abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194220727
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:07 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:
Er zijn 17,28 milj mensen in NL. 13.7 % daarvan is van niet westerse afkomst, dus zwart (wij wit, jij zwart). Dat komt neer op 2,4 miljoen mensen. Nog geen 2 % vd mannen en vrouwen zegt LHBT-er te zijn wat neerkomt op zo’n 500000 mensen ( populatie boven 15 jaar).

Opgeteld zijn de zeikerds, (we nemen voor het gemak de helft van beide groepen) dus 1,5 miljoen mensen ( dat is met kinderen want gehele populatie. Het zijn er dus nog minder maar goed)

Er zijn dus meer dan 15000000 (15 miljoen) mensen die hier niets mee te maken hebben en daar dag in dag uit mee lastig gevallen worden.

Er is een reden dat we deze groepen minderheden noemen, niet omdat ze minder zijn maar MET minder zijn en wie maakt de dienst uit in een democratie? Juist de MEERDERHEID. Zullen we ASAP de controle over de situatie terugpakken en per direct ophouden met aandacht geven aan dit marginale groepje wat niet lekker in hun vel zit!
Hoe kom je bij deze cijfers? De 'grote' onderzoeken hiernaar (SCP leefsituatie index; de leefstijlmonitor en de veiligheidsmonitor geven een heel ander beeld (1 op de 15 mensen is LHBT). Combinaties van deze onderzoeken zijn gepresenteerd in de LHBT-monitor 2018.
pi_194220779
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:21 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Hoe kom je bij deze cijfers? De 'grote' onderzoeken hiernaar (SCP leefsituatie index; de leefstijlmonitor en de veiligheidsmonitor geven een heel ander beeld (1 op de 15 mensen is LHBT). Combinaties van deze onderzoeken zijn gepresenteerd in de LHBT-monitor 2018.
Movisie CBS statline
pi_194220812
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:23 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Movisie CBS statline
Heb je een linkje?

Edit: https://www.google.com/ur(...)hTTwg6B2e_wrHMb7R0Ny

Voor de liefhebber: de onderbouwingddat het 1 op de 15 mensen en niet 'nog geen 2%' is. Inclusief alle relevante literatuur- en onderzoeksverwijzingen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Degodvader op 23-07-2020 12:35:33 ]
pi_194220884
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

In dit geval is het meer wie het hardste schreeuwt heb ik het idee. Als de meerderheid eens begon met goed hard terug te schreeuwen, zou het snel afgelopen zijn :P
Sterker nog, als we fluisteren zijn ze al niet meer te horen..
pi_194221041
Dus vier Sinterklaas met zwarte Pieten als je wilt, ook al wordt het niet vanuit de gemeente georganiseerd. Is het verboden? Dacht het niet, al wil je het hele jaar je verkleden als zwarte piet! Er gebeurt niks! Je krijgt boze gezichten, ja en? Ben je op de wereld gezet om iedereen te vriend te houden? Mensen zonder vijanden hebben het nooit voor zichzelf of hun eigen principes opgenomen (Mark Twain). Gaan ze over tot geweld? Dan doen ze wat wel verboden is en daar hebben wij in NL prima regels voor! Je kunt dus niet verliezen door achter je eigen principes te blijven staan. Stop de discussie vier Sinterklaas zoals jij wil!
  donderdag 23 juli 2020 @ 12:47:00 #231
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194221147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:40 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:
Dus vier Sinterklaas met zwarte Pieten als je wilt, ook al wordt het niet vanuit de gemeente georganiseerd. Is het verboden? Dacht het niet, al wil je het hele jaar je verkleden als zwarte piet! Er gebeurt niks! Je krijgt boze gezichten, ja en? Ben je op de wereld gezet om iedereen te vriend te houden? Mensen zonder vijanden hebben het nooit voor zichzelf of hun eigen principes opgenomen (Mark Twain). Gaan ze over tot geweld? Dan doen ze wat wel verboden is en daar hebben wij in NL prima regels voor! Je kunt dus niet verliezen door achter je eigen principes te blijven staan. Stop de discussie vier Sinterklaas zoals jij wil!
Je maakt een prima punt. Alleen verdienen meerdere mensen hun boterham aan deze ongein. Op enige clementie hoef je dan ook niet te rekenen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194221202
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:47 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Je maakt een prima punt. Alleen verdienen meerdere mensen hun boterham aan deze ongein. Op enige clementie hoef je dan ook niet te rekenen.
Dat weet ik maar wordt gefaciliteerd door de mensen die zich emotioneel laten mishandelen omdat ze het gevoel hebben iets fout te doen. Zodra men opstaat vasthoud aan eigen principes en waarden stopt dat. Mensen moeten bevrijd worden van de continue emotionele manipulatie er ontstaat cognitieve dissonantie bij de meerderheid en dat kan alleen maar eindigen in diepe diepe ellende.
pi_194221395
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2020 12:25 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Heb je een linkje?

Edit: https://www.google.com/ur(...)hTTwg6B2e_wrHMb7R0Ny

Voor de liefhebber: de onderbouwingddat het 1 op de 15 mensen en niet 'nog geen 2%' is. Inclusief alle relevante literatuur- en onderzoeksverwijzingen.
Creativiteit aangaande cijfers middels data, populatie afbakeningen en gerommel in spss geven altijd de gewenste uitkomst, ik kan het weten als gedragswetenschapper.
Maar hoe ongelofelijk blind en naïef moet je zijn om dat eruit te halen en uit te lichten. Is dat de strekking van mijn post? Is dat de essentie? Nee is het niet.
De strekking is om de absurditeit van de tirannie van de meerderheid weer te geven waar wij als meerderheid niet zoveel aandacht aan moeten besteden.
pi_194223418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 13:06 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:

[..]

Creativiteit aangaande cijfers middels data, populatie afbakeningen en gerommel in spss geven altijd de gewenste uitkomst, ik kan het weten als gedragswetenschapper.
Maar hoe ongelofelijk blind en naïef moet je zijn om dat eruit te halen en uit te lichten. Is dat de strekking van mijn post? Is dat de essentie? Nee is het niet.
De strekking is om de absurditeit van de tirannie van de meerderheid weer te geven waar wij als meerderheid niet zoveel aandacht aan moeten besteden.
Heel veel geroep over 'creatief met data'. Toch ben ik de enige die onderbouwd aangeeft dat het 1 op de 15 is. Als er volgens jou iets mis is met de methode van de verschillende onderzoeken moet je dat zeggen. Maar zonder verdere inhoud deze onderzoeken beschuldigen van 'creatief met data' en doelredeneren is niet echt.... wetenschappelijk.

Zelfs niet voor een gedragswetenschapper.

Ondertussen heb jij nog niets laten zien waar de door jou gestelde 'nog geen 2% uit volgt.

Blind en naïef? Tsja. Ik zie jou een claim maken waarvan ik weet dat hij onjuist is. Daar wijs ik je op, en vervolgens ontsteek jij in deze ongefundeerde tirade.
pi_194224514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 15:29 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Heel veel geroep over 'creatief met data'. Toch ben ik de enige die onderbouwd aangeeft dat het 1 op de 15 is. Als er volgens jou iets mis is met de methode van de verschillende onderzoeken moet je dat zeggen. Maar zonder verdere inhoud deze onderzoeken beschuldigen van 'creatief met data' en doelredeneren is niet echt.... wetenschappelijk.

Zelfs niet voor een gedragswetenschapper.

Ondertussen heb jij nog niets laten zien waar de door jou gestelde 'nog geen 2% uit volgt.

Blind en naïef? Tsja. Ik zie jou een claim maken waarvan ik weet dat hij onjuist is. Daar wijs ik je op, en vervolgens ontsteek jij in deze ongefundeerde tirade.
Wat jij wil. 1 op de 15 is nog steeds de minderheid. Meer minderheid dan in mijn bericht maar de minderheid. Kun je het nu gaan hebben over de essentie.
pi_194224741
het zijn hoogstens 900 zeikerds die je als brave volgeling van Airfryer kunt rekenen.
zodra er een petitie getekend moet worden (omhalen standbeeld of wat dan ook) en Jerry stuurt z'n mailing dan heeft de peiling 900 handtekeningen erbij.

dan heb je het over 900 mensen. dit zijn dezelfde zeikerds die uit heel Nederland braaf komen opdraven bij de BLM feestjes die Airfryer organiseert.

de rest is allemaal leeg. al die facebookgroepen worden door Jerry zelf bijgehouden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 23 juli 2020 @ 18:59:41 #237
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_194226880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2020 16:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zijn hoogstens 900 zeikerds die je als brave volgeling van Airfryer kunt rekenen.
zodra er een petitie getekend moet worden (omhalen standbeeld of wat dan ook) en Jerry stuurt z'n mailing dan heeft de peiling 900 handtekeningen erbij.

dan heb je het over 900 mensen. dit zijn dezelfde zeikerds die uit heel Nederland braaf komen opdraven bij de BLM feestjes die Airfryer organiseert.

de rest is allemaal leeg. al die facebookgroepen worden door Jerry zelf bijgehouden.
Waarom dacht je dat al die BLM-protesten telkens op een andere dag waren en niet allemaal tegelijk?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_194508041
quote:
Facebook verbant ’discriminerende’ Zwarte Piet

Traditionele zwarte pieten zijn voortaan niet meer welkom op Facebook en Instagram. Pieten met zwart geschminkte gezichten beelden volgens de Amerikanen ’discriminerende stereotypen’ uit, en worden verwijderd als andere gebruikers daarover klagen. Roetveegpieten mogen nog wel.

Dat maakt het bedrijf dinsdag bekend bij een herziening van zijn gedragsregels die voor de hele wereld gelden. Daarin zijn ook negatieve joodse stereotyperingen in de ban zijn gedaan, zoals beweringen dat Joden de wereld regeren of de media beheersen.

Een oma die een plaatje of video op Facebook of Instagram zet van een kleinkind dat een handje pepernoten in ontvangst neemt van onreglementair geschminkte pieten, kan er door de nieuwe regels achter komen dat haar post door het platform is verwijderd. De regel wordt doorgevoerd omdat Facebook het volgens een toelichting ’niet aanvaardbaar vindt dat mensen zich gediscrimineerd of onveilig voelen door bepaalde berichten’.
https://www.telegraaf.nl/(...)inerende-zwarte-piet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194508141
Prima en duidelijk standpunt.

Niks meer aandoen. Al zullen er wel weer wat Nederlanders op hun teentjes zijn getrapt.
pi_194508210
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Fijn dat ons aller moreel kompas Facebook voor ons gaat bepalen wat racistisch is.
Het ligt aan de instanties zelf
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:24:55 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194508215
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima en duidelijk standpunt.

Niks meer aandoen. Al zullen er wel weer wat Nederlanders op hun teentjes zijn getrapt.
en terecht

maar Facebook moet lekker zelf weten wat ze op facebook willen hebben dus we kunnen hooguit onze accounts opzeggen :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Redactie Sport dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:25:47 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194508233
110% anti Facebook

(al ben ik het wel met ze eens dat zwarte piet niet meer kan jongens)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194508243
Geinig, straks iedereen vaan feesboek en insta af.
En dan janken dat de advertentie inkomsten minder worden.

De moedwillig gepush en opdringen van policor begint wel de neus uit te hangen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:27:59 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194508278
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
110% anti Facebook

(al ben ik het wel met ze eens dat zwarte piet niet meer kan jongens)
kan makkelijk
  Redactie Sport dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:29:05 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_194508307
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

kan makkelijk
Mag jij vinden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_194508324
quote:
83s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

en terecht

maar Facebook moet lekker zelf weten wat ze op facebook willen hebben dus we kunnen hooguit onze accounts opzeggen :)
Ach kerel toch. Tis wat.
pi_194508336
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:26 schreef Red_85 het volgende:
Geinig, straks iedereen vaan feesboek en insta af.
En dan janken dat de advertentie inkomsten minder worden.

De moedwillig gepush en opdringen van policor begint wel de neus uit te hangen.
Om die paar gekke Hollanders maken die zich echt niet druk hoor. :')
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:31:02 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194508349
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Mag jij vinden.
dat snap ik
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:31:23 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194508354
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ach kerel toch. Tis wat.
ok?
pi_194509082
F*ck them all, geen aandacht meer aan geven, als de overwegend linkse media dat ook zou doen zijn we van al dat gezeik af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')