Het confronteert mij ook dat ik hier het volgende over kan zeggen:due stelling/ dat soort berichten zijn pas een miljoenmiljard x gepost hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
Corona lost gewoon de klimaatproblematiek op.
Er liggen er 462 ernstig kritiek dus kunnen niet zelfstandig ademen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:35 schreef JK het volgende:
[..]
Dat zijn nog geen taferelen die ik op Twitter heb gezien in China. Hoeveel mensen liggen er daar op de IC van de 3916 gevallen die het virus nog hebben? En de mensen in de video die je ziet, zijn dat jonge gezonde mensen zonder onderliggende aandoeningen? Mijn Italiaans is niet zo goed. De tekst er onder kan ik vertalen, maar in de video zelf niet.
Ik heb het vanaf het begin gevolgd uit China en wat ik daar zag, gaf mij wel wat zorgen. Ook toen ze vliegtuigen deze kant op haalden. Maar uit Iran heb ik één filmpje gevonden, uit Italië nog niets. Als die filmpjes beginnen te lijken op wat ik in China heb gezien, dan ga ik me flink zorgen maken. Tot die tijd maak ik me eigenlijk steeds minder zorgen dan ik in het begin deed. Maar ik ben dan ook nog relatief jong en voor zo ver ik weet gezond.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad heel wat minder apocalypserig uit dan die china feeds
Ik heb zo'n vingerprik om te testen. Moet tussen de 4 en de 8 zitten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:29 schreef joyvke het volgende:
[..]
Dan zal het denk ik (hoop ik) wel loslopen voor ons.
Ik vind de NY Times meestal wel een goede bron, je kan de stelling poneren, moet het nog wel uitkomenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het confronteert mij ook dat ik hier het volgende over kan zeggen:due stelling/ dat soort berichten zijn pas een miljoenmiljard x gepost hier.
Dus 10% ligt op de IC in kritieke toestand. Dat kost heel veel ziekenhuisbedden en mankracht, maar nu weet ik nog steeds niet hoe oud die mensen zijn en of ze onderliggende aandoeningen hebben. Niet dat het niet erg is, het is zeker gevaarlijker dan de gewone griep, maar de media doet net of het ebola is. Ik ga nu ook niet naar Noord-Brabant en zal menigten wat meer ontwijken, goed de handen wassen en niet in mijn gezicht zitten, maar de media doet alsof het ebola is. Zo lang er nog geen bloed uit m'n reet loopt, gaat het goed met me.quote:
Interessante stelling. Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat er een omgekeerd evenredig verband is tussen de mate waarin iemand zich druk maakt immigratie en het Corona virus.
En wat wil je hiermee precies zeggen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat er een omgekeerd evenredig verband is tussen de mate waarin iemand zich druk maakt immigratie en het Corona virus.
Internet is afgesloten in Wuhan en beperkt voor heel China, die ik ken in China gebruiken meerdere VPN's om te internetten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:41 schreef JK het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf het begin gevolgd uit China en wat ik daar zag, gaf mij wel wat zorgen. Ook toen ze vliegtuigen deze kant op haalden. Maar uit Iran heb ik één filmpje gevonden, uit Italië nog niets. Als die filmpjes beginnen te lijken op wat ik in China heb gezien, dan ga ik me flink zorgen maken. Tot die tijd maak ik me eigenlijk steeds minder zorgen dan ik in het begin deed. Maar ik ben dan ook nog relatief jong en voor zo ver ik weet gezond.
Zal eens filmpjes op Twitter gaan zoeken van Iran en Italië. Wel is het vreemd dat het aardig stil is vanuit Wuhan.
De normale media doet dat niet, alleen de Facebook en Twatter mediameuk + de hysterische huisvrouwen in dit topic.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:44 schreef JK het volgende:
[..]
Dus 10% ligt op de IC in kritieke toestand. Dat kost heel veel ziekenhuisbedden en mankracht, maar nu weet ik nog steeds niet hoe oud die mensen zijn en of ze onderliggende aandoeningen hebben. Niet dat het niet erg is, het is zeker gevaarlijker dan de gewone griep, maar de media doet net of het ebola is. Ik ga nu ook niet naar Noord-Brabant en zal menigten wat meer ontwijken, goed de handen wassen en niet in mijn gezicht zitten, maar de media doet alsof het ebola is. Zo lang er nog geen bloed uit m'n reet loopt, gaat het goed met me.
Van corona loopt er geen bloed uit je reet, dus het komt goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:44 schreef JK het volgende:
[..]
Dus 10% ligt op de IC in kritieke toestand. Dat kost heel veel ziekenhuisbedden en mankracht, maar nu weet ik nog steeds niet hoe oud die mensen zijn en of ze onderliggende aandoeningen hebben. Niet dat het niet erg is, het is zeker gevaarlijker dan de gewone griep, maar de media doet net of het ebola is. Ik ga nu ook niet naar Noord-Brabant en zal menigten wat meer ontwijken, goed de handen wassen en niet in mijn gezicht zitten, maar de media doet alsof het ebola is. Zo lang er nog geen bloed uit m'n reet loopt, gaat het goed met me.
Bij mij ligt er een in het ziekenhuis aan de overkant van de straat, Zaans Medisch Centrum. Vooralsnog heb ik nergens kunnen lezen wat de mogelijke bron van de besmetting is. Wordt dat niet meer gegeven, omdat de aantallen nu te hoog worden?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Het heeft mijn woonplaats nu ook bereikt.
is toch lachen, elk uur een topic ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat alleen op dit forum een massale groep paniekerige autisten zit die denkt dat de mensheid over een jaar is uitgeroeid. Schuld van Rutte, schuld van het RIVM, schuld van iedereen behalve de evangelisten van FOK!.
ze zijn de draad kwijtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Bij mij ligt er een in het ziekenhuis aan de overkant van de straat, Zaans Medisch Centrum. Vooralsnog heb ik nergens kunnen lezen wat de mogelijke bron van de besmetting is. Wordt dat niet meer gegeven, omdat de aantallen nu te hoog worden?
Verzocht, niet aangemeld. Ze had wel gemeld dat ze de griep had, waarschijnlijk ivm ziekmelding voor werk.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Dat ziet er inderdaad heel wat minder apocalypserig uit dan die china feeds
[..]
Misschien een zichzelf beantwoordende vraag maar heeft jouw zus zich aangemeld of is ze verzocht om mee te doen?
Nee, dan interesseert het ze helemaal geen reet meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:50 schreef Grishenko_ het volgende:
Stel dat minister Bruins en RIVM-directeur Jaap van Dissel besmet raken met het corona-virus. Zouden de maatregels dan wél ineens aangescherpt worden? Ik denk haast van wel
Waarom denk je dat? Echt corrupt kan je Nederland niet noemenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:50 schreef Grishenko_ het volgende:
Stel dat minister Bruins en RIVM-directeur Jaap van Dissel besmet raken met het corona-virus. Zouden de maatregels dan wél ineens aangescherpt worden? Ik denk haast van wel
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Echt corrupt kan je Nederland niet noemen
Wat er in elk geval naar buiten kan komen, dat zie ik niet meer terug op retweets van anderen buiten China.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Internet is afgesloten in Wuhan en beperkt voor heel China, die ik ken in China gebruiken meerdere VPN's om te internetten.
De normale media mogen ook niet opruien, want als men dat soort filmpjes vertoont, kan ik je 200% garanderen dat de winkels leeg gaan en iedereen in paniek vlucht en de economie echt naar de klote gaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De normale media doet dat niet, alleen de Facebook en Twatter mediameuk + de hysterische huisvrouwen in dit topic.
Nee, maar van ebola wel. Het is kut als je op de IC komt te liggen en ook de beelden uit dat Italiaanse ziekenhuis zijn niet leuk om te zien, maar men kan niet meer relativeren lijkt het wel. Het is erger dan een gewone griep, maar het is niet zo dat je gegarandeerd dood gaat als je het hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Van corona loopt er geen bloed uit je reet, dus het komt goed.
Ik realiseer me nu dat het aantal coronabesmettingen het aantal coronatopics voorbij is.
Oh corruptie is hier het probleem ook zeker niet. Het grote probleem in Nederland is de vergader en poldercultuur, de intense drang naar politieke correctheid en roomser willen zijn dan de paus.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Echt corrupt kan je Nederland niet noemen
Er raakt bijvoorbeeld nogal eens wat kwijt of gaat op andere manier spontaan verloren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nederland corrupt is?
Dossiers die afgelakt worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Er raakt bijvoorbeeld nogal eens wat kwijt of gaat op andere manier spontaan verloren.
In ieder land is corruptie.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nederland corrupt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |