hou opquote:Op zondag 8 maart 2020 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortaan eens een bejaardehuis binnenlopen met pindakaas er opBinnen 2 minuten is het raak [ afbeelding ]
Wat vind der mario van Rammstein?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortaan eens een bejaardehuis binnenlopen met pindakaas er opBinnen 2 minuten is het raak [ afbeelding ]
ja zijn super, heb ik somige dvds,cdsquote:
Rammstein nog gezien op lowlandsquote:
Ik heb heel veel bands nog gezien op lowlands waar ik niks meer van weetquote:
Van de ene tent naar de andere tent zwalken en totaal niet weten waar je nu weer naar luistert. Dat is wel een beetje het lowlands gevoelquote:Op zondag 8 maart 2020 04:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb heel veel bands nog gezien op lowlands waar ik niks meer van weet
Wat voor mij het ultieme LL-gevoel is: midden in een tent staan met je matties. Bier gaan halen voor iedereen, dan met twee treetjes bier je matties niet meer terug kunnen vinden in de massa en alles maar zelf opdrinken en uitdelen aan voorbijgangers. En dan je matties weer om 04:00 tegenkomen in de bravo waar er vage house gedraaid wordtquote:Op zondag 8 maart 2020 04:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Van de ene tent naar de andere tent zwalken en totaal niet weten waar je nu weer naar luistert. Dat is wel een beetje het lowlands gevoel [ afbeelding ]
Je bent uit vorm man.quote:Op zondag 8 maart 2020 04:31 schreef KillemWieft het volgende:
![]()
Ik ga maar ‘s slapen.![]()
![]()
(Morgen maar weer eens punten hunten)
Lekker ovaal zijn toch.quote:
Ook dat ja. Ik ben een aantal keer op andere festivals geweest, maar LL was toch altijd het leukste. Ben er helaas al jaren niet meer geweest.quote:Op zondag 8 maart 2020 04:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor mij het ultieme LL-gevoel is: midden in een tent staan met je matties. Bier gaan halen voor iedereen, dan met twee treetjes bier je matties niet meer terug kunnen vinden in de massa en alles maar zelf opdrinken en uitdelen aan voorbijgangers. En dan je matties weer om 04:00 tegenkomen in de bravo waar er vage house gedraaid wordt
Onderweg naar een cirkelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |