Ja natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 03:18 schreef engine het volgende:
[..]dan ben je ook wel achterlijk... Plant nog ooit terug gezien?
Bij die maat van me hebben ze een keer net voor de oogst alles eruit getrokken. Hij vermoedde dat het gedaan is door degenen die eigenlijk zijn planten zouden kopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 03:18 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vroeger ook in de tuin gedaan. Op een gegeven moment miste er een plant. Het spoor van aarde leidde naar de buren 3 tuinen verderop.
Binnen oogst ik om de 8 a 9 wekenquote:Op zondag 8 maart 2020 03:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En het zijn verdomd makkelijke plantjes. Als je een tuin hebt waar ze licht krijgen hoef je ze alleen maar water te geven. En in september is het tegenwoordig meestal mega goed weer, en dan beginnen ze te toppen. Kaching~!
Ja, maar dat is met lampen denk ik? Dan kan je de seizoenen zelf makenquote:
Ja als je de dagen korter maakt gebeurt hetquote:Op zondag 8 maart 2020 03:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met lampen denk ik? Dan kan je de seizoenen zelf maken
Wel goed voor de prostaat, tomaten.quote:Op zondag 8 maart 2020 03:22 schreef devzero het volgende:
Vanmiddag 3 tomatenplantjes in de tuin gedaan. Zou je ook high van die bladeren worden
GEKOMEN!!quote:
Hoop het!quote:
Als mikey wint, hoeft hij bij mij niet meer aan te komen met 'gun mij ook eens puntjes'quote:Op zondag 8 maart 2020 03:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoop het!Mikey was altijd "MEH MEH KUT BOLKE EN BOLKE!1!!!", maar toen DTS dicht ging kreeg ik ineens te horen van hem:"Ja, wel jammer dat ik nooit een rijm heb gehad...".
Dus als ie wint nu, dan krijgt ie een dikke B&B-rijm
Engine winnen zou ook tof zijn, of plymquote:Op zondag 8 maart 2020 03:29 schreef devzero het volgende:
#2 en #3 hebben geen behoefte om te winnen, geen idee wat engine of plymouth wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |