah, nuttige dingen aanschaffen zoals thee, theebekers, planten en de vvv-kadobonnen kan ik op heel veel plekken uitgeven, waaronder restaurants en kruidvat enzo, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 8 maart 2020 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is nu... wat ga je er allemaal mee doen?
Hello Rich. I'm spijkerbroek.quote:
"verse" groentensoep uit de vriezer. Met een broodje.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 18:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
"verse" groentensoep uit de vriezer. Met een broodje.
Wel zelfgemaakt (door mijn zwager)
Komt goed en dat doen ze echt zo slim.quote:
En dan krijg jij ook altijd een portie?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Komt goed en dat doen ze echt zo slim.
Alles wat overblijft aan groente en vlees gaat de vriezer in en daar kookt hij dan altijd heerlijke soep mee.
Niet altijd, maar wel vaak, goed voor de vitamientjesquote:Op zondag 8 maart 2020 18:18 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan krijg jij ook altijd een portie?
Goed geregeld!
Ik moest even opzoeken wat dat was.quote:
Kruidenzee uiteraard. Duh.quote:
Sindsdien is Theo Thee jouw aromattie?quote:Op zondag 8 maart 2020 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een alternatief voor dat smerige Aromat. Heb het ToT ooit ook aangeraden
Eet wat zout. Je grappen zijn flauw.quote:
Kon het niet laten, sorryquote:Op zondag 8 maart 2020 19:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eet wat zout. Je grappen zijn flauw.
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf eigenlijk ook best aromatig
Aquote:Op zondag 8 maart 2020 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Aromat op komkommer is heerlijk. al 3 jaar sws niet gegetenquote:Op zondag 8 maart 2020 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer, doe es niet zo gekquote:
Hoeraquote:Op zondag 8 maart 2020 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer, doe es niet zo gek![]()
kabouter heeft haar zwemdiploma A gehaald
![]()
Best spannend
Is A met kleding al? Hoaraquote:Op zondag 8 maart 2020 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer, doe es niet zo gek![]()
kabouter heeft haar zwemdiploma A gehaald
![]()
Best spannend
En wie hebben we daar ineens?quote:Op zondag 8 maart 2020 21:36 schreef Tailless het volgende:
[..]
A
[..]
Aromat op komkommer is heerlijk. al 3 jaar sws niet gegeten
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wie hebben we daar ineens?
Heel toevallig en schijnheilig, nadat hij iemand anders uit deze topicreeks elders voor NSB'er uit heeft gemaakt?
De puber met het IQ van minder dan een remschijf.
Bad timing, wrong place...
Je weet kennelijk niet eens wat dat woord betekent, dus laten we dat maar niet verder ter discussie stellen...quote:Op zondag 8 maart 2020 22:19 schreef Tailless het volgende:
[..]Ga lekker naar dat topic. Ik doe niet schijnheilig hoor
Primaquote:Op zondag 8 maart 2020 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet kennelijk niet eens wat dat woord betekent, dus laten we dat maar niet verder ter discussie stellen...
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:50 schreef Rafeiro het volgende:
Jezus, tailfox wat laat je je bij deze als achterlijke gladiool kennen.
Heb even opgezocht waar en hoe en waar je NSB'er gebruikte.
Steek een gladiool in je bruine anjer.
quote:Op zondag 8 maart 2020 22:19 schreef Tailless het volgende:
[..]Ga lekker naar dat topic. Ik doe niet schijnheilig hoor
Ik ga me niet mengen in een discussie waar ik verder niks te zoeken heb.quote:
Waarom begin je dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ga me niet mengen in een discussie waar ik verder niks te zoeken heb.
Kan spijkerbroek je alles over vertellen waarschijnlijk.quote:Heb vandaag toevallig nog een mini docu over Mussert gezien, weet je wie dat is?
Ik begon nergens mee, leer lezen. Jij kwam hier je schijnheiligheid verdedigen.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:13 schreef Tailless het volgende:
[..]
Waarom begin je dan?
[..]
Kan spijkerbroek je alles over vertellen waarschijnlijk.
Nee hoor ik reageerde op doedezemaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik begon nergens mee, leer lezen. Jij kwam hier je schijnheiligheid verdedigen.
En nu noem je spijkerbroek "verkapt" weer een NSB'er.
Goedemorgen.quote:
Dat is fijn. Hoewel het op de kortere termijn wel extra werk is vanwege het inwerken.quote:Op maandag 9 maart 2020 05:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Op naar een nieuwe week, vol zorgen.
Vandaag begint een nieuwe collega. Dat scheelt alweer in het werk, hoop ik.
Dat wel. Maar dat maakt niet uit, want daar heb ik toch geen tijd voor.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is fijn. Hoewel het op de kortere termijn wel extra werk is vanwege het inwerken.
Goed planquote:Op maandag 9 maart 2020 07:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Maar dat maakt niet uit, want daar heb ik toch geen tijd voor.
Nee serieus, ik ga daar wel tijd voor maken. Anders wordt hij ingewerkt door die collega die ik niet moet, en die eind van deze of volgende maand vertrekt.
quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 9 maart 2020 07:43 schreef just me het volgende:
goedemorgen
dank voor de felicitaties voor de kabouter
![]()
Ja, voor een maandag ben ik inderdaad best vroeg.quote:
Succes!quote:Op maandag 9 maart 2020 09:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, voor een maandag ben ik inderdaad best vroeg.
Normaal is het ook nog weekend voor me maar ik ga vandaag de halve afdeling verbouwen.
quote:Vandaag 19:00 brother52: Cold War or: How I learned to stop worrying and love the bomb
quote:Op maandag 9 maart 2020 17:09 schreef brother52 het volgende:
Als vanavond niemand anders plannen heeft:
Naar aanleiding van een suggestie die livelink afgelopen donderdag deed.
[..]
Ik wilde gewoon een wat luchtiger onderwerp na de corona-showquote:Op maandag 9 maart 2020 17:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Waar zat livelink met haar gedachten?
De Koude Oorlog... luchtig hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een wat luchtiger onderwerp na de corona-show
Noem dat maar luchtiger.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een wat luchtiger onderwerp na de corona-show
The big 4 komen straks ook nog voorbijquote:
En Christmas at ground zero?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
The big 4 komen straks ook nog voorbij
Nee, die nietquote:
Wat heeft deze te maken met het onderwerp?quote:
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heeft deze te maken met het onderwerp?
quote:How many times has the weatherman told you stories that made you laugh?
You know it's not unlike the Politicians and leaders, when they do things by half
Who gets the job
Of pushing the knob?
That sort of responsibility, you draw straws for it if you're mad enough
How many times has the weatherman told you stories that made you laugh?quote:
quote:
Always the rain was beter geweest de laatste tijd bekeken inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
En ingetuned met 'Always the sun'. Verre realiteit lijkt dat.
quote:
De klassieke blonde, slechte Rus tegen de goede Amerikaanquote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
De klassieke blonde, slechte Rus tegen de goede Amerikaan
The good, the bad and the uglyquote:Op maandag 9 maart 2020 19:21 schreef livelink het volgende:
Was toch wel lekker toen goed/slecht nog lekker zwart-wit was. Hoefde je zelf niet zo na te denken.
Nu zitten we met Poetin vs Trump![]()
Hoe moet ik mijn kinderen dan nog uitleggen wie goed en wie slecht zijn?
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
The good, the bad and the ugly
Mama is good, Poetin is bad so guess what’s wrong with Trump
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Probleem is dat ik al in een eindeloze discussie zou komen bij het 'Mama is good'-deel.
Minder irreëel dan "two minutes before midnight" om 19:10 uur.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:16 schreef livelink het volgende:
En ingetuned met 'Always the sun'. Verre realiteit lijkt dat.
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:25 schreef brother52 het volgende:
Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:25 schreef brother52 het volgende:
Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef brother52 het volgende:
Ik heb mijn oude koptelefoon maar weer even opgezet, ben bang dat de noisecancelling anders zo ingrijpt
Nou ben ik toch wel heel benieuwd.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef brother52 het volgende:
Ik heb mijn oude koptelefoon maar weer even opgezet, ben bang dat de noisecancelling anders zo ingrijpt
dat belooft watquote:Op maandag 9 maart 2020 19:26 schreef brother52 het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:30 schreef Melting het volgende:
Als je noicecancelling hier al voor in grijpt, dan vrees ik het ergste voor zaterdag.
Zaterdag gewoon over mijn versterker op standje 11. Vinden de buren vast leukquote:Op maandag 9 maart 2020 19:30 schreef Melting het volgende:
Als je noicecancelling hier al voor in grijpt, dan vrees ik het ergste voor zaterdag.
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zaterdag gewoon over mijn versterker op standje 11. Vinden de buren vast leuk
Ik wist helemaal niet dat dit een koude-oorlog nummer is. Ik dacht dat het een ongecompliceerde zomerhit was.quote:
Dat dacht ik ook. Totdat ik de tekst las.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dit een koude-oorlog nummer is. Ik dacht dat het een ongecompliceerde zomerhit was.
Bron: nos.nlquote:Premier Rutte: geen handen meer schudden in Nederland
Het kabinet raadt alle Nederlanders af om elkaar de hand te schudden. Het kabinet doet een dringende oproep aan alle Nederlanders om elkaar voorlopig niet meer met een handdruk te begroeten. "Dat is een simpele maatregel die helpt bij het indammen van het coronavirus," heeft premier Rutte gezegd op een persconferentie na crisisoverleg van het kabinet.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dit een koude-oorlog nummer is. Ik dacht dat het een ongecompliceerde zomerhit was.
Wat een onzin.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik schud nog netjes handen, uit beleefdheid.
Dat zou ik in het griepseizoen sowieso afradenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik schud nog netjes handen, uit beleefdheid.
Ja, ik heb er ook last van.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Trage reactie, fok klapt er steeds uit, dit is poging 3
Hoi.quote:
quote:
Neh. Slechte woordgrappen is mijn middle name.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je had verjaagd met mijn slechte woordgrappen
quote:Op maandag 9 maart 2020 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Een ouderwetse Koude Oorlog laat mensen bij elkaar komen.
Weird Al was 300 jaar eerderquote:
Maar hij is ook raarquote:
Nee, Prince was normaal, wil je zeggen?quote:
Ja, dat dus. Fok doet hier een beetje raar geloof ik.quote:
Hier is het ook erg traag.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Fok doet hier een beetje raar geloof ik.
Super indringendquote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Het intro van dit nummer is het mooiste intro allertijden.
Die heb ik niet eensquote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Is Simon & Garfunkel - The sun is burning al geweest?
Nou ja zegquote:
Ik heb laatst de cover door Fish nog gedraaid.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:08 schreef just me het volgende:
Ik ken dit helemaal niet maar ik ben ook geen echte Bowie kenner
sorry meneer, ik heb niet goed opgeletquote:Op maandag 9 maart 2020 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb laatst de cover door Fish nog gedraaid.
Leeuw, olifant, jachtluipaard en de giraffe?quote:
De neushoorn is al uitgestorven?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Leeuw, olifant, jachtluipaard en de giraffe?
Klinkt als een heerlijk diner.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Leeuw, olifant, jachtluipaard en de giraffe?
Ook wel als een garantie op een nieuw virus.quote:
Het spit voor de olifant moet wel ontzettend groot zijn...quote:
en stevig ookquote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het spit voor de olifant moet wel ontzettend groot zijn...
Jij denkt in problemenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het spit voor de olifant moet wel ontzettend groot zijn...
Uitdagingenquote:
Lekker om naar uit te kijkenquote:
Het zat al een beetje in de planning, maar de vluchten waren nogal prijzig.quote:
quote:
En toen stopte de stream er mee.quote:
We zijn inmiddels wel van de subtielere oorlogsdreiging naar de echte oorlog gegaan qua muziek.quote:
Via de app doet hij het hier nog gewoon.quote:
Dacht doe ze alle 4 maar achter elkaar, dan hebben we dat maar weer gehad.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
We zijn inmiddels wel van de subtielere oorlogsdreiging naar de echte oorlog gegaan qua muziek.
Ik alleen maar, maar doe niet aan koopzegels.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft vandaag een collega verblijd met een stapel Perlapunten, blij dat die ook weer goed terecht zijn gekomen. Nu nog eens het restant koopzegels inplakken en gaan cashen, we komen echt nooit bij Albert Heijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |