BBQ is ook echt een mannendingetjequote:Op zondag 8 maart 2020 01:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook mooi ja. Sowieso vuurtje stoken wel leuk. Paar vrienden erbij. Allemaal beetje wijs doen hoe het vuur het beste brand... Stok in de hand om een beetje te porren![]()
![]()
Heel veel gekregen van m'n ouders toen ik uit huis ging. Beetje het huis uitgejaagd maar mams wou ook niet dat ik in een lege hut kwam te zittenquote:Op zondag 8 maart 2020 01:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat hij net op zichzelf was, liep ik soms echt het hele huis af te zoeken naar iets wat hij had meegenomen.
Het gaat me echt meer om het vuur dan bbq...eigenlijk geef ik daar niet zoveel omquote:
0 vrouwelijke collega'squote:Op zondag 8 maart 2020 01:45 schreef SoS87 het volgende:
Er zijn te weinig vrouwelijke bouwvakkers. Dat kan echt niet meer.
nanannaquote:
Fillipijntje importeren. Werken zich kapot en klagen nietquote:
Toch wel zorgzaam!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:47 schreef engine het volgende:
[..]
Heel veel gekregen van m'n ouders toen ik uit huis ging. Beetje het huis uitgejaagd maar mams wou ook niet dat ik in een lege hut kwam te zitten
Die laatste zin snap ik niet. Je bedoeld dat mannen vrouwen niet waarderen?quote:Op zondag 8 maart 2020 01:53 schreef Jippie68 het volgende:
Ik heb in een 'vrouwenwereld' gewerkt en in een 'mannenwereld' maar naar mijn ervaring vrouwen kunnen veel valser zijm. Mannen zien daarentegen vrouwen alleen in ondersteunende functies op hun plek.
Ja zeker!quote:
Vuurkorf of barbecue, mijn man kijkt mij verbaasd aan als ik iets wil aanstekenquote:Op zondag 8 maart 2020 01:47 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat me echt meer om het vuur dan bbq...eigenlijk geef ik daar niet zoveel om
Mag niet van mijn vriendin.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:54 schreef engine het volgende:
[..]
Fillipijntje importeren. Werken zich kapot en klagen niet
Flauwquote:
Zolang ze receptioniste, secretaresse of koffiejuffrouw zijn is het een prima vrouw. Maar als die vrouw 'iets te vertellen' krijgt in het bedrijf, ja dat is echt lastig voor sommigen.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:54 schreef engine het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet. Je bedoeld dat mannen vrouwen niet waarderen?
Er zijn te weinig mannelijke koffiejuffrouwen.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zolang ze receptioniste, secretaresse of koffiejuffrouw zijn is het een prima vrouw. Maar als die vrouw 'iets te vertellen' krijgt in het bedrijf, ja dat is echt lastig voor sommigen.
In de organisatie waar ik heb gewerkt dan
Wij hadden dat ook met onze oudste zoon, dan komen er twee kapiteins op het schip en dat gaat niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker!Heb hele lieve ouders. Ging gewoon niet meer samen in een huis.
Eensch!quote:Op zondag 8 maart 2020 01:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Er zijn te weinig mannelijke koffiejuffrouwen.
Ah okay...kan ik me wel iets bij voorstellen al heb ik zelf die ervaring niet. Maar zat eerst in een team met voornamelijk vrouwen dus is dan wel anders.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zolang ze receptioniste, secretaresse of koffiejuffrouw zijn is het een prima vrouw. Maar als die vrouw 'iets te vertellen' krijgt in het bedrijf, ja dat is echt lastig voor sommigen.
In de organisatie waar ik heb gewerkt dan
Ja en je meent dat je ook wat te zeggen hebt maar daar dachten m'n ouders anders overquote:Op zondag 8 maart 2020 01:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wij hadden dat ook met onze oudste zoon, dan komen er twee kapiteins op het schip en dat gaat niet.
Voorleesmoeder lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 8 maart 2020 02:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrijwilligerswerk ga doen als onthaalmoeder, ook te weinig mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |