Denk en hoop T welquote:
Ja ze zijn te lief geweest voor elkaar in het kiezen voor groepsvrijstellingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
maar das best stom
er hoort 1 verliezer 1 winnaar en 1 mol te zijn
ik vind het niet bijzonder met een echte jubileum ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja ze zijn te lief geweest voor elkaar in het kiezen voor groepsvrijstellingen.
Nu 2 verliezers dus. 2 mollen geloof ik nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
maar das best stom
En dat zegt wel watquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:16 schreef Ireth het volgende:
Ik vond dit de meest saaie aflevering qua opdrachten...
Bedrag van de mol zal wel niet meetellenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een bedrag dat nog een half jaar geheim gehouden moet worden
Nee het budget is echt op, en de inspiratie, maar dat is de laatste seizoenen al zo helaas. Dan kan je beter Belgische editie kijken idd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het niet bijzonder met een echte jubileum ofzo
mag idd hopen dat er niet twee mollen zijn want dan is het een extreem slecht seizoenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:16 schreef Henno het volgende:
[..]
Nu 2 verliezers dus. 2 mollen geloof ik niet
Twee dikke jopen soooow.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu zie ik het bij Rob ook
Mil heeft wat hulp bij het verbergen, bij Nathan zie ik het ook niet.
Dit is al eens eerder gedaan, met 2 verliezersquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Nizno het volgende:
maar das best stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |