abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191882299
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Als ze zo'n hotel in een week uit de grond stampen zullen er wel wat bouwvoorschriften worden overgeslagen.
Het zit die mensen echt niet mee ;(
  zaterdag 7 maart 2020 @ 15:27:29 #177
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_191882301
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:04 schreef Tris het volgende:
Ik was met mijn man in de super en nieste in mijn sjaal.
Als ik nies komt daar best wat geluid bij vrij, ik kan dat niet zachtjes.
Mijn man, nuchter van aard en vind het allemaal niet zo spannend als ik, zegt vervolgens 'volgende keer graag in de elleboog'. De schuchtere blikken van omstanders waren best amusant. :D
Log ff in op je facebook en post het daar ipv hier.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 15:28:04 #178
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_191882317
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:16 schreef Toefjes het volgende:
Het seizoen 2018-2019 kende in Nederland 400.000 griepgevallen.

In dat licht zijn de griepjes-roepers toch ook eigenlijk best paniekzaaiers.
Ik denk dat vooral filmpjes op internet uit China de mensen bang maakt.
Ziekenhuizen vol lijken, busjes vol lijken, mensen die rondlopen met vuurwapens door de buurten in quarantaine, mensen die op straat neerpleuren, lijken in de straten, deuren van appartementencomplexen die worden dichtgelast, een telefoontje naar een crematorium met een gestresste medewerder enz. enz.

Uit Iran zag ik ook een filmpje met mensen die op straat liggen, maar is het echt? Wanneer is het gefilmd enz?

Ik ga pas echt bang worden als in Nederland jonge, kerngezonde mensen ineens dood gaan. Ik zeg niet dat het niets is, maar men blaast het wel een beetje op. Handen vaker wassen, niet met je vingers aan je gezicht zitten is al een goed begin.

Mijn vrouw werkt in het ziekenhuis waar twee medewerkers zijn besmet en ze mag morgen weer aan het werk. Misschien komt ze terug om corona te verspreiden en misschien wel niet. Ik zal haar wel in quarantaine zetten als ze thuis komt. :+
pi_191882322
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:25 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Vandaag zijn er 7 nieuwe besmettingen bevestigd in de regio Utrecht. De besmette personen komen uit de gemeenten Houten, De Bilt en Stichtse Vecht. De meerderheid is op vakantie geweest in Italië.

Bron: GGD utrecht
Misschien is de rest in Brabant geweest |:)
pi_191882332
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:05 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Nou, jullie hebben humor zeg. Ik kom niet meer bij.
Nou nou, niet zo zwaar op de hand hoor.
Werd gewoon terloops zo uitgesproken, deden het niet eens als expres grapje.
pi_191882347
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
Iedereen had gewoon wat meer naar 0fux moeten luisteren

@:doublepain
Eens

Had het al voorspelt, wacht aflevering van vanavond af wat ik nu kan doen
pi_191882357
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
Alleen Friesland en Groningen zijn nog niet gevallen. Rest van Nederland is besmet..
Heel interessant!
Friezen en Groningers houden niet van Noord-Italië, dus er hoeft ook niemand getest te worden.
  zaterdag 7 maart 2020 @ 15:31:45 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191882376
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
Alleen Friesland en Groningen zijn nog niet gevallen. Rest van Nederland is besmet..
Heel interessant!
Groningen heeft er 900 hoor.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191882403
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Groningen heeft er 900 hoor.
Dat is import |:)
pi_191882438
Volgens mij beginnen de jongens en meiden van BNO News een beetje vermoeid te raken. -O-

Peru is ook "gevallen" begreep ik (gisteren/vannacht) maar staat niet op de lijst.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191882446
Data leeftijden van Europa erbij geplakt (Age/ Death EUR).
Italië (51) is niet helemaal compleet, Frankrijk (2) ook niet (staat ook even in de spreadsheet van Age/ Death ratio (known) hoeveel ik er mis.Zodra ik complete cijfers heb probeer ik die ook toe te voegen. Dit om een beetje een beeld te krijgen van de leeftijden in Europa.

Alle bronnen te vinden in (ages (data input).
NL/ BE tabellen geupdate

Spreadsheet hier voor die te lui zijn om naar OP te gaan :*
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zaterdag 7 maart 2020 @ 15:36:20 #187
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_191882453
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Eens

Had het al voorspelt, wacht aflevering van vanavond af wat ik nu kan doen
Het rivm zal ook wel gebruik maken van zijn enorme kennis.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zaterdag 7 maart 2020 @ 15:38:44 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191882477
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:35 schreef joyvke het volgende:
Italië (51) is niet helemaal compleet, Frankrijk (2) ook niet (staat ook even in de spreadsheet van Age/ Death ratio (known) hoeveel ik er mis.Zodra ik complete cijfers heb probeer ik die ook toe te voegen. Dit om een beetje een beeld te krijgen van de leeftijden in Europa.

NL/ BE tabellen geupdate

Mijn manager zou kippenvel krijgen als hij zulke heldere Excel-rapportages van ons zou krijgen _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191882493
Ik ga zo naar een bierfestival. Paar honderd man op een kluitje, glazen, spoelbakken, biertappen, bakken met hapjes... living on the edge. :') B:)B
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_191882498
Vier Groningse Vindicat studenten getest op coronavirus

GRONINGEN - Van de ongeveer negenhonderd Groningse studenten die op skivakantie waren in een corona-risicogebied in Sestriere in Italië zijn vier studenten getest op het coronavirus. De GGD Groningen maakt vanwege privacy-overwegingen deze uitslagen niet bekend. Wel laat de GGD weten dat tot dusver geen positieve testuitslagen zijn gemeld in de provincie Groningen. Mocht er positief getest worden, dan zal de GGD bron- en contactonderzoek starten.

De eerste bussen met Vindicat-leden kwamen zaterdagochtend aan in Groningen. Ze zijn opgevangen op een afgesloten terrein bij sportcentrum Kardinge. Een voor een stappen de corpsleden uit de bus. „De commotie is begrijpelijk”, vertelt rector Floris Hamann van Vindicat bij terugkomst aan De Telegraaf.

De studenten keerden een dag eerder terug dan gepland. Met ongeveer veertien bussen vertrokken ze vrijdag in twee clusters.

De studenten verschuilen zich deels in hoodies. Tegelijkertijd is de sfeer uitgelaten, er worden duimen in de lucht gestoken. De komst van de studenten houdt de gemoederen al een tijdje bezig, al zijn er vandaag weinig pottenkijkers. Een dozijn journalisten en wat verbaasde kinderen die gaan zwemmen vormen het welkomstcomité.

Rector Floris Hamann – ook hij voelt zich goed – begrijpt de consternatie over de studentenreis. Hij noemt de ophef ’begrijpelijk’. „Het advies was: we hoeven niet terug. Maar de dynamiek veranderde vanaf dinsdagavond. Hoewel het leven in het dorp zelf gewoon doorging, hebben we zelf besloten om terug te keren. Vooral vanwege zorgen bij leden en familie. Samen uit, samen thuis. We zijn met een goed gevoel teruggereden en zijn blij met de begeleiding.”

Burgemeester: studenten niet isoleren
Ook de Groningse burgemeester Koen Schuiling is aanwezig. „Vindicat heeft de adviezen in acht gekomen. Dan komt het goed”, reageert hij. Volgens hem is de roep om isolatie onterecht. „Dat is allemaal niet nodig. De instanties gaan nu evalueren. Alle contacten, alle namen zijn bekend.”

De eerste bussen met Vindicat-leden kwamen zaterdagochtend aan in Groningen. Ze zijn opgevangen op een afgesloten terrein bij sportcentrum Kardinge. Een voor een stappen de corpsleden uit de bus. „De commotie is begrijpelijk”, vertelt rector Floris Hamann van Vindicat bij terugkomst aan De Telegraaf.

De studenten keerden een dag eerder terug dan gepland. Met ongeveer veertien bussen vertrokken ze vrijdag in twee clusters.

BEKIJK OOK:

RIVM: ’Studenten Vindicat moeten zichzelf in de gaten houden’
De studenten verschuilen zich deels in hoodies. Tegelijkertijd is de sfeer uitgelaten, er worden duimen in de lucht gestoken. De komst van de studenten houdt de gemoederen al een tijdje bezig, al zijn er vandaag weinig pottenkijkers. Een dozijn journalisten en wat verbaasde kinderen die gaan zwemmen vormen het welkomstcomité.

Ⓒ JOS SCHUURMAN
Rector Floris Hamann – ook hij voelt zich goed – begrijpt de consternatie over de studentenreis. Hij noemt de ophef ’begrijpelijk’. „Het advies was: we hoeven niet terug. Maar de dynamiek veranderde vanaf dinsdagavond. Hoewel het leven in het dorp zelf gewoon doorging, hebben we zelf besloten om terug te keren. Vooral vanwege zorgen bij leden en familie. Samen uit, samen thuis. We zijn met een goed gevoel teruggereden en zijn blij met de begeleiding.”

Burgemeester: studenten niet isoleren
Ook de Groningse burgemeester Koen Schuiling is aanwezig. „Vindicat heeft de adviezen in acht gekomen. Dan komt het goed”, reageert hij. Volgens hem is de roep om isolatie onterecht. „Dat is allemaal niet nodig. De instanties gaan nu evalueren. Alle contacten, alle namen zijn bekend.”

Rector Floris Hamann reageert op vragen van journalisten.
Rector Floris Hamann reageert op vragen van journalisten.Ⓒ JOS SCHUURMAN
„Er gelden maatregelen rond hygiëne. Hou je aan de GGD-adviezen, zeggen wij. Maar tienduizenden mensen zijn ook nu weer onderweg. Risicoloos leven is niet te garanderen. Het coronavirus komt ook naar ons toe”, aldus de burgemeester. „Groningen is nu nog een van de weinige plekken waar het niet is. Dat komt.”

GGD-directeur Jos Rietveld heeft de studenten al gesproken. „We gaven ze adviezen: heb je klachten, kom dan uit de bus. Dat is nog niet gebeurd. We waren voortdurend in contact met ze, ze waren bereidwillig.” De studenten hebben folders van de GGD meegekregen.

De groep vertrok vorige week zaterdag naar eigen zeggen „na overleg met experts”, toen in de omgeving van het reisdoel al diverse coronabesmettingen waren. Dinsdag volgde het aangescherpte advies om het noorden van Italië alleen te bezoeken als dat echt nodig is. Tot nu toe zijn er geen aanwijzingen dat er studenten besmet zijn.

Voetbalclub weigert wedstrijd
In Groningen is veel boosheid over het besluit van de studenten om, ondanks de situatie aldaar, toch af te reizen. Een voetbalteam wil zondag niet tegen een studentenclub spelen die gelieerd is aan Vindicat. „Ik heb een vrouw en een kind thuis”, aldus aanvallende middenvelder Samad Faraouni van Groninger Boys.

Die beslissing is ’de keuze van de club zelf’, reageert rector Hamann van Vindicat.

https://www.telegraaf.nl/(...)etest-op-coronavirus

Lol, en de Brabanders moeten thuis blijven :{w
pi_191882517
quote:

NL/ BE tabellen geupdate

Heb jij dit zelf gemaakt? :o

Ik zie veel mooie schema's, wereldkaarten, livetrackers m.b.t. dit virus trouwens. ^O^
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191882520
quote:

NL/ BE tabellen geupdate

Alles onder de 40 is wel redelijk veilig? Ik bid voor god dat mijn ouders het alleen niet krijgen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 7 maart 2020 @ 15:41:44 #193
163650 Greys
pi_191882521
Dus vanmorgen hadden nul studenten klachten en nu zijn er toch 4 getest? Hm... :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191882540
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:40 schreef -river- het volgende:
. De GGD Groningen maakt vanwege privacy-overwegingen deze uitslagen niet bekend.
:')

Wat nep allemaal
pi_191882543
Diamond Princess passenger dies, bringing ship's death toll to seven: NHK

> Statista grafiek tot 6 maart over de besmette Diamon Princess passengers

Momenteel besmet: 649
Hersteld: 40
Overleden: 7

[ Bericht 15% gewijzigd door Mr.Silencer op 07-03-2020 16:00:18 ]
  zaterdag 7 maart 2020 @ 15:43:42 #196
249756 Symphonic
Look o Look
pi_191882544
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:41 schreef Greys het volgende:
Dus vanmorgen hadden nul studenten klachten en nu zijn er toch 4 getest? Hm... :')
Dat is nog niet klaar door vrees ik.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_191882551
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:40 schreef Felixa het volgende:
Ik ga zo naar een bierfestival. Paar honderd man op een kluitje, glazen, spoelbakken, biertappen, bakken met hapjes... living on the edge. :') B:)B
Lekker! Enjoy. B:)B
pi_191882571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:12 schreef Salina het volgende:
Trump alludes to 'natural ability' in medicine
US President Donald Trump has suggested he might have "a natural ability" in medical research, as his government fended off criticism of an inadequate response to the coronavirus outbreak.

On a tour of the Centers for Disease Control and Prevention in Atlanta, he told reporters: “I like this stuff. I really get it."

Mr Trump said he had had a “great, super-genius uncle” who taught at the Massachusetts Institute of Technology.

“People are really surprised I understand this stuff. Every one of these doctors said, ‘How do you know so much about this?’ Maybe I have a natural ability. Maybe I should have done that instead of running for president.”
[..]

Wacht, hebben we het echt over dezelfde kneus Donald als degene die een paar dagen terug nog vroeg of het griepvaccin gebruikt kon worden als middel tegen de Corona Carona?

https://www.indy100.com/a(...)-us-symptoms-9372566
(kijk het filmpje!!)

https://www.welingelichte(...)gen-coronavirus.html
https://www.politico.com/(...)cine-rhetoric-121796

#meconfused
Trump bashen zonder zelf te weten waarover men spreekt is een gedrocht.

Er zijn tal van vaccinaties voor compleet andere virussen, zoals bv die voor rode hond die als bijvangst coronavirussen hebben.
Dat zou tevens de reden zijn dat kinderen niet snel het coronavirus oplopen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 maart 2020 @ 15:48:38 #199
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_191882600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:30 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Friezen en Groningers houden niet van Noord-Italië, dus er hoeft ook niemand getest te worden.
Noord-Nederland had een week eerder vakantie dan de rest van Nederland, en viert geen carnaval.
Dit is best logisch
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_191882602
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 15:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

:')

Wat nep allemaal
Dagelijks maken ze bekend hoeveel en waar en bij hun gelden spontaan privacy overwegingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')