Zou Jaap stiekem ook een FOK! account hebben en soms de nuance komen brengen of zou hij undercover op internet paniek zaaien?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
straks eindstand:
132 doden door corona en 18 forumleden van FOK! door spanningen
Italia is bijna 100% van alle tests positief?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:22 schreef Kyran het volgende:
100.000 tests gedaan in Zuid-Korea
6.593 besmette personen, 43 doden, 43/6593 = 0.65%
24.000 tests gedaan in Italië
23.345 besmette personen, 386 doden, 386/23345 = 1.65%
?? tests gedaan in China
80.576 besmette personen, 3042 doden, 3042/80576 = 3.78%
Cijfers van WorldOMeters
Omdat men van de tijde van de Sars en Mexicaanse griep nog niet beschikte over de mediagekte die er nu heerst? Mensen maken elkaar de kop gek.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
De dingen die je noemt, hebben het dagelijkse leven minder veranderd dan dit 'griepje' waarschijnlijk gaat doen.
Nee, sorry! Dat zag ik opeens ook en dacht dat kan nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Italia is bijna 100% van alle tests positief?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:49 schreef Kyran het volgende:
https://www.werkenbijdeov(...)-zorg-RIVM-2020-0051
Jaap gooit de handdoek in de ring?
Edit: Grapje natuurlijkIk vond plaatsingsdatum wel geniaal
Kut!quote:Eerste coronabesmetting in Zeeland: vrouw in thuisisolatie
In Zeeland is voor het eerst een besmetting met het coronavirus vastgesteld. Het gaat om een vrouw uit Scharendijke die in Noord-Italië is geweest. De GGD Zeeland meldt dat de patiënt het naar omstandigheden goed maakt. De vrouw zit momenteel in thuisisolatie.
Je zou niet terugkomen in dit topic.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat men van de tijde van de Sars en Mexicaanse griep nog niet beschikte over de mediagekte die er nu heerst? Mensen maken elkaar de kop gek.
COR / Overdrijven we niet met zn allen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Gaan we ook een speciaal topic maken over de tussen haakjes gewone griep. Mijn god zeg, wat wordt dit opgeblazen. De media doet lekker mee, elke nieuwsapp wat je opent begint met Corona en na een tijdje hier niet zijn geweest zie ik tot mijn grote verbazing dat men hier ook al de kop gek maakt. Er gaan meer mensen dood aan voedseltekorten in de wereld er gaan meer mensen dood aan de gewone griep in de wereld er gaan meer mensen dood aan ongelukken in deze wereld. Dit alles, al die media shit is ervoor om de economie om zeep te helpen. Mensen wordt eens wakker. De Mexicaanse griep, iedereen moest zich laten inenten. Levensgevaarlijk was. Een half jaar later had niemand het meer over de Mexicaanse griep. Ik doe niet mee aan die stemmigmakerij. Prermier Rutte die zijn medeleven betuigd aan de familie van een man die aan Corona is overleden. Doet hij dat ook wanneer er een persoon aan de gewone griep overlijdt? Poppenkast. Ik moest dit even kwijt, voor de rest kom ik ook niet terug in dit zinloze topic.
Ja. In Italië liggen er gewoon veel in het ziekenhuis. En veel gaan er dood. Het gaat daar echt niet goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, sorry! Dat zag ik opeens ook en dacht dat kan nietGewoon scheel gekeken!
Italië heeft gewoon een hogere % dan China![]()
Je gaf toch een mening, dan krijg je antwoordt terug. Ow wacht, ik doe niet mee aan die paniek ...HELP. Ik heb schijnbaar een andere mening dan de meesten en doe niet mee aan die paniekzaaierij. Maar je hebt gelijk. ik heb hier niet te zoeken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je zou niet terugkomen in dit topic.
Yupquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. In Italië liggen er gewoon veel in het ziekenhuis. En veel gaan er dood. Het gaat daar echt niet goed.
Ze kijken zelfs niet vreemd bij de kassa als je 10 doosjes paracetamol van 50 stuks op de band legt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
Enige voordeel van de nuchtere Hollanders is dat ik als paniekeraar gewoon boodschappen heb kunnen doen zonder al die chaos. Inmiddels alles ook in huis.
Dat toilet papier heb je wel nodig met die bonen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Hier duizend rollen toiletpapier en een walk-in closet vol bonen. #ready
En zo werd de ziekte ook airborne!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat toilet papier heb je wel nodig met die bonen.
Hèhè. Eindelijk valt het kwartje hierquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Hier duizend rollen toiletpapier en een walk-in closet vol bonen. #ready
Jawel jawel, help mij mee wat nuance aan te brengenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je gaf toch een mening, dan krijg je antwoordt terug. Ow wacht, ik doe niet mee aan die paniek ...HELP. Ik heb schijnbaar een andere mening dan de meesten en doe niet mee aan die paniekzaaierij. Maar je hebt gelijk. ik heb hier niet te zoeken.
Vertelquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Jawel jawel, help mij mee wat nuance aan te brengen
Hoe is het met je familie in Polen, smèk!?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat toilet papier heb je wel nodig met die bonen.
Nu heeft hij dit topic voor de tweede keer geïnfecteerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:28 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je zou niet terugkomen in dit topic.
#CORONEDquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu heeft hij dit topic voor de tweede keer geïnfecteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |