Ze dachten eerst waarschijnlijk dat het een SOA was, net als de rest die heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:41 schreef Greys het volgende:
Dus vanmorgen hadden nul studenten klachten en nu zijn er toch 4 getest? Hm...
Heel brabantquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:50 schreef Collide het volgende:
Iedereen is boos op een paar studenten uit Groningen, terwijl heel Brabant hoest en gewoon vrij rond loopt.
“Vreemd” iddquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Dagelijks maken ze bekend hoeveel en waar en bij hun gelden spontaan privacy overwegingen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:45 schreef Za het volgende:
[..]
Trump bashen zonder zelf te weten waarover men spreekt is een gedrocht.
Ja, met alle data die ik kan vinden. De cijfers komen voornamelijk van BNO/ Worldmeters af. De death cases is veel bronnen opgraven (niet elke overledenen staat in de sources qua leeftijd). En voor Italie is het ook wat lastiger omdat ze elke keer in absolute getallen praten en spreken van en alleen aangeven dat het grootste gedeelte 80+ is bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Heb jij dit zelf gemaakt?![]()
Ik zie veel mooie schema's, wereldkaarten, livetrackers m.b.t. dit virus trouwens.
Aw! In een ver verleden heb ik Oracle gedaan tijdens mijn opleiding ICT-Beheer (in 2001..). Dit is niet hetzelfde, maar ik vond het toen ook belangrijk om het overzichtelijk en helder te houdenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn manager zou kippenvel krijgen als hij zulke heldere Excel-rapportages van ons zou krijgen
Daar lijkt het op dit moment wel op in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Alles onder de 40 is wel redelijk veilig? Ik bid voor god dat mijn ouders het alleen niet krijgen.
Misschien moet je dit even kijken...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:28 schreef JK het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral filmpjes op internet uit China de mensen bang maakt.
Ziekenhuizen vol lijken, busjes vol lijken, mensen die rondlopen met vuurwapens door de buurten in quarantaine, mensen die op straat neerpleuren, lijken in de straten, deuren van appartementencomplexen die worden dichtgelast, een telefoontje naar een crematorium met een gestresste medewerder enz. enz.
Uit Iran zag ik ook een filmpje met mensen die op straat liggen, maar is het echt? Wanneer is het gefilmd enz?
Ik ga pas echt bang worden als in Nederland jonge, kerngezonde mensen ineens dood gaan. Ik zeg niet dat het niets is, maar men blaast het wel een beetje op. Handen vaker wassen, niet met je vingers aan je gezicht zitten is al een goed begin.
Mijn vrouw werkt in het ziekenhuis waar twee medewerkers zijn besmet en ze mag morgen weer aan het werk. Misschien komt ze terug om corona te verspreiden en misschien wel niet. Ik zal haar wel in quarantaine zetten als ze thuis komt.
Ripquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:40 schreef Felixa het volgende:
Ik ga zo naar een bierfestival. Paar honderd man op een kluitje, glazen, spoelbakken, biertappen, bakken met hapjes... living on the edge.![]()
Lijkt me niet overbodig als je ziet wat voor reacties er kwamen op het feit dat ze zijn gaan skiën.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Dagelijks maken ze bekend hoeveel en waar en bij hun gelden spontaan privacy overwegingen.
Netjes! Ga zo door.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:53 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ja, met alle data die ik kan vinden. De cijfers komen voornamelijk van BNO/ Worldmeters af. De death cases is veel bronnen opgraven (niet elke overledenen staat in de sources qua leeftijd). En voor Italie is het ook wat lastiger omdat ze elke keer in absolute getallen praten en spreken van en alleen aangeven dat het grootste gedeelte 80+ is bijvoorbeeld).
[..]
Aw! In een ver verleden heb ik Oracle gedaan tijdens mijn opleiding ICT-Beheer (in 2001..). Dit is niet hetzelfde, maar ik vond het toen ook belangrijk om het overzichtelijk en helder te houden.
[..]
Daar lijkt het op dit moment wel op in ieder geval.
En zelfde hier. Mijn ouders zijn op leeftijd en beide niet 100% (maar voor mijn vader maak ik me nog het meeste druk).
Nu moet ik wel zeggen dat bij een hele hoop bekende overledenen 1 of meerdere comorbiditeiten meespeelde van wat ik uit de nieuwsberichten kon opmaken.
"Hoest" is gewoon Brabants voor "Hoe is het?"quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:50 schreef Collide het volgende:
Iedereen is boos op een paar studenten uit Groningen, terwijl heel Brabant hoest en gewoon vrij rond loopt.
Echt heel veel respect voor die medewerkers daar. Poe hey.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:53 schreef Markesh het volgende:
[..]
Misschien moet je dit even kijken...
ziekenhuis in Italië. https://www.la7.it/piazza(...)QHNBOKKTqq5eZOMOMgq0
Children are laughing and playing in the sunquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:57 schreef capricia het volgende:
[..]
Echt heel veel respect voor die medewerkers daar. Poe hey.
Ja. Die hebben er geen of nauwelijks last van.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Children are laughing and playing in the sun
Dag 4 23-2: 157 (3 doden)quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:56 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer zat Italie eigenlijk op ~200? Kunnen we een beetje een voorspelling maken hoe lang het duurt voordat er zo'n 4000 in NL zijn.
Ja de parken in Milaan zitten er nog steeds vol mee, al wordt de stad wel steeds leger omdat de rijkeren naar hun buitenhuizen aan de kust of in de bergen vertrekken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Children are laughing and playing in the sun
Volgens mij zijn we in Nederland nog niet zo ver, het RIVM is volgens mij nog steeds van mening dat je niet het virus kunt verspreiden als je geen symptomen hebt. Dus asymptomatische verspreiding is een taboe..quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:56 schreef remlof het volgende:
Hoe zit het nu met die S- en L-varianten van Covid19, waarvan de eerste de snelverspreidende niet-zo-ziekmakende is en de tweede de niet zo snelverspreidende veel dodelijker versie?
Is al bekend van welke variant de besmettingen in Nederland zijn of is daar per patiënt een nieuwe test voor nodig?
Ja, hier in Breda wordt continue gehoe'st.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
"Hoest" is gewoon Brabants voor "Hoe is het?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Dat was mijn vraag niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:00 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we in Nederland nog niet zo ver, het RIVM is volgens mij nog steeds van mening dat je niet het virus kunt verspreiden als je geen symptomen hebt. Dus asymptomatische verspreiding is een taboe..
quote:SHANGHAI - Een hotel dat voor de quarantaine van eventuele coronapatiënten diende in de Zuid-Chinese stad Quanzhou is zaterdag ingestort. Volgens plaatselijke media zijn circa zeventig mensen bedolven onder het puin. De autoriteiten meldden dat er zeker 23 mensen zijn gered. Reddingswerkers zijn op zoek naar slachtoffers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |