viese taktikquote:Op zondag 8 maart 2020 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maakte al luide poepgeluiden met mijn mond, maar dat genot van een keutel die zachtjes je prostaat kietelt bij het naar buiten floepen mis ik dan wel
eh, het spetterde er uit hoor.quote:Op zondag 8 maart 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Voortaan wat meer drinken, dan vliegt die er zo uitNu is je keutel kennelijk te droog
Ik ook niet. Nooit twee keer plezier.quote:Op zondag 8 maart 2020 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van en eet soms best spicy
Ik denk dat ik het begrijp...quote:Op zondag 8 maart 2020 04:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nooit twee keer plezier.
Waarom zou je sambal op/in je anus willen smeren?quote:
Ik niet meer.. Eerst wel. Veel olie doet het nog wel steedsquote:Op zondag 8 maart 2020 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit last van en eet soms best spicy
Probeer maar een keertje bohhhhquote:Op zondag 8 maart 2020 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou je sambal op/in je anus willen smeren?
Ja, veel olie doet wonderen. En heul veul bier drink ik niet meer eigenlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 04:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet meer.. Eerst wel. Veel olie doet het nog wel steedsen heul veul bier ook
quote:Op zondag 8 maart 2020 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het begrijp...
[..]
Waarom zou je sambal op/in je anus willen smeren?
Ik gebruik alleen pindakaas als ik het hont wil lokkenquote:Op zondag 8 maart 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik meestal pindakaas, maar zal eens wat sambal gebruiken
Voortaan eens een bejaardehuis binnenlopen met pindakaas er opquote:Op zondag 8 maart 2020 04:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen pindakaas als ik het hont wil lokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |