Ik heb een aantal jaren PZ gedaan, bij het invoeren van veiligheidsregels en PBM's was ik echt wel een kutwijf, tot dreigementen aan toe.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay...kan ik me wel iets bij voorstellen al heb ik zelf die ervaring niet. Maar zat eerst in een team met voornamelijk vrouwen dus is dan wel anders.
[..]
Herkenbaarquote:Ja en je meent dat je ook wat te zeggen hebt maar daar dachten m'n ouders anders over
Wat is een 'onthaalmoeder'?quote:Op zondag 8 maart 2020 02:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijwilligerswerk ga doen als onthaalmoeder, ook te weinig mannen
Voorleesvaders zijn net zo welkom hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst moeder worden. Lastig.
Ik ga een poging wagen!quote:Op zondag 8 maart 2020 02:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst moeder worden. Lastig.
Iedereen die iets met pbm van doen is wordt als snel als vervelend weggezetquote:Op zondag 8 maart 2020 02:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren PZ gedaan, bij het invoeren van veiligheidsregels en PBM's was ik echt wel een kutwijf, tot dreigementen aan toe.
[..]
Herkenbaar
Ohja beetje knutselen met kinderenquote:
Toen m'n pa ging voorlezen op mijn basisschool was hij de eerste man die dat ooit ging doenquote:Op zondag 8 maart 2020 02:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Voorleesvaders zijn net zo welkom hoor.
Dat was goed jaquote:
Een waar voorbeeld voor de maatschappijquote:Op zondag 8 maart 2020 02:20 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Toen m'n pa ging voorlezen op mijn basisschool was hij de eerste man die dat ooit ging doen
Dat klopt welquote:Op zondag 8 maart 2020 02:18 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen die iets met pbm van doen is wordt als snel als vervelend weggezet
Ik zou het best kunnen. De buik heb ik al.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was goed jahoef het zelf niet te proberen.
quote:Op zondag 8 maart 2020 02:23 schreef Jippie68 het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid, ik laat de rest van de punten voorkullie!
Ik wens jullie een mooie nacht, ik ga slapen.
Toedeloe en welterusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Motorbolk!quote:
SoS, we gaan de hele nacht lopen bolken, we gaan mario liggen vertolken, nog wat biertjes liggen kolken!quote:
Geen bier meer in huisquote:Op zondag 8 maart 2020 02:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
SoS, we gaan de hele nacht lopen bolken, we gaan mario liggen vertolken, nog wat biertjes liggen kolken!
Broer....quote:
Eens. Of te snel gezopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Broer....Dat is wel héél slecht inkoopmanagement.....
Het is altijd wel ergens 12:00 geweest dus ga je gang.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:49 schreef engine het volgende:
Even ontbijten en ook maar paar pilsjes laten aanrukken
En anders vind ik wel een ander excuusquote:Op zondag 8 maart 2020 02:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens 12:00 geweest dus ga je gang.
Ok Luigiquote:Op zondag 8 maart 2020 02:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben je precies zo irritant hoe de a...
4:20 life toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |