quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 04:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je maar hard genoeg perst, dan wordt alles een punt
Ik ga de laatse jaren altijd naar Graspop in België. Lekker Metalquote:Op zondag 8 maart 2020 04:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook dat ja. Ik ben een aantal keer op andere festivals geweest, maar LL was toch altijd het leukste. Ben er helaas al jaren niet meer geweest.
Harder persen blijkbaarquote:
quote:
Ben jij van de school die gelooft in een oneindig dichte singulariteit of van een quantumzwartgat dat nog informatie uitwisselt met de rest van het universum?quote:
Uit je zwarte gat!quote:
@devzero kun jij dit even toelichten? Eventueel met afbeeldingen.quote:
Neequote:Op zondag 8 maart 2020 04:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben jij van de school die gelooft in een oneindig dichte singulariteit of van een quantumzwartgat dat nog informatie uitwisselt met de rest van het universum?
Ik zal het makkelijk maken voor marioquote:Op zondag 8 maart 2020 04:43 schreef engine het volgende:
[..]
@:devzero kun jij dit even toelichten? Eventueel met afbeeldingen.
Is dat hetzelfde universum als waar Mikey en aloa beste matties zijn?quote:Op zondag 8 maart 2020 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
NeeEen zwart gat is gewoon een hoop poep massa waar de zwaartekracht zo groot is, dat zelfs licht niet ontsnapt. Informatie uitwisselen met de rest van het universum gebeurt alleen in de parallele universums waar mikey en sexy lexy goed met elkaar kunnen opschieten
Dus je volgt de klassieke relativiteitstheorie van Einsteinquote:Op zondag 8 maart 2020 04:43 schreef devzero het volgende:
[..]
NeeEen zwart gat is gewoon een hoop poep massa waar de zwaartekracht zo groot is, dat zelfs licht niet ontsnapt. Informatie uitwisselen met de rest van het universum gebeurt alleen in de parallele universums waar mikey en sexy lexy goed met elkaar kunnen opschieten
En mikey en ikquote:Op zondag 8 maart 2020 04:45 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde universum als waar Mikey en aloa beste matties zijn?
Duidelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 04:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal het makkelijk maken voor mario
[ afbeelding ]
En we zullen het ook nooit weten omdat de zwaartekracht te sterk is om ook maar enige informatie eruit te krijgen...quote:Op zondag 8 maart 2020 04:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus je volgt de klassieke relativiteitstheorie van Einstein.
Persoonlijk denk ik dat dat achterhaald is en dat we nog niet de helft weten van de omstandigheden in zo'n gat
Ohjaquote:
Te sterk voor jou misschien ja...laat mij maar een keer proberen.quote:Op zondag 8 maart 2020 04:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En we zullen het ook nooit weten omdat de zwaartekracht te sterk is om ook maar enige informatie eruit te krijgen...
Hij heeft minder pandapunten dan ik geloof ik door die Saraquote:Op zondag 8 maart 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Waar mario net zo vaak een date heeft als jij
Sara? Ik kom geloof ik onder een steen vandaanquote:Op zondag 8 maart 2020 04:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft minder pandapunten dan ik geloof ik door die Sara
Meh, er zijn wel shortcuts te bedenken om meer te begrijpen van hoe de werkelijkheid in elkaar zit. Of dat voldoende is om ooit alles te snappen is dan weer een tweede.quote:Op zondag 8 maart 2020 04:48 schreef devzero het volgende:
[..]
En we zullen het ook nooit weten omdat de zwaartekracht te sterk is om ook maar enige informatie eruit te krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |