Zou zeggen, meldt je aan bij het rivmquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar ik weet het ook gewoon beter (dan het RIVM)
Nou ja je kan op een gegeven moment wel statistische berekeningen maken over de populatie en de verspreiding op basis van een kleine groep, de beschikbare gegevens en ervaring met andere virussen...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar je test helemaal niet iedereen. Dus ook achteraf weten ze dat niet.
De meeste gevallen zijn mild. Dus die worden nooit getest en die lopen vrij rond.
De zware gevallen komen in het ziekenhuis. Krijgen extra zuurstof. Niet echt een bijzondere behandeling. Medicijnen zijn er niet.
Dus wat moet je met dat testen?
Ik ga nu lekker slapen. !!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek een leuke serie op op netflix. Of gamen o.i.d. als je dit lastig vindt. Gewoon lekker de zinnen verzetten.
Blijkbaar raak je dan instant een paar hercencellen kwijt, dus thanks, but no thanks.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou zeggen, meldt je aan bij het rivm
Wat ik schrijf dus: leuk voor statistici, vooralsnog.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou ja je kan op een gegeven moment wel statistische berekeningen maken over de populatie en de verspreiding op basis van een kleine groep, de beschikbare gegevens en ervaring met andere virussen...
True, de cijfers uit Zuid-Korea zijn anders wel heel fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat ik schrijf dus: leuk voor statistici, vooralsnog.
Ik denk dat het vooral in het begin belangrijk is, om een poging te kunnen doen het in te dammen. Je moet dan weten wie het heeft, om dmv quarantaine verdere verspreiding proberen te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:35 schreef capricia het volgende:
Wat heeft testen eigenlijk voor zin, behalve statistiek?
opdoeken dat RIVM, heeft toch geen nutquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou zeggen, meldt je aan bij het rivm
Jij leeft nogquote:
Gevoel van controle!?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar je test helemaal niet iedereen. Dus ook achteraf weten ze dat niet.
De meeste gevallen zijn mild. Dus die worden nooit getest en die lopen vrij rond.
De zware gevallen komen in het ziekenhuis. Krijgen extra zuurstof. Niet echt een bijzondere behandeling. Medicijnen zijn er niet.
Dus wat moet je met dat testen?
En zelfs in het begin, als zo veel mensen ook gewoon milde verschijnselen hebben, en dus niet getest worden, heeft het eigenlijk geen zin.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral in het begin belangrijk is, om een poging te kunnen doen het in te dammen. Je moet dan weten wie het heeft, om dmv quarantaine verdere verspreiding in de kiem te smoren.
Wanneer het eenmaal wijdverspreid is, weet ik niet wat de toegevoegde waarde precies is. Zeker omdat er toch geen behandeling bestaat.
https://www.geenstijl.nl/(...)voetbalfantast/#morequote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:50 schreef Puntenjager het volgende:
Jaha!? Is die Jacco_paniekschreeuwer debunked!? Linkje?
Ja. Cijfertjes, statistieken. Bureaucratie.quote:
Staat op geenstijlquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:50 schreef Puntenjager het volgende:
Ja is gewoon zo'n vage VBL gast waarvan er hier soms ook wel eens eentje een beetje raar komt schreeuwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:50 schreef Puntenjager het volgende:
Ik lees het net, GoudenVisquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:53 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Staat op geenstijl
In het verleden deed hij zich ook al voor als iemand die inside info had over voetbal transfers
Goffer ... die had hier nog eea losgemaakt ...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:53 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Staat op geenstijl
In het verleden deed hij zich ook al voor als iemand die inside info had over voetbal transfers
Mja, mensen die willekeurige mensen op Twitter geloven verdienen om voorgelogen te worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Goffer ... die had hier nog eea losgemaakt ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |