ahh daar istie weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Heeft Steve een eigen channel of moeten we naar die amerikaan kijken?
Dat is waar. Wij zeggen nu dat mensen met een griepje thuis moeten blijven als ze in Noord-Brabant wonen. Maar ondertussen heeft iedereen de situatie zo gebagatelliseerd, dat maar weinig mensen naar het advies zullen luisteren. Op naar de 3000 gevallen, misschien dat men dan wel de ernst inzietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Valt wel mee.
De Italianen (en de Fransen) begonnen al scholen te sluiten bij 130 gevallen
Dat gaan we in NL al niet meer halen
Slechte pollquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:46 schreef _I het volgende:
Poll: Ben je angstig voor voor het Coronavirus?
• Nee, ben er niet mee bezig
• Niet echt. Wat komt, komt
• Vanuit Werk/Interesse, geen paniek
• Nou, wel voor de economie/geliefden
• IK HEB VAN IEDEREEN AL AFSCHEID GENOMEN
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik doe helemaal niks, mijn topic lopen zelden op dit forumquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:32 schreef _I het volgende:
[..]
Doe es een goede maken in het nieuwe topique dan!? Leuk, ben benieuwd.
Lichaamssappenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker koortsseksen en elkaar ondersnotteren.
Dit virus helpt je wel aan cloud. Wees niet bang om af te gaan. Het zijn maar meningen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks, mijn topic lopen zelden op dit forum
Als door corona je spelling zo kut wordt als die van jou, dan snap ik de paniek welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:17 schreef Remco het volgende:
Het grootste probleem is dat 99% van Nederland dit niet zo serieus neemt als dit topic. Jord Kelder loopt net in Jinek te vertellen dat aan een normale griep veel meer mensen dood gaan, en iedereen aan tafel beaamd het. In het nieuws een reportage uit Tilburg waar alle kroegen vanavond vol zitten en alle geïnterviewden het onzin vinden thuis te blijven bij een kuchje.
Nu is dat misschien een te relaxte houding, maar hieruit blijkt voor mij dat het geen enkele zin heeft hier in Nederland Chinese maatregelen te gaan nemen.
Het is vechten tegen de bierkaai,.... But someone got to do it.quote:
Als jij daar bij deze tekst al over valt, dan bewonder ik jouw doorzettingsvermogen als Fokker.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als door corona je spelling zo kut wordt als die van jou, dan snap ik de paniek wel
Dat moet je aan je vriendje US vragen, want manager van manager van managerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:43 schreef Stray_cat het volgende:
Moet ik in paniek raken als de manager van mijn dochter het virus heeft? Bevestigd, geen idee waar die muts vandaan komt.
*kruipt huilend in de kast onder de trap.
Het is ook wel vervelend geschreven.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als jij daar bij deze tekst al over valt, dan bewonder ik jouw doorzettingsvermogen als Fokker.
Broertjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:44 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat moet je aan je vriendje US vragen, want manager van manager van manager
Ja, het is vechten tegen de bierkaai. Ik weetquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als jij daar bij deze tekst al over valt, dan bewonder ik jouw doorzettingsvermogen als Fokker.
Klopt niet echtquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Niet dat ik gelijk heb, maar de tendens in dit topic is wel ERRUG negatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |