Was het voor puppy Roze?!quote:Op maandag 16 maart 2020 21:50 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Inmiddels 'opgelost', want ze kunnen toch niet morgen; de patiënt is nog niet voldoende herstelt en nog steeds behoorlijk ziek. Nu bedenken hoe nu verder... nog een keer uitstellen misschien maar of afzeggen en zelf de puppy houden...
Wat een frummeltjesquote:Op maandag 16 maart 2020 20:20 schreef Miss_Isis het volgende:
Paar foto's nog van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frummel wil ook héél graag de puppy's van dichtbij bekijken:
[ afbeelding ]
En Lily ook:
[ afbeelding ]
De rand van de kist ligt erg lekker schijnbaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een filmpje van vanochtend, hele hongerige pupjes
Klopt. Zelfde foutmelding als het vorige filmpje 😢quote:Op maandag 16 maart 2020 22:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Wat een frummeltjes
Filmpje werkt niet
Het is natuurlijk niet toevallig dat het om puppy roze gaat. Dat is het lot.quote:Op maandag 16 maart 2020 21:50 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Inmiddels 'opgelost', want ze kunnen toch niet morgen; de patiënt is nog niet voldoende herstelt en nog steeds behoorlijk ziek. Nu bedenken hoe nu verder... nog een keer uitstellen misschien maar of afzeggen en zelf de puppy houden...
Nood breekt wetquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet toevallig dat het om puppy roze gaat. Dat is het lot.![]()
Maar al met al: toch ook het verstand gebruiken. Eigenlijk kun je haar niet houden toch?![]()
Dat zei je eerder.
Ja nee, het was voor *een* bruin teefje. Welk pupje precies bij welke familie gaat wonen beslissen we pas officieel met 7 weken. Maaaaar als er een bruin teefje 'over' zou blijven en hier blijft wonen dan wordt dat natuurlijk mijn keuze, puppy Roze. Wit en Rood zouden we dan verdelen over de twee andere gegadigden. Als we nog wel een extra stel mensen er bij nemen dan bepalen we als de pups 7 weken zijn wie van de drie stellen voor een bruin teefje precies Roze, Rood of Wit krijgt.quote:
Ze gaat ook wel uit zichzelf liggen, maar als ik haar er bij in doe en er bij ben dan laat ze mij het regelen. En eerlijk gezegd is het ook een stukje ongeduld van mijn kant, ik wil liever niet 10 minuten staan wachten tot ze besluit te gaan liggen, ik doe het liever direct zodat ik kan controleren dat alle puppy's goed liggen en goed kunnen drinken. Zo managen we ook de groei van de pups een beetje; degenen die het minst zijn gegroeid de afgelopen dag krijgen voorrang, en die help ik door ze aan een goede tepel te leggen en zo. Dat is handiger als dat een beetje snel geregeld kan wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 22:14 schreef mrien het volgende:
Wat een gepiep! Gaat cookie ook uit haarzelf liggen voor het voeden of wacht ze echt op jou?
Mja, kunnen, kunnen... het kán opzich best wel, het is alleen niet echt optimaal. Wel houden of niet houden heeft allebei voor- en nadelen. Nadelen zijn vooral praktisch (kost geld, kost tijd) voordelen zijn vooral gevoelsmatig (puppyquote:Op dinsdag 17 maart 2020 07:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet toevallig dat het om puppy roze gaat. Dat is het lot.![]()
Maar al met al: toch ook het verstand gebruiken. Eigenlijk kun je haar niet houden toch?![]()
Dat zei je eerder.
Haha ja dat zag er ongetwijfeld super charmant uit op de cameraquote:
Was niks mee, hoor, hoe het eruit zag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:16 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ja nee, het was voor *een* bruin teefje. Welk pupje precies bij welke familie gaat wonen beslissen we pas officieel met 7 weken. Maaaaar als er een bruin teefje 'over' zou blijven en hier blijft wonen dan wordt dat natuurlijk mijn keuze, puppy Roze. Wit en Rood zouden we dan verdelen over de twee andere gegadigden. Als we nog wel een extra stel mensen er bij nemen dan bepalen we als de pups 7 weken zijn wie van de drie stellen voor een bruin teefje precies Roze, Rood of Wit krijgt.
[..]
Ze gaat ook wel uit zichzelf liggen, maar als ik haar er bij in doe en er bij ben dan laat ze mij het regelen. En eerlijk gezegd is het ook een stukje ongeduld van mijn kant, ik wil liever niet 10 minuten staan wachten tot ze besluit te gaan liggen, ik doe het liever direct zodat ik kan controleren dat alle puppy's goed liggen en goed kunnen drinken. Zo managen we ook de groei van de pups een beetje; degenen die het minst zijn gegroeid de afgelopen dag krijgen voorrang, en die help ik door ze aan een goede tepel te leggen en zo. Dat is handiger als dat een beetje snel geregeld kan worden
[..]
Mja, kunnen, kunnen... het kán opzich best wel, het is alleen niet echt optimaal. Wel houden of niet houden heeft allebei voor- en nadelen. Nadelen zijn vooral praktisch (kost geld, kost tijd) voordelen zijn vooral gevoelsmatig (puppyen de zekerheid dat ik een dochter van Cookie kan houden wat ik graag wil).
[..]
Haha ja dat zag er ongetwijfeld super charmant uit op de camera![]()
maar inderdaad, zo even bewerken en dan straks delen met alle puppy-mensen
![]()
Voor nu nog een keer het filmpje in de herhaling (volgens mij is dat als ik het via Facebook link beperkt zichtbaar ofzo). Klik hier!
En hier nog maar eentje.
Oh kom op nou F! Zo ontzettend goed voor opgroeiende (jongens-) pubers!!!quote:Op maandag 16 maart 2020 22:11 schreef BE het volgende:
Ik probeer manlief warm te krijgen om ons dan maar op te offeren als jij het niet kan opbrengen.![]()
![]()
Maar hij wil nog niet echt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:57 schreef Gaoxing het volgende:
Oh
[..]
Oh kom op nou F! Zo ontzettend goed voor opgroeiende (jongens-) pubers!!!
Is ook helemaal zo. En het siert jullie ook dat jullie er op die manier over denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef BE het volgende:
[..]
Het grappige is dat F. vroeger altijd honden gehad heeft thuis en er ook helemaal gek mee was.
En ik gun het de jongens ook echt van harte, maar het is ook echt niet iets dat je zomaar even moet doen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:26 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Is ook helemaal zo. En het siert jullie ook dat jullie er op die manier over denken.
Edit: de rest gooi ik even op je app 😉
Puppy Paars woonde inderdaad op onze naam op een ander adres, maar haar hebben we conform het contract overgeschreven op naam van haar baasjes toen ze helaas elleboogproblemen ontwikkelde. Daarmee was ze - uiteraard- niet geschikt om nog een nestje te krijgen, en dus werd ze officieel van onze naam afgeschreven. Inmiddels is ze geopereerd en helemaal hersteld, en ze is hier in januari nog een weekje geweest met haar 'zus' toen hun baasjes er een weekje tussenuit gingen. Maar het spreekt voor zich dat je daar niet mee moet willen fokken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 11:39 schreef Najieto het volgende:
Jullie hebben toch ook nog puppy paars die op een ander adres logeert? Of hebben jullie daar definitief afstand van gedaan?
Klopt helemaal, aan een hond zit je 10-15 jaar vast, en dat is beslist geen impulsaankoop. Daar moet het hele gezin voor de volle 100% achter staan, want het is een heleboel werk en je moet er altijd rekening mee houden. Beslist niet iets om zomaar te doen omdat de foto's zo schattig zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:14 schreef BE het volgende:
[..]
Het grappige is dat F. vroeger altijd honden gehad heeft thuis en er ook helemaal gek mee was.
En ik gun het de jongens ook echt van harte, maar het is ook echt niet iets dat je zomaar even moet doen natuurlijk.
twitter:ladyhaja twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:35:31we all – and i cannot stress this enough – need this right now. possibly the greatest short film ever made. https://t.co/FzvtrmC70D reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:42 schreef maily het volgende:
Ook leuk voor jullie!! @:Miss_Isistwitter:ladyhaja twitterde op maandag 16-03-2020 om 22:35:31we all – and i cannot stress this enough – need this right now. possibly the greatest short film ever made. https://t.co/FzvtrmC70D reageer retweet
Volgens mij is het een boefjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:17 schreef vencodark het volgende:
Wat maakt puppy roze nu zo extra speciaal?![]()
Niks eigenlijk... Ze zijn allemaal leuk en schattig maar ik vind haar gewoon de leukstequote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:17 schreef vencodark het volgende:
Wat maakt puppy roze nu zo extra speciaal?![]()
Nog een klein weekje denk ik. Meestal gaan de oogjes open als ze 14 dagen zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
Wanneer gaan de oogjes open? Het zijn nu net van die rolmopsjes
Twee weken alweer ....quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:28 schreef Miss_Isis het volgende:
Nou, ze zijn iets eerder dan verwacht... We hebben oogjes!![]()
Zwart:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
Wit:
[ afbeelding ]
Blauw:
[ afbeelding ]
Geel:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Het stelt niet heel veel voor nog, die oogjes, maar het gaat nu snelZe lopen ook al steeds beter, de buikjes komen echt duidelijk van de grond. Er wordt ook meer geblaft en gejankt nu, het worden nu echt al bijna echte hondjes. En het groeit maar door... Inmiddels weegt de lichtste 1374gr en de zwaarste 1481gr!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:28 schreef Miss_Isis het volgende:
Nou, ze zijn iets eerder dan verwacht... We hebben oogjes!![]()
Zwart:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
Wit:
[ afbeelding ]
Blauw:
[ afbeelding ]
Geel:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Het stelt niet heel veel voor nog, die oogjes, maar het gaat nu snelZe lopen ook al steeds beter, de buikjes komen echt duidelijk van de grond. Er wordt ook meer geblaft en gejankt nu, het worden nu echt al bijna echte hondjes. En het groeit maar door... Inmiddels weegt de lichtste 1374gr en de zwaarste 1481gr!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook. Geel stond eventjes op de pootjes, maar tuimelde hals over kop over rood heen. 😂quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zag net iets lopen.
Of het kruipen zag er uit als lopen.
Klopt, ze beginnen nu echt met lopenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zag net iets lopen.
Of het kruipen zag er uit als lopen.
Ja, en behoorlijk wat geluid ookquote:
Wauwquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ja, en behoorlijk wat geluid ook![]()
Nog een paar extra foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frummel vindt het ook heeeel leuk, die puppy's. Ze wil er heel graag bij en is echt gefascineerd door ze. Tegelijkertijd vindt ze het ook een beetje spannend en weet ze niet heel goed wat ze er mee aan moet. We letten dus goed op dat de contactmomentjes leuk blijven voor alle betrokkenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als mama er even niet is dan wil tante Lily maar wat graag helpen. Die is tegenwoordig ook regelmatig even bij de pups te vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:18 schreef Angelfrouk het volgende:
Aww... Eentje (blauw of zwart?) lag op de rug achter in de kist. Hij/zij kon niet omdraaien, hoe het ook geprobeerd werd. Hij/zij lag tussen twee knuffels klem. Gelukkig was mama in de buurt om even te helpen.
Tuurlijk, bij deze!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:10 schreef Lingue het volgende:
Oh wat zijn ze mooi en schattig![]()
![]()
![]()
Mag het laatste filmpje in de herhaling?
Ahw!quote:
Ja, en ze gebruiken ze om uit te brekenquote:
Oh dat had ik nog niet verteld denk ik? Ze gaan niet specifiek voor puppy Roze maar voor een van de drie bruine teefjes, en de kennismaking ging goed. Ze zijn afgelopen donderdag al geweest, ze belden of ze alsjeblieft eerder mochten komen omdat ze bang waren dat er voor dit weekend een lockdown zou zijn en ze dan te laat zouden zijn. Het waren aardige mensen en ze wilden heel graag een pup, hadden goede omstandigheden, dus we hebben de verstandige keuze gemaakt en één van de drie bruine teefjes gaat tzt naar hen. Roze blijft dus niet bij ons... tenzij er bij één van de drie gezinnen voor een bruin teefje iets tussen zou komen. In dat geval neem ik dat als teken van het universum dat ze bij ons moet blijvenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:55 schreef Veritas79 het volgende:
Hoe ging het interview met de mensen die belangstelling hadden voor puppy roze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |