Ik heb een aantal jaren PZ gedaan, bij het invoeren van veiligheidsregels en PBM's was ik echt wel een kutwijf, tot dreigementen aan toe.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay...kan ik me wel iets bij voorstellen al heb ik zelf die ervaring niet. Maar zat eerst in een team met voornamelijk vrouwen dus is dan wel anders.
[..]
Herkenbaarquote:Ja en je meent dat je ook wat te zeggen hebt maar daar dachten m'n ouders anders over

Wat is een 'onthaalmoeder'?quote:Op zondag 8 maart 2020 02:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijwilligerswerk ga doen als onthaalmoeder, ook te weinig mannen

Voorleesvaders zijn net zo welkom hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst moeder worden. Lastig.

Ik ga een poging wagen!quote:Op zondag 8 maart 2020 02:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst moeder worden. Lastig.

Iedereen die iets met pbm van doen is wordt als snel als vervelend weggezetquote:Op zondag 8 maart 2020 02:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren PZ gedaan, bij het invoeren van veiligheidsregels en PBM's was ik echt wel een kutwijf, tot dreigementen aan toe.
[..]
Herkenbaar

Ohja beetje knutselen met kinderenquote:
Toen m'n pa ging voorlezen op mijn basisschool was hij de eerste man die dat ooit ging doenquote:Op zondag 8 maart 2020 02:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Voorleesvaders zijn net zo welkom hoor.

Dat was goed jaquote:

Een waar voorbeeld voor de maatschappijquote:Op zondag 8 maart 2020 02:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Toen m'n pa ging voorlezen op mijn basisschool was hij de eerste man die dat ooit ging doen

Dat klopt welquote:Op zondag 8 maart 2020 02:18 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen die iets met pbm van doen is wordt als snel als vervelend weggezet

Ik zou het best kunnen. De buik heb ik al.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was goed jahoef het zelf niet te proberen.

quote:Op zondag 8 maart 2020 02:23 schreef Jippie68 het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid, ik laat de rest van de punten voorkullie!
Ik wens jullie een mooie nacht, ik ga slapen.
Toedeloe en welterusten!

Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-03-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+

Motorbolk!quote:

SoS, we gaan de hele nacht lopen bolken, we gaan mario liggen vertolken, nog wat biertjes liggen kolken!quote:

Geen bier meer in huisquote:Op zondag 8 maart 2020 02:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
SoS, we gaan de hele nacht lopen bolken, we gaan mario liggen vertolken, nog wat biertjes liggen kolken!

Broer....quote:

Eens. Of te snel gezopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Broer....Dat is wel héél slecht inkoopmanagement.....

Het is altijd wel ergens 12:00 geweest dus ga je gang.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:49 schreef engine het volgende:
Even ontbijten en ook maar paar pilsjes laten aanrukken

En anders vind ik wel een ander excuusquote:Op zondag 8 maart 2020 02:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens 12:00 geweest dus ga je gang.

Ok Luigiquote:Op zondag 8 maart 2020 02:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je precies zo irritant hoe de a...

4:20 life toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |