KLootzakquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, wees niet getreurd, zoals het er nu naar uitziet ga ik nog steeds begin april naar Rome, dus wie weet neem ik dan ook wel wat corona mee naar Amsterdam
was toch geen probleem volgens de RIVM ?quote:
Je hebt op school gewoond? Ik ging altijd naar huis ‘s avondsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
1 geval is van een school waar ik heb gewoond in de wijk bijna 12 jaar lang. 2 gevallen, vader en kind uit italie gekomen
Er zijn op dit moment 31 noodtoestanden van kracht in de VS.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:26 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Die hebben de noodtoestand al afgekondigd....
Lijkt me niet, een virus is een virus, het wordt niet meer of minder virus door de hoeveelheid die je binnenkrijgt. Het is afhankelijk van wat je eigen lichaam heeft wat je reactie erop zal zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maakt de hoeveelheid van besmetting nog uit mbt hoe ziek je wordt? Bv een liftknopje lang geleden ingedrukt door iemand met corona tov bus vol kuchende patiwnten.
Nee lol, in die wijk, vreewijk op Rotterdam Zuid, je hebt daar een school, vreewijkerschool, kind is besmet, vader ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:34 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Je hebt op school gewoond? Ik ging altijd naar huis ‘s avonds
Nee want dat heb ik met een klein gezelschap 25.000 man op een plein gevierdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
was toch geen probleem volgens de RIVM ?
oh wacht......incompetente debielen
Tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Maakt de hoeveelheid van besmetting nog uit mbt hoe ziek je wordt? Bv een liftknopje lang geleden ingedrukt door iemand met corona tov bus vol kuchende patiwnten.
Als je kijkt hoeveel gezonde, jonge doktoren in China zijn overleden wel. Je kan het ook meerdere keren krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik hoest lekker rond in bus en trein. Mensen kijken dan vreemd op maar dat is hun probleem.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ah zoquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee lol, in die wijk, vreewijk op Rotterdam Zuid, je hebt daar een school, vreewijkerschool, kind is besmet, vader ook
Veluwe niks. Of gewoon niemand getest en lopen er gewoon besmette mensen rond omdat ze niet weten dat ze iets hebben.quote:
Dood aan Corona of geliquideerd?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als je kijkt hoeveel gezonde, jonge doktoren in China zijn overleden wel. Je kan het ook meerdere keren krijgen.
Ja hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zichzelf 'doodgewerkt' als je de Chinese overheden mag geloven!
Dat zeggen ze!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Overgewerkt en daardoor gestresst, dat helpt niet mee
Een medewerker van Wageningen UR, maar die woont daar niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Veluwe niks. Of gewoon niemand getest en lopen er gewoon besmette mensen rond omdat ze niet weten dat ze iets hebben.
Ben bang het laatste.
Ik heb net pizza op. Ik hoef niet in quarantaine toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:40 schreef KingRadler het volgende:
Kunnen alle Italië gangers in quarantaine aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |