Het is niet te hopenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Italië is al langzaam aan het failliet gaan.. dit jaar zal het toerisme totaal imploderen daar
16 dood van de 102 cases. Das heel hoog.twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 20:11:30NEW: Washington state reports 22 new cases of coronavirus and 3 new deaths, raising total to 102 cases and 16 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Zou zonde zijn. Apart volk, maar erg mooi land en rijke historiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Italië is al langzaam aan het failliet gaan.. dit jaar zal het toerisme totaal imploderen daar
Spanje, Frankrijk.. Vergeet Iran niet. Langzaam trekt het per land voorbij en het wordt steeds duidelijker hoe snel het zal gaan als het vat heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Het ergste is dat ik hetzelfde voor de VS vrees
Er zijn te weinig testen beschikbaar en de gevallen die ze afnemen staan al met één been in het sterfhuis. Zo krijg je de hoge percentages.quote:
Snap ik. Geeft wel aan dat je weken achterloopt met 16 doden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:14 schreef zipcon het volgende:
[..]
Er zijn te weinig testen beschikbaar en de gevallen die ze afnemen staan al met één been in het sterfhuis. Zo krijg je de hoge percentages.
Wat een slagveldquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lombardije:
Lombardy's welfare minister: "every day we get 200 new people to the ER in critical conditions, which means every day we need to find 200 more hospital beds. […] the virus is spreading at an exceptional speed, faster than our predictions and than the data we got from China."
bron: https://www.askanews.it/c(...)o-pn_20200306_00050/
The major of an Italian quarantined city: "people keep dying and there are no doctors to treat the sick […] we had 5 GPs, 3 are in quarantine & 2 are sick; 1 GP volunteered [from outside but] no one gave him the tools to protect himself when he's visiting patients."
Ja, dat gaat daar ook nog wat worden. Ik denk nog erger dan dat het hier zal gaan worden. Gaat ook een hele grote rol spelen bij de presidentsverkiezingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:12 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Het ergste is dat ik hetzelfde voor de VS vrees
Ik moet op eens aan Adelheid Roosen denken met haar "We gaan dood! Allemaal!"quote:
Zaanstad is nieuw voor mequote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Deze is misschien ook handig voor de OP
https://www.arcgis.com/ap(...)40e7ae72254029bf6251
Die staat vast al een keer of 9 ergens in dit feuilleton.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik moet op eens aan Adelheid Roosen denken met haar "We gaan dood! Allemaal!"
Kwam laatst een prachtig gifje daarvan tegen, kan dat uiteraard nu nergens weer vinden.
Ehm... in Nederland?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:18 schreef _I het volgende:
En als in Spanje blijkt dat daar een begrafenis 60 mensen heeft besmet, gaat daar iemand ook nog iets mee doen voordat het ons treft?
Gelul, nu niet, maar met de snelheid van virussen die zich muteren, gevoedt door overbevolking, kan er een zelfde virus ontstaan maar dan met 30-40% mortaliteit.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig zal dat nooit gaan gebeuren
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik moet op eens aan Adelheid Roosen denken met haar "We gaan dood! Allemaal!"
Kwam laatst een prachtig gifje daarvan tegen, kan dat uiteraard nu nergens weer vinden.
Zit er inquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Deze is misschien ook handig voor de OP
https://www.arcgis.com/ap(...)40e7ae72254029bf6251
Ok manquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelul, nu niet, maar met de snelheid van virussen die zich muteren, gevoedt door overbevolking, kan er een zelfde virus ontstaan maar dan met 30-40% mortaliteit.
En dan heb je binnen een paar weken een chaos waarbij we alle pallets en bouwlanden nodig zijn om lijken te verbranden.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 20:20:32Italy is drafting a decree with measures to prevent the spread of coronavirus which includes closing ski resorts, museums, cultural centres and cancelling leave for healthcare workers in Lombardy and 11 provinces reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |