engerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaap lekker en denk aan die man die aan de deur staat die daar helemaal niet hoort
Vergeet geen lekkere dingen te eten fles!!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Moggehheb ondanks talloze keren wakker worden toch enigszins redelijk geslapen. Best een mirakel op een schuimrubber matrasje van 5 cm dik
Zo maar eens de stad in. Op naar een echt hotel. Wat Souvenirs en een boottochtje over de Vierwaldstättersee
ik ga morgen weer een poging doen om corona op te lopenquote:
Die boottocht klinkt goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Moggehheb ondanks talloze keren wakker worden toch enigszins redelijk geslapen. Best een mirakel op een schuimrubber matrasje van 5 cm dik
Zo maar eens de stad in. Op naar een echt hotel. Wat Souvenirs en een boottochtje over de Vierwaldstättersee
Grote bedrijven mwah, kleine ondernemers zijn ernstig de Sjaakquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Al die bedrijven die nu in de problemen komen he
ja dat vind ik wel sneu voor ze.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Grote bedrijven mwah, kleine ondernemers zijn ernstig de Sjaak
Benieuwd hoe lang het aanhoudt, gaat flinke gevolgen hebben iig, ook op de lange termijnquote:
china is weer wat aan het opkrabbelen toch? Heeft dan 2 maanden echt in de shit gezeten?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het aanhoudt, gaat flinke gevolgen hebben iig, ook op de lange termijn
Grote bedrijven ook hoor en omdat ze groot zijn is de maatschappelijke impact wat groter, of je nu je brood haalt bij bakker Pietje of bakker Jantje maakt niet zo heel veel uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Grote bedrijven mwah, kleine ondernemers zijn ernstig de Sjaak
Ben je weer je sociale skills aan het tonen in het corona topic?:Pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote bedrijven ook hoor en omdat ze groot zijn is de maatschappelijke impact wat groter, of je nu je brood haalt bij bakker Pietje of bakker Jantje maakt niet zo heel veel uit.
Fraai hč?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je weer je sociale skills aan het tonen in het corona topic?:P
Monsterquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Zo ik ga lekker naar buiten in mijn t-shirtje in Brabant, lekker met bejaarden knuffelen,
Rösti bij het ontbijtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vergeet geen lekkere dingen te eten fles!!!!
Kuche und kaffeeeeeee jaaa![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rösti bij het ontbijtbij de McDonald's
in de kast? :pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
Echt geen flauw idee waar ik m’n koevoet gelaten heb.. ben m al een paar dagen kwijt
Meh, zwaar bewolkt en buien. De rest is al achter allerlei bussen aan het jagen. Ik zit een beetje tijd op te maken tot ik bij het volgende hotel kan incheckenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Die boottocht klinkt goed![]()
Zo mooi daar![]()
Hoop dat jullie mooi weer hebben
Die zijn wel goedquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nog maar een McKopjeTM McKoffieTM halen.
Wat wil je openbreken dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
Echt geen flauw idee waar ik m’n koevoet gelaten heb.. ben m al een paar dagen kwijt
O, ik dacht al dat je vannacht op pad gingquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Laatste restanten van de zolder vloer
Allebeiquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die zijn wel goedMcCafe of echt McD?
hij moet die 2 maanden toch ook zien door te komenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht al dat je vannacht op pad ging
Ja die camera’s van cambal even beter afstellenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht al dat je vannacht op pad ging
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja die camera’s van cambal even beter afstellen
Niks mis mee. Dus als er ineens een kerel naast je bed staat met iets van 1,5 meter lang huehue...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij moet die 2 maanden toch ook zien door te komen
Ik ben nu aan het kijken naar rolluiken :pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks mis mee. Dus als er ineens een kerel naast je bed staat met iets van 1,5 meter lang huehue...
Kom ik wel door heen hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken naar rolluiken :p
vreemde twijfel?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:32 schreef Karzai het volgende:
Ik twijfel of het nodig is om te gaan douchen vandaag
ik zo u aan de achterkant wel van die rolluiken willenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kom ik wel door heen hoor.
Been there done that.
En wtf, ik heb letterlijk een snee in m’n neus. Bedankt beagle.
Jammerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het eerste weekend zonder storm in 5 weken
Heb ze overal behalve bij mn tuindeuren want die zijn weggegaan toen ik m’n tuindeuren geplaatst heb.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zo u aan de achterkant wel van die rolluiken willen
Komt het?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
mwe ben niet zo fris en fruitig vandaag
Mja, die dagen heb je somsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet.
zon dag dat het hem niet gaat worden :p
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
*schuift bakkie troost naar Bitterbal
Ik weet het niet :pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Door mijn koffie?![]()
Of ben je ziek?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet het niet :p
ik weet nooit zo goed wanneer ik ziek ben
misselijk, wat spierpijn , flauw en geborrel in de maagstreek.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ben je misselijk? Hoofdpijn? Koortsig?
35?quote:
ja 35 is niet zo raar toch. had dat eergister ookquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
35?![]()
Verder klinkt het wel alsof je een beetje under the weather bent
Nichtje afbellen en lekker in bed blijven!
Dat is twee graden lager dan de normale lichaamstemperatuur van mensen. Ik weet niet hoe dat zit bij Bitterballen? Jij bent natuurlijk een diepvriesproductquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja 35 is niet zo raar toch. had dat eergister ook
Baas afbellen. Je hebt corona en gasten besmetten is geen goede pr.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
nicht is morgen. vandaag standby dienst
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is twee graden lager dan de normale lichaamstemperatuur van mensen. Ik weet niet hoe dat zit bij Bitterballen? Jij bent natuurlijk een diepvriesproduct
Verklaart wel haar kille persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is twee graden lager dan de normale lichaamstemperatuur van mensen. Ik weet niet hoe dat zit bij Bitterballen? Jij bent natuurlijk een diepvriesproduct
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verklaart wel haar kille persoonlijkheid.
“De mens heeft een gemiddelde lichaamstemperatuur die ligt tussen 35,5 °C en 37,8 °C. Er bestaat een zekere dagelijkse variatie; 's nachts om circa 3 uur is de temperatuur het laagst, 's avonds om circa 18 uur het hoogst; daarnaast kan bij grote lichamelijke inspanning de temperatuur tot boven de 38,5 °C oplopen zonder dat dit abnormaal wordt genoemd. Bij vrouwen schommelt de lichaamstemperatuur gedurende hun cyclus. In de twee weken na de menstruatie is de lichaamstemperatuur lager dan in de twee weken volgend op de eisprong.”quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja daarom is het misschien ook niet zo vreemd?![]()
![]()
Maar ja 35 graden, verwarming staat op 23.5 en ben volldig bekleed
Je liep 2 dagen geleden nog te klagen over je stiefmoeder of zo, dat die ziek was.. wat denk je nou dat jij zelf hebt? Precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
maar ik zweet wel wat.
Is toch allemaal maar raar
nee toch? Dan had ik toch al boven het toilet gehangenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je liep 2 dagen geleden nog te klagen over je stiefmoeder of zo, dat die ziek was.. wat denk je nou dat jij zelf hebt? Precies hetzelfde.
ja al die eisprongen hou ik niet bij hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“De mens heeft een gemiddelde lichaamstemperatuur die ligt tussen 35,5 °C en 37,8 °C. Er bestaat een zekere dagelijkse variatie; 's nachts om circa 3 uur is de temperatuur het laagst, 's avonds om circa 18 uur het hoogst; daarnaast kan bij grote lichamelijke inspanning de temperatuur tot boven de 38,5 °C oplopen zonder dat dit abnormaal wordt genoemd. Bij vrouwen schommelt de lichaamstemperatuur gedurende hun cyclus. In de twee weken na de menstruatie is de lichaamstemperatuur lager dan in de twee weken volgend op de eisprong.”
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verklaart wel haar kille persoonlijkheid.
Iedereen reageert toch anders op een virusje....quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch? Dan had ik toch al boven het toilet gehangen
Dit kan wel het begin zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch? Dan had ik toch al boven het toilet gehangen
ja das ook zo ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Iedereen reageert toch anders op een virusje....
Ik vreemd genoeg ook, weet ook niet hoe dat komtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik mag haar wel. Maar goed, ik ben erg van de frituursnacks
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al die eisprongen hou ik niet bij hoor
stiekem mag iedereen bitterballenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vreemd genoeg ook, weet ook niet hoe dat komt
Maar ik mocht jou al voordat je jezelf identificeerde als bitterbal en voordat ik je had gewezen op het bestaan van ovenbitterballen.quote:
ja maar wist het al vanaf jongs af aan dat ik een bitterbal wasquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik mocht jou al voordat je jezelf identificeerde als bitterbal en voordat ik je had gewezen op het bestaan van ovenbitterballen.
Je bent nu pas uit de diepvrieskast gekomen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wist het al vanaf jongs af aan dat ik een bitterbal was
ja omdat ik mij herkende in de oven bitterballen van lgdbrkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent nu pas uit de diepvrieskast gekomen.
Je probeert het niet eens meer, je ramt maar gewoon wat op je toetsenbordquote:
Hij heeft je geholpen met je coming-outquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ik mij herkende in de oven bitterballen van lgdbrk
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je probeert het niet eens meer, je ramt maar gewoon wat op je toetsenbord
misschien toch niet zo dement als gedachtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk, op pad met een demente vader als bijrijder, rechts hier, rechts rechts NU.......staart naar een diep kanaal rechts met een glimlach
Grmblquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien toch niet zo dement als gedacht
Zwangerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misselijk, wat spierpijn , flauw en geborrel in de maagstreek.
het zijn geen bitterballen want die heb ik niet gegeten :p
maar als je dan eenmaal de binnenkant bereiktquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
Geen maagdenvlies maar het krokantjes van een bitterbal..
Brrr, dat moet schuren.
Bossiequote:
Zit je in de warme vullingquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar als je dan eenmaal de binnenkant bereikt
als dat je voorkeur heeft kan je dat doen jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je die er zelf in moest doen.
Kan je in feedback meldenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef BorisDeLul het volgende:
Dit forum gaat helemaal niet over generaals
Hondenballen zijn ook rond.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:20 schreef FranticDJ het volgende:
@:TT: ik heb wel eens tomaten soep met bitterballen gehad :’)
Filipijnse kok die dacht dat t soepballen waren.
‘Because also round’
Ok hoe weet je dit?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope.
(Teel)ballen van honden benaderen meer de kiwi. Ook qua beharing.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nope.
(Teel)ballen van honden benaderen meer de kiwi. Ook qua beharing.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]welk merk is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een keer naar de dierenarts geweest om te vragen of het normaal was dat een puppy een roze lippenstiftlul had van 15 centimeter terwijl hij zelf ook maar 15 centimeter lang was, dierenarts was nog een knappe vrouw ook nog
Doubt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eigen ballen zijn iets van tien keer zo groot.
Wij hadden er 5, nu hebben m’n ouders alleen nog de beagle.quote:
Toen ik vol schaamte weg liep hoorde ik ze verschrikkelijk hard lachen samen met haar eveneens niet geheel onaantrekkelijke assistente.quote:
Ik had eerst ook vijf honden, leuke "roedel" interactie krijg je dan hč?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij hadden er 5, nu hebben m’n ouders alleen nog de beagle.
Vriendin heeft 2 vuilnisbakkies, kan zelf vanwege mm werk geen huisdieren hebben.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:43 schreef Bos81 het volgende:
Maar bij hem is het niet het risico dat hij je bijt, maar meer dat je over hem struikelt![]()
Daar ken ik er nog een van, alleen is dat een hond van 20 kiloquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:43 schreef Bos81 het volgende:
Maar bij hem is het niet het risico dat hij je bijt, maar meer dat je over hem struikelt![]()
Hier is echt werkelijk bijna doodstil op straat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:26 schreef Karzai het volgende:
mja nog geen paniek hier, het was druk bij de haringkar
kijk maar uit. geen idee wat het isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:56 schreef Karzai het volgende:
![]()
![]()
ik heb lekker alle raampjes open staan in huis
ik durf niet meer naar buiten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:00 schreef Karzai het volgende:
niet recht erin kijken, dan krijg je vlekken voor je ogen
Ik zat serieus al op nu.nl te F5-en.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
er is buiten iets raars gaande jongens![]()
Er hangt een bol in de lucht die super fel licht geeft en warmte uit straalt
onzekere tijdenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat serieus al op nu.nl te F5-en.
de heilige bitterbal komt je halen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk maar uit. geen idee wat het is
Gaan gekke tijden worden ja, heb je de eerste die beweert dat zijn zaad je immuun maakt voor Corona al in je DM?quote:
Neequote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan gekke tijden worden ja, heb je de eerste die beweert dat zijn zaad je immuun maakt voor Corona al in je DM?
Ik slik best, maar niet uit n potjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je dood aan een longontsteking of zo
Melk, lust je ook geen melk, karnemelk of zo?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Echt, als er iets is dat ik goor vind is t sperma uit n glas ofzo
Krabbelt dit op een briefje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik slik best, maar niet uit n potje
Liever per beker?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Echt, als er iets is dat ik goor vind is t sperma uit n glas ofzo
Dat is geen sperma en heeft n andere consistentiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melk, lust je ook geen melk, karnemelk of zo?
Ik heb dit zinnetje nu al achttien keer gelezen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee. Bah. Als t niet rechtstreeks uit de penis komt, blief ik het niet
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit zinnetje nu al achttien keer gelezen.
Ik begreep het zelf eerst ook nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit zinnetje nu al achttien keer gelezen.
Daarom heeft het niet 18 keer gelezen hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik begreep het zelf eerst ook niet
Maakt het verder nog uit hoe het eruit komt?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee. Bah. Als t niet rechtstreeks uit de penis komt, blief ik het niet
Ik snapte de grap wel hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarom heeft het niet 18 keer gelezen hoor
Je werkt in een frigging restaurant, ik neem aan dat er wel wat te regelen isquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Sta weer standby en geen eten natuurlijk
Neequote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Maakt het verder nog uit hoe het eruit komt?
Ik bedoel, je hebt mannen waar klein beetje uit komt, halve liter aan flurpzooi, ok smakend, minder lekker smakend, plakkerig, heel dun, etc
Dan moet ik er heen ;pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je werkt in een frigging restaurant, ik neem aan dat er wel wat te regelen is
Gooit kaas, brood, cola en een vol potje richting Den Haag.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
Sta weer standby en geen eten natuurlijk
Ideale vrouwquote:
Owwwwquote:
Als de poep de ventitalor raakt red ik het misschien 1 dagquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Owwww
Je hebt toch wel iets van voer in huis?
Wat ben jij nou voor Covid volger/prepper!
Oh even bijlezen zoquote:
Zeggen zulke vrouwen als jij altijdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg zelden dms en wil ze ook niet
precies op het grote rivm momentquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh even bijlezen zo
Ik stond net havermout te koken
Vrouwen als ik?quote:
Nou idd!quote:
Al die mensen die afspraken haddenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou idd!
Mijn chirurg zit trouwens in quarantaine en daardoor zijn al zijn polo's opgeschoven
Ja!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vrouwen als ik?
Van tegen de 40?
Die ADHD hebben?
Die van wandelen houden?
Die last hebben van migraine?
Die Red Dead spelen?
Die graag in bad gaan?
Die op fok zitten?
WAT VOOR VROUWEN?
Ik had alleen een controleafspraak, dus geen probleemquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al die mensen die afspraken hadden
Stik of slik?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
stik toch allemaal in jullie standby diensten
Dat klinkt niet heel aanlokkelijk zegquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slikken mag ook als het een smerige substantie is
Krijg jij dan wel uitbetaald?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat we allemaal corona krijgen en ze dicht moet
Die word niet ingeroosterd. Heb er niets meer over gehoordquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Krijg jij dan wel uitbetaald?
Hoe is het afgelopen met de rasta die in quarantaine moest?
Humusquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel aanlokkelijk zeg![]()
* Molo kijkt naar boterham met hummus...
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus jij bent die persoon die die pakjes daadwerkelijk koopt
Duncan Laurence treedt opquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
er is buiten iets raars gaande jongens![]()
Er hangt een bol in de lucht die super fel licht geeft en warmte uit straalt
denk hetquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ingrediënten 100% polyester. Made in China?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die word niet ingeroosterd. Heb er niets meer over gehoord
Genaaid natuurlijkquote:
Heerlijkquote:
Vergeet de palmolie of afgewerkte motorolie nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ingrediënten 100% polyester. Made in China?
Ja hij zal wel iets anders vindenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Genaaid natuurlijk
Hoop dat hij snel iets anders heeft. Qua baan dan hč
De enige lekkere humus die ik ooit heb gegeten was gemaakt door een Syrische collega. Maar die was zo sterk en lekker gekruid dat je he-le-maal geen kikkererwten meer proefde.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk
Plus boterham met gesmolten raclettekaas
Ik vind kikkererwten lekker, dus dat is geen probleem hierquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige lekkere humus die ik ooit heb gegeten was gemaakt door een Syrische collega. Maar die was zo sterk en lekker gekruid dat je he-le-maal geen kikkererwten meer proefde.
O, dat weet ik niet meer. Langggg geleden inmiddels.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind kikkererwten lekker, dus dat is geen probleem hier
Veel komijn en koriander zeker?
Ik heb geen Egyptische genen, ben ik vrij zeker vanquote:
Misschien heeft die ook wel eens op een kameel gezeten.quote:
ik nog nooitquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft die ook wel eens op een kameel gezeten.
Zekers nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft die ook wel eens op een kameel gezeten.
Ja een slechtequote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een kwart-Egyptenaar
Koriander is heel dominant, maar in sommige gerechten vind ik het echt héérlijk. In Tom Khai Kai bijvoorbeeldquote:
mweh niet echt ;pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voel je je inmiddels al wat beter?
Enige wat ik écht niet eet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koriander is heel dominant, maar in sommige gerechten vind ik het echt héérlijk. In Tom Khai Kai bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:07 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, die smerige kutpillen hebben toch nog een voordeel, ik straal tijdens het lopen schijnbaar zo'n sterke mate van furiositeit uit dat alle auto's voor me stoppen zodat ik ongehinderd kan oversteken tijdens het wandelen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:07 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, die smerige kutpillen hebben toch nog een voordeel, ik straal tijdens het lopen schijnbaar zo'n sterke mate van furiositeit uit dat alle auto's voor me stoppen zodat ik ongehinderd kan oversteken tijdens het wandelen.
Die stoep kunnen ze door hun voorhoofd krijgen.quote:
LOOP OP DE STOEPquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die stoep kunnen ze door hun voorhoofd krijgen.
Hm, pas wel een beetje op jezelf he?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mweh niet echt ;p
Het is ook niet zo dat ik niet kan werken ofzo
jaaaawelquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, pas wel een beetje op jezelf he?
Levetiracetam, soort van gierende tokkieaids in een pilletje ofzo.quote:
Dat bepaal ik zelf welquote:
Ow Keppra, dat is heftige shit jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Levetiracetam, soort van gierende tokkieaids in een pilletje ofzo.
ff serieus.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Was vanmiddag ook iemand die geen balkje achter zijn boodschappen legde op de band, ik kreeg de neiging om dat balkje door zijn strot heen te rammen, heb in plaats daarvan maar even een flink schop tegen mijn winkelmandje gegeven.
In november op vakantie een epilepsieaanval.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow Keppra, dat is heftige shit ja
Insulten gehad?
Nee ik ga maandag ook gelijk de arts bellen of ik kan stoppen met dat teringspul, doet meer kwaad dan goed geloof ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ff serieus.
Das niet goed Henk. Nu is dat idd schijtirritant maar dat mandje kan er niks aan doen
Dat zou je nu ook moeten kunnen toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga maandag ook gelijk de arts bellen of ik kan stoppen met dat teringspul, doet meer kwaad dan goed geloof ik.
Ik hoop het voor je. Ik kom vandaag ook niet meer buitenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaawel
Er staat voor vanaaf 1 reservering en de collega die moet werken is geen luie donder dus denk dat ik niet word gebeld
pyjamatje aan?:Pquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Ik kom vandaag ook niet meer buiten
nicequote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trainingsbroek, tshirtje. Lekker bankhangen. Boekje lezen. Beetje FOK!ken
Wat een troepquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik ga maandag ook gelijk de arts bellen of ik kan stoppen met dat teringspul, doet meer kwaad dan goed geloof ik.
Weird, en engquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In november op vakantie een epilepsieaanval.
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, troep... Een epileptisch insult is ook niet bestquote:
Oorzaak weten ze niet, hebben ze ook 0,0 aandacht aan besteed. Zelf vermoed ik een stressontlading, 1,5 jaar lang al het gedoe met zorg, operaties, thuiszorg etc., gebeurde toen ik net een paar dagen op vakantie was en eindelijk voor het eerst weer eens echt kon ontspannen. Op de MRI en EEG was niks te zien, dus was het oordeel 'slik maar gewoon deze pilletjes, dan kijken we oven een half jaar wel weer verder'.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Weird, en eng
Duidelijk geworden wat dit veroorzaakt heeft?
Nog gerelateerd aan je ongeluk van eerder?
Wat een narigheid joh. Dus je zit in het hele circus van niet mogen autorijden, medicatie, checks en hopelijk ooit er weer vanaf?
Als je zoveel last van hebt, aangeven bij de voorschrijver? Wellicht zijn er andere alternatieven
Ja maar dan vergeet je totaal waarom je tegen die boom bent geredenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oorzaak weten ze niet, hebben ze ook 0,0 aandacht aan besteed. Zelf vermoed ik een stressontlading, 1,5 jaar lang al het gedoe met zorg, operaties, thuiszorg etc., gebeurde toen ik net een paar dagen op vakantie was en eindelijk voor het eerst weer eens echt kon ontspannen. Op de MRI en EEG was niks te zien, dus was het oordeel 'slik maar gewoon deze pilletjes, dan kijken we oven een half jaar wel weer verder'.
De insult was in novemberquote:Op zaterdag 7 maart 2020 15:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, troep... Een epileptisch insult is ook niet best
Je moet wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |