Maar mensen met lichte klachten moeten toch al thuis blijven? Die hoeven op zich dan niet getest te worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:36 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat er meer getest moet worden om te voorkomen dat mensen zonder het te beseffen anderen weer besmetten.
Je voorkomt niet alles, maar dan kun je het echt vertragen.
Ook daar hebben ze te lang lopen downplayen ipv maatregelen treffen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:38 schreef RipCity het volgende:
SXSW cancelled. dat is wel een groot dingetje. Zelfs in US nu dus paniek.
Die zijn nog veilig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoe is het met je familie in Polen, smèk!?
Dat zou betekenen dat wij ook Italië cijfers gaan krijgen omdat er hier nog specifieker getest wordt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Yup
Trouwens even post nog een update gegeven. In Zuid-Korea waren 6.6% van de testen positief, in Italië bijna 20% van de testen. In Italië testen ze dus, zoals verwacht, veel gerichter. Hele milde gevallen of besmettingen met geen klachten worden daar dus gemist. Terwijl ze bij Zuid-Korea waarschijnlijk wel goed meegenomen zijn.
Psiesss... zo begint het he?!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu heeft hij dit topic voor de tweede keer geïnfecteerd.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:40 schreef quirina het volgende:
Hooggedoseerde vitamine C werkt tegen Corona
https://www.rd.nl/meer-rd(...)oronavirus-1.1636446
Gauw inslaan.
Toch wel een terechte inbreng imho.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
COR / Overdrijven we niet met zn allen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu heeft hij dit topic voor de tweede keer geïnfecteerd.
Er zijn niet genoeg testkits om zomaar willekeurig mensen te gaan testen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat wij ook Italië cijfers gaan krijgen omdat er hier nog specifieker getest wordt.
Ik snap nog steeds de terughoudendheid niet goed. Waarom niet nu al als Zuid Korea drive ins opzetten en volop testen overal.
Iemand een mening over dit? is dit zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Italia is bijna 100% van alle tests positief?
Dat aantal besmette personen klopt niet.
Blijkt achteraf dat we te weinig mandarijntjes aten. Had moeder toch gelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:40 schreef quirina het volgende:
Hooggedoseerde vitamine C werkt tegen Corona
https://www.rd.nl/meer-rd(...)oronavirus-1.1636446
Gauw inslaan.
Mijn gevoel heb ik al geuitquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:38 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Je kan het al heb je laten zien. Gewoon posten vanuit je gevoel
In ieder geval niet omdat we, zoals beloofd, er klaar voor waren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat wij ook Italië cijfers gaan krijgen omdat er hier nog specifieker getest wordt.
Ik snap nog steeds de terughoudendheid niet goed. Waarom niet nu al als Zuid Korea drive ins opzetten en volop testen overal.
Neee, was foutje van mij! Zie mijn edit en reactie!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iemand een mening over dit? is dit zo?
Jawel maar dat kan dit topic wel wat vaker gebruiken. Paar keer niezen/hoesten en er zitten weer 2 topics vol.quote:
Fake news.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Neee, was foutje van mij! Zie mijn edit en reactie!
ssssttt goffer, morgen ook weer die schappen leeg...quote:
Ahh, ok.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Neee, was foutje van mij! Zie mijn edit en reactie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |