Was er maar wat te smokenquote:
Valt niet mee in het buitenland.quote:
Da's maandag wel op dus.quote:
De teringquote:
Echt he?quote:
Da's leuk, maar als je de oogst daarvan bij je binnen laat liggen en ze komen een keer binnen vallen ben je wel nat.quote:Op zondag 8 maart 2020 03:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 plantjes voor eigen gebruik.
Ach welneequote:Op zondag 8 maart 2020 03:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's leuk, maar als je de oogst daarvan bij je binnen laat liggen en ze komen een keer binnen vallen ben je wel nat.
Kans is 0,0, ik ben een voorbeeldig burger.quote:Op zondag 8 maart 2020 03:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet dat de kans dat ze binnen komen vallen groot is. Ik heb bij mij in de straat 2 huisdealers, dat weet de hele buurt en de politie weet het ook. Maar zolang ze geen overlast veroorzaken doen ze er niks aan
Ongetwijfeld. Maar als ze ooit om wat voor reden dan ook binnen komen zijn ze waarschijnlijk tegen jou veel harder dan tegen de pro-kwekersquote:Op zondag 8 maart 2020 03:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Kans is 0,0, ik ben een voorbeeldig burger.
Netjes.. Komt genoeg vanaf danquote:Op zondag 8 maart 2020 03:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 plantjes voor eigen gebruik.
Flikker een plant in je achtertuin in de lente, laat 'm groeien en je haalt er zonder moeite 2-5 ons vanaf.quote:
Geen tijd voor maar loont wel. 10 euro voor een gram tikt wel aan.quote:Op zondag 8 maart 2020 03:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Flikker een plant in je achtertuin in de lente, laat 'm groeien en je haalt er zonder moeite 2-5 ons vanaf.
Shop betaalt maar 3 per gramquote:Op zondag 8 maart 2020 03:10 schreef engine het volgende:
[..]
Geen tijd voor maar loont wel. 10 euro voor een gram tikt wel aan.
10 eu per gram is 'straatprijs'. Maat van me heeft jaren lang gewoon een plant of 5 in de tuin gezet, beetje fatsoenlijk verzorgen en dan als het oogsttijd werd gewoon de hele plant verkopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 03:10 schreef engine het volgende:
[..]
Geen tijd voor maar loont wel. 10 euro voor een gram tikt wel aan.
quote:
Ja dit ken ik wel. Als je het voor de winst doet lijkt me dat ook het makkelijkst...hoeft alleen die plantjes een tijdje in leven te houden.quote:Op zondag 8 maart 2020 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 eu per gram is 'straatprijs'. Maat van me heeft jaren lang gewoon een plant of 5 in de tuin gezet, beetje fatsoenlijk verzorgen en dan als het oogsttijd werd gewoon de hele plant verkopen.
Kwam er ff iemand kijken, die schatte in hoeveel eraan hing en wat voor kwaliteit het was en dan kreeg ie 200-500 per plant. Die staken ze dan uit en namen ze mee en hoefde je verder niks aan te doen.
Best goeie return on investment als je bedenkt dat zo'n stekje 10 eu kost
Vroeger ook in de tuin gedaan. Op een gegeven moment miste er een plant. Het spoor van aarde leidde naar de buren 3 tuinen verderop.quote:Op zondag 8 maart 2020 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 eu per gram is 'straatprijs'. Maat van me heeft jaren lang gewoon een plant of 5 in de tuin gezet, beetje fatsoenlijk verzorgen en dan als het oogsttijd werd gewoon de hele plant verkopen.
Kwam er ff iemand kijken, die schatte in hoeveel eraan hing en wat voor kwaliteit het was en dan kreeg ie 200-500 per plant. Die staken ze dan uit en namen ze mee en hoefde je verder niks aan te doen.
Best goeie return on investment als je bedenkt dat zo'n stekje 10 eu kost
quote:Op zondag 8 maart 2020 03:18 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vroeger ook in de tuin gedaan. Op een gegeven moment miste er een plant. Het spoor van aarde leidde naar de buren 3 tuinen verderop.
En het zijn verdomd makkelijke plantjes. Als je een tuin hebt waar ze licht krijgen hoef je ze alleen maar water te geven. En in september is het tegenwoordig meestal mega goed weer, en dan beginnen ze te toppen. Kaching~!quote:Op zondag 8 maart 2020 03:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel matig ja.
[..]
Ja dit ken ik wel. Als je het voor de winst doet lijkt me dat ook het makkelijkst...hoeft alleen die plantjes een tijdje in leven te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |