Ben alleen bang dat mijn hond iet wat verdwaasd rond rent...quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk ook nooit ziek maar moet ik ook eens proberen, ach baat het niet....
Jij hoort helemaal thuis op fb. Exact dezelfde domme reacties daar!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Gaan we ook een speciaal topic maken over de tussen haakjes gewone griep. Mijn god zeg, wat wordt dit opgeblazen. De media doet lekker mee, elke nieuwsapp wat je opent begint met Corona en na een tijdje hier niet zijn geweest zie ik tot mijn grote verbazing dat men hier ook al de kop gek maakt. Er gaan meer mensen dood aan voedseltekorten in de wereld er gaan meer mensen dood aan de gewone griep in de wereld er gaan meer mensen dood aan ongelukken in deze wereld. Dit alles, al die media shit is ervoor om de economie om zeep te helpen. Mensen wordt eens wakker. De Mexicaanse griep, iedereen moest zich laten inenten. Levensgevaarlijk was. Een half jaar later had niemand het meer over de Mexicaanse griep. Ik doe niet mee aan die stemmigmakerij. Prermier Rutte die zijn medeleven betuigd aan de familie van een man die aan Corona is overleden. Doet hij dat ook wanneer er een persoon aan de gewone griep overlijdt? Poppenkast. Ik moest dit even kwijt, voor de rest kom ik ook niet terug in dit zinloze topic.
Wat gaan die ineens hardquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:20 schreef pussycatdoll het volgende:
137 gevallen in Zweden (totaal).
https://www.expressen.se/(...)lien-eller-sydkorea/
Ik vind dit werkelijk ongelooflijk. Heeft de RIVM zijn werk te goed gedaan? Hebben ze niets meegekregen van de gang van zaken in het buitenland? Denken ze echt dat heel de wereld paniekvoetbal speelt en het hier niet zal gebeuren?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:17 schreef Remco het volgende:
Het grootste probleem is dat 99% van Nederland dit niet zo serieus neemt als dit topic. Jord Kelder loopt net in Jinek te vertellen dat aan een normale griep veel meer mensen dood gaan, en iedereen aan tafel beaamd het. In het nieuws een reportage uit Tilburg waar alle kroegen vanavond vol zitten en alle geïnterviewden het onzin vinden thuis te blijven bij een kuchje.
Nu is dat misschien een te relaxte houding, maar hieruit blijkt voor mij dat het geen enkele zin heeft hier in Nederland Chinese maatregelen te gaan nemen.
Heb hier 5 kilo rode linzen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:19 schreef Gia het volgende:
Lachen als het straks allemaal overwaait. Zitten ze met tig blikken bonen.
Dat waait niet zomaar over!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:19 schreef Gia het volgende:
Het geeft alvast een indicatie voor morgen. Vooral Brabant en Utrecht zien er niet best uit. Ben benieuwd of de gevallen in Utrecht wel te herleiden zijn, want anders kan het RIVM nog een provincie met een vriendelijk verzoek op slot zettenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:05 schreef _I het volgende:
[..]
Die houden het zeker netjes bij en checken alle bronnen.
155 nu dus al.
Het virus bestaat sinds 1 december. Sindsdien ontelbare reisbewegingen tussen China en de rest van de wereld. Het kan dus goed zijn dat een groot deel van de mensheid het corona virus heeft gehad zonder verder nadelige gevolgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:17 schreef Remco het volgende:
Het grootste probleem is dat 99% van Nederland dit niet zo serieus neemt als dit topic. Jord Kelder loopt net in Jinek te vertellen dat aan een normale griep veel meer mensen dood gaan, en iedereen aan tafel beaamd het. In het nieuws een reportage uit Tilburg waar alle kroegen vanavond vol zitten en alle geïnterviewden het onzin vinden thuis te blijven bij een kuchje.
Nu is dat misschien een te relaxte houding, maar hieruit blijkt voor mij dat het geen enkele zin heeft hier in Nederland Chinese maatregelen te gaan nemen.
Nee dat kan nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het geeft alvast een indicatie voor morgen. Vooral Brabant en Utrecht zien er niet best uit. Ben benieuwd of de gevallen in Utrecht wel te herleiden zijn, want anders kan het RIVM nog een provincie met een vriendelijk verzoek op slot zetten
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:19 schreef Gia het volgende:
Dan doe je er wel aan mee, want als 60 mensen in jou lokale Kruidvat een extra paracetamol of extra handzeep meenemen, dan is het schap snel leeg.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat nog niet maar wel de handgels, echt te bezopen voor woorden en het één zal het ander opvolgen. Ik koop misschien van iets 1 extra, ze gaan hun gang maar...ik zal mij later wel voor mijn kop slaan maar doe er niet aan mee.
Dit is volgens mij ook de reden waarom het in Italië zo mis ging. Er is ook lange tijd geen epidemie in Europa geweest en iedereen waant zich onschendbaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:17 schreef Remco het volgende:
Ja, maar dat is rationeel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het virus bestaat sinds 1 december. Sindsdien ontelbare reisbewegingen tussen China en de rest van de wereld. Het kan dus goed zijn dat een groot deel van de mensheid het corona virus heeft gehad zonder verder nadelige gevolgen.
Het is maar hoe je het bekijkt of wil bekijken.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:24 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dit is volgens mij ook de reden waarom het in Italië zo mis ging.
Zal vast wel, alsof zo'n lullig kutgriepje mij eronder krijgt, kan moeder natuur beter een asteroïde van 3 kilometer op mijn kop gooien.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toch geen corona? Verdacht kuchje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |