Twee weken alweer ....quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:28 schreef Miss_Isis het volgende:
Nou, ze zijn iets eerder dan verwacht... We hebben oogjes!![]()
Zwart:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
Wit:
[ afbeelding ]
Blauw:
[ afbeelding ]
Geel:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Het stelt niet heel veel voor nog, die oogjes, maar het gaat nu snelZe lopen ook al steeds beter, de buikjes komen echt duidelijk van de grond. Er wordt ook meer geblaft en gejankt nu, het worden nu echt al bijna echte hondjes. En het groeit maar door... Inmiddels weegt de lichtste 1374gr en de zwaarste 1481gr!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:28 schreef Miss_Isis het volgende:
Nou, ze zijn iets eerder dan verwacht... We hebben oogjes!![]()
Zwart:
[ afbeelding ]
Roze:
[ afbeelding ]
Wit:
[ afbeelding ]
Blauw:
[ afbeelding ]
Geel:
[ afbeelding ]
Rood:
[ afbeelding ]
Het stelt niet heel veel voor nog, die oogjes, maar het gaat nu snelZe lopen ook al steeds beter, de buikjes komen echt duidelijk van de grond. Er wordt ook meer geblaft en gejankt nu, het worden nu echt al bijna echte hondjes. En het groeit maar door... Inmiddels weegt de lichtste 1374gr en de zwaarste 1481gr!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook. Geel stond eventjes op de pootjes, maar tuimelde hals over kop over rood heen. 😂quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zag net iets lopen.
Of het kruipen zag er uit als lopen.
Klopt, ze beginnen nu echt met lopenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:32 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zag net iets lopen.
Of het kruipen zag er uit als lopen.
Ja, en behoorlijk wat geluid ookquote:
Wauwquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ja, en behoorlijk wat geluid ook![]()
Nog een paar extra foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frummel vindt het ook heeeel leuk, die puppy's. Ze wil er heel graag bij en is echt gefascineerd door ze. Tegelijkertijd vindt ze het ook een beetje spannend en weet ze niet heel goed wat ze er mee aan moet. We letten dus goed op dat de contactmomentjes leuk blijven voor alle betrokkenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als mama er even niet is dan wil tante Lily maar wat graag helpen. Die is tegenwoordig ook regelmatig even bij de pups te vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:18 schreef Angelfrouk het volgende:
Aww... Eentje (blauw of zwart?) lag op de rug achter in de kist. Hij/zij kon niet omdraaien, hoe het ook geprobeerd werd. Hij/zij lag tussen twee knuffels klem. Gelukkig was mama in de buurt om even te helpen.
Tuurlijk, bij deze!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:10 schreef Lingue het volgende:
Oh wat zijn ze mooi en schattig![]()
![]()
![]()
Mag het laatste filmpje in de herhaling?
Ahw!quote:
Ja, en ze gebruiken ze om uit te brekenquote:
Oh dat had ik nog niet verteld denk ik? Ze gaan niet specifiek voor puppy Roze maar voor een van de drie bruine teefjes, en de kennismaking ging goed. Ze zijn afgelopen donderdag al geweest, ze belden of ze alsjeblieft eerder mochten komen omdat ze bang waren dat er voor dit weekend een lockdown zou zijn en ze dan te laat zouden zijn. Het waren aardige mensen en ze wilden heel graag een pup, hadden goede omstandigheden, dus we hebben de verstandige keuze gemaakt en één van de drie bruine teefjes gaat tzt naar hen. Roze blijft dus niet bij ons... tenzij er bij één van de drie gezinnen voor een bruin teefje iets tussen zou komen. In dat geval neem ik dat als teken van het universum dat ze bij ons moet blijvenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:55 schreef Veritas79 het volgende:
Hoe ging het interview met de mensen die belangstelling hadden voor puppy roze?
Ehh, met moeite, denk ikquote:Op zondag 22 maart 2020 20:42 schreef _flore het volgende:
Hahaha geweldig wat een krioelende beestenboel![]()
![]()
![]()
Hoe doe je dat als het er tien zijnDan is helemaal niet meer te overzien wie waarheen uitgebroken en onder gekropen is
![]()
Volgevreten zeehondjes stadium![]()
Nori wil vooral bij mij zijn als ik daar op de grond zit, dan wil ze er bij in om met mij te knuffelen. Maar met de puppy's heeft ze niet zo heel veel. Straks als ze iets interactiever zijn misschien wel weer, maar nu hoeft het van haar niet zo heel nodig.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:03 schreef Veritas79 het volgende:
Komt oma nori wel bij de pups of heeft ze er niets mee?
Ja, dat hopen wij ookquote:Op zondag 22 maart 2020 22:41 schreef Lingue het volgende:
Wat een gezellige boel. En wat kunnen ze steeds beter hun pootjes gebruiken zeg. Echt lekker op ontdekkingstocht. Lief!![]()
ah een goede match dus voor het 3e bruine teefje! Fijn dat alles nu rond is. En hopelijk blijven ze allemaal gezond zodat je nog een 3e ronde mini cookies kunt hebben over een tijd. En je dan een teefje kunt houden.
Nee Frummel is zelf nog erg jong, ze is van oktober 2018. Het vorige nestje was geboren eind september 2018 en heeft ze dus ook niet meegemaakt. We (eigenlijk mijn ouders) kregen haar 2 weken na het vertrek van de pups toen. Ze vindt de puppy's inderdaad héél erg leuk, ze wordt er spontaan een beetje broeds van heb ik het idee. Als er een pup piept rent ze er direct naartoe en het liefst wil ze er tussen liggen. Ze snapt het alleen niet helemaal wat precies de bedoeling is, en ze is natuurlijk best klein dus de pups zouden haar, zeker als ze iets groter zijn, onbedoeld pijn kunnen doen. Dus we letten goed op dat alles leuk blijft gaanquote:Op maandag 23 maart 2020 21:46 schreef mootie het volgende:
Was Frummel er bij de andere nestjes ook al? Hij of zij lijkt het echt tof te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |