Okay, en nu?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jawel.... Jij vond dat mensen die het 'maar een griepje' noemden, normaal konden nadenken. Dat is een mening.
Ik heb geen mening verder over het virus zelf. Ik kom hier voor het nieuws en erger me aan het gejank tussendoor. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef _I het volgende:
[..]
Je doet niet anders. Roepen dat mensen die het maar een griepje vinden, mensen noemen die nadenken is toch een mening!?
Geef dan gewoon je eigen gefundeerde mening, mag wel hoor. Dan kunnen we in ieder geval in gesprek. Hoor graag wat onderbouwde relativerende woorden.
De toegevoegde waarde van dit topic is derhalve entertainmentquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van deze complete topicreeks is nihil aangezien al het nieuws wordt ondergesneeuwd door hysterisch gespeculeer, idioot gevoorspel en gehuil over het RIVM.
En daar kom je dan over jankenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik heb geen mening verder over het virus zelf. Ik kom hier voor het nieuws en erger me aan het gejank tussendoor. Hoe moeilijk kan het zijn?
Owww.... nieuws. Dan moet je op de frontpage zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik heb geen mening verder over het virus zelf. Ik kom hier voor het nieuws en erger me aan het gejank tussendoor. Hoe moeilijk kan het zijn?
En jouw gejank draagt daar toch aan bij?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat gaat ook rap.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:50 schreef joyvke het volgende:
949 in Frankrijk en 16 doden inmiddels:
https://www.lci.fr/sante/(...)en-24-h-2143314.html
Nu welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Staat de kaart van preppers al in de OP?
https://www.arcgis.com/ho(...).9091,7.8556,53.2709
Hierop kun je alle bevestigde cases in Nederland terugvinden
Dat is verder prima. Ik weet dat er ook mensen zijn die genieten van optredens van de Jostiband, maar dat geldt voor mij niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:50 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De toegevoegde waarde van dit topic is derhalve entertainment
Yep en bij de laatste 7 ook nog geen leeftijd kunnen vinden.quote:
Dit is een walgelijke onderschatting van de capaciteiten en opleiding van zorgverlenend personeel, nu vind ik je sowieso een engerdje, maar dit is echt typischquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
(PS nee lul jij moet ook gewoon zorg verlenen als the shit hits the fan.)
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 19:47:15BREAKING: France reports 233 new cases of coronavirus and 5 new deaths, or 336 new cases and 7 new deaths so far today, raising total to 949 cases and 16 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Dan kan ik je preppers.nl aanraden. Die geeft voornamelijk alleen meldingen van bevestigde gevallen met plaatsvermelding.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is verder prima. Ik weet dat er ook mensen zijn die genieten van optredens van de Jostiband, maar dat geldt voor mij niet.
Het zou gewoon fijn zijn als er ook een topic over het onderwerp was waar alleen feiten worden besproken maar dat is er niet.
Wel een goed staatje dat je postte, waarin stond dat dit virus 34 keer dodelijker is dan de seizoensgriep. Beetje paniekzaaierig maar helaas wel realistisch.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet wel janken en paniekerende reacties gevel als "we gaan eraan", "onze zorgverleners kunnen dit nooit aan" (PS nee lul jij moet ook gewoon zorg verlenen als the shit hits the fan.)
En vooral geen stabiele, heldere en realistische dingen zeggen.
Want dan hoor je er niet bij.
Topquote:
Jezus man... ik klikte op open nieuw topicquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Top![]()
Haal dan deze:
Overzicht en kaart van het virus in Nederland HIER
Er maar uit, van public tableau, die mist een heleboel gevallen (bijvoorbeeld Zeeland)
Ik hou verder mijn mondquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jezus man... ik klikte op open nieuw topic
In tegendeel. Maar roepen dat die mensen wel gezond zijn voegt weinig toe.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Je moet wel janken en paniekerende reacties gevel als "we gaan eraan", "onze zorgverleners kunnen dit nooit aan" (PS nee lul jij moet ook gewoon zorg verlenen als the shit hits the fan.)
En vooral geen stabiele, heldere en realistische dingen zeggen.
Want dan hoor je er niet bij.
Frankrijk gaat hard.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 07-03-2020 om 19:47:15BREAKING: France reports 233 new cases of coronavirus and 5 new deaths, or 336 new cases and 7 new deaths so far today, raising total to 949 cases and 16 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Die ga je nergens vinden denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat is verder prima. Ik weet dat er ook mensen zijn die genieten van optredens van de Jostiband, maar dat geldt voor mij niet.
Het zou gewoon fijn zijn als er ook een topic over het onderwerp was waar alleen feiten worden besproken maar dat is er niet.
Als het echt zover is dat er chaos is en mensen om je heen sterven, de ziekenhuizen uitpuilen en de wegen verstopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dit is een walgelijke onderschatting van de capaciteiten en opleiding van zorgverlenend personeel, nu vind ik je sowieso een engerdje, maar dit is echt typisch
gooi jezelf weg
Ben jij zo betrokken met andere mensen? Zou mij echt geen reet interesseren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het echt zover is dat er chaos is en mensen om je heen sterven, de ziekenhuizen uitpuilen en de wegen verstopt.
Ga je dan in een hoekje janken of doen wat je kan?
Precies ditquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben jij zo betrokken met andere mensen? Zou mij echt geen reet interesseren.
Ja als mensen sterven zal ik helpen, bekenden en vrienden eerst.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben jij zo betrokken met andere mensen? Zou mij echt geen reet interesseren.
Ik kan het me amper voorstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Italiė komt vanavond nog met verdere maatregelen.. zal het hele land zowat op lock down gaan?
Harry Mens heeft grote ovensquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het echt zover is dat er chaos is en mensen om je heen sterven, de ziekenhuizen uitpuilen en de wegen verstopt.
Ga je dan in een hoekje janken of doen wat je kan?
Als ik.dan toch de slechtste lijn doortrek. Het kan best zijn dat we dan lichamen moeten verbranden.
Kun je dat wel aan?
Ze moeten wel, wat kunnen ze anders doen nu?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Italiė komt vanavond nog met verdere maatregelen.. zal het hele land zowat op lock down gaan?
Kun je een grapje van maken maar het is nodig als de lijken zich opstapelen en om het virus te stoppen.quote:
Cremeren moet weer leuk worden!quote:
Gelukkig zal dat nooit gaan gebeurenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je een grapje van maken maar het is nodig als de lijken zich opstapelen en om het virus te stoppen.
Met de zwarte dood moesten onze voorvaderen dit ook.
Klinkt niet als iets wat onder controle is, of is te krijgen. En verrassend dat de cijfers uit China afwijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lombardije:
Lombardy's welfare minister: "every day we get 200 new people to the ER in critical conditions, which means every day we need to find 200 more hospital beds. […] the virus is spreading at an exceptional speed, faster than our predictions and than the data we got from China."
bron: https://www.askanews.it/c(...)o-pn_20200306_00050/
The major of an Italian quarantined city: "people keep dying and there are no doctors to treat the sick […] we had 5 GPs, 3 are in quarantine & 2 are sick; 1 GP volunteered [from outside but] no one gave him the tools to protect himself when he's visiting patients."
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lombardije:
Lombardy's welfare minister: "every day we get 200 new people to the ER in critical conditions, which means every day we need to find 200 more hospital beds. […] the virus is spreading at an exceptional speed, faster than our predictions and than the data we got from China."
The major of an Italian quarantined city: "people keep dying and there are no doctors to treat the sick […] we had 5 GPs, 3 are in quarantine & 2 are sick; 1 GP volunteered [from outside but] no one gave him the tools to protect himself when he's visiting patients."
uh ohquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lombardije:
Besef je wat er aan de hand is daar?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik kan het me amper voorstellen
Paniekzaaierquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je een grapje van maken maar het is nodig als de lijken zich opstapelen en om het virus te stoppen.
Met de zwarte dood moesten onze voorvaderen dit ook.
Te goed, maar ik kan het me amper voorstellen... omdat het echt groot is, daar kan Italiė failliet van gaan... dat is echt grootquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Besef je wat er aan de hand is daar?
Het slaat wel heel snel om van niets aan de hand naar stapels lijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik kan het me amper voorstellen
Italiė is al langzaam aan het failliet gaan.. dit jaar zal het toerisme totaal imploderen daarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 20:10 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Te goed, maar ik kan hem e amper voorstellen... omdat het echt groot is, daar kan Italiė failliet van gaan... dat is echt groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |