quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Besmettingen in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat het niet zo werktquote:
https://www.sciencealert.(...)ne-is-18-months-away
Die zijn net wat elaborater dan jij in hun onderbouwing, dus of je komt met wat argumenten, of je leest je in...
ok?![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Twitter genotquote:Zei ik van het begin al, incubatie tijd 4 weken. Zelfde geld voor virus op oppervlakten. Dit is dan ook geen gewoon virus maar een bewapend virus uit een lab. Niet te vergelijken met n griepvirusje. China zit ook niet in een decline. Daar wordt bewust over gelogen.
Umbrella Corp![]()
![]()
Is er ook ergens een kaartje met de Duitse besmettingen vergelijkbaar met wat het RIVM heeft?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:13 schreef riazop het volgende:
Frankrijk + 190 naar 613
Duitsland naar 639![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:27 schreef THEFXR het volgende:
Had arts Jacco toch gelijk over Brabant, maar dan een week eerder!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Vriendinupdate: arts heeft een sterk vermoeden van COVID-19 (oa een - niet al te hevige - longontsteking op de röntgenfoto), maar mag geen test aanvragen/eisen/doen. Braziliaanse bureaucratie, genot. Ze heeft wel 'gewoon' het medicijn voorgeschreven dat men gebruikt tegen COVID-19, afwachten dan maar.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Vriendinupdate: arts heeft een sterk vermoeden van COVID-19 (oa een - niet al te hevige - longontsteking op de röntgenfoto), maar mag geen test aanvragen/eisen/doen. Braziliaanse bureaucratie, genot. Ze heeft wel 'gewoon' het medicijn voorgeschreven dat men gebruikt tegen COVID-19, afwachten dan maar.das kut
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Evenstar
![]()
Medicijn tegen COVID-19, wat weten ze in Brazilië wat de rest van de wereld niet weet?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Vriendinupdate: arts heeft een sterk vermoeden van COVID-19 (oa een - niet al te hevige - longontsteking op de röntgenfoto), maar mag geen test aanvragen/eisen/doen. Braziliaanse bureaucratie, genot. Ze heeft wel 'gewoon' het medicijn voorgeschreven dat men gebruikt tegen COVID-19, afwachten dan maar.
Hopen dat zowel zij als haar vader goed herstelt, beterschap!![]()
Dat is idd kutquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Vriendinupdate: arts heeft een sterk vermoeden van COVID-19 (oa een - niet al te hevige - longontsteking op de röntgenfoto), maar mag geen test aanvragen/eisen/doen. Braziliaanse bureaucratie, genot. Ze heeft wel 'gewoon' het medicijn voorgeschreven dat men gebruikt tegen COVID-19, afwachten dan maar.![]()
Lab dat test op coronavirus draait overuren, en dat wordt straks alleen nog maar meerquote:Twee weken geleden deden ze de eerste testen, sinds afgelopen weekend draaien ze overuren bij laboratorium Microvida in Roosendaal. In het lab wordt patiëntenmateriaal uit heel West-Brabant en Zeeland getest op het coronavirus. ,,Ik heb dit nog nooit meegemaakt", zegt medisch directeur en arts-microbioloog Bram Diederen. ,,De Mexicaanse griep leek erop, maar dit is onbekend terrein.”Roosendaal
![]()
Welk medicijn is dat? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Vriendinupdate: arts heeft een sterk vermoeden van COVID-19 (oa een - niet al te hevige - longontsteking op de röntgenfoto), maar mag geen test aanvragen/eisen/doen. Braziliaanse bureaucratie, genot. Ze heeft wel 'gewoon' het medicijn voorgeschreven dat men gebruikt tegen COVID-19, afwachten dan maar.![]()
heywoodu
![]()
Hoe je een echt lekkere caipirinha maakt, maar ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Medicijn tegen COVID-19, wat weten ze in Brazilië wat de rest van de wereld niet weet?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Sterkte!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Vraag me af, worden jullie hier nou ook niet krankjorum van al dat gepraat over dat virus al 150+ topics. Ik zou serieus nu best wel alles waar ik internet op heb willen wegdoen en gewoon de dagelijkse dingen weer doen.![]()
Dan kan het nooit lang duren voordat we alleen de zware gevallen gaan testen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:31 schreef maily het volgende:
Lab dat test op coronavirus draait overuren, en dat wordt straks alleen nog maar meer
[..]Roosendaal
![]()
heywoodu
![]()
Onze dagelijkse dingen spelen zich af op internet, dus neuh. Niks anders dan anders tochquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af, worden jullie hier nou ook niet krankjorum van al dat gepraat over dat virus al 150+ topics. Ik zou serieus nu best wel alles waar ik internet op heb willen wegdoen en gewoon de dagelijkse dingen weer doen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ik niet, iig. Een obsessie voor statistieken met veel dingen en in dit geval een fascinatie voor een verspreiding van een virus maakt het extra interessant.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af, worden jullie hier nou ook niet krankjorum van al dat gepraat over dat virus al 150+ topics. Ik zou serieus nu best wel alles waar ik internet op heb willen wegdoen en gewoon de dagelijkse dingen weer doen.![]()
Topic volgnummer is iig nog hoger dan het aantal geregistreerde besmettingen in Nederland.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Evenstar
![]()
Ik doe meestal 100 dingen tegelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af, worden jullie hier nou ook niet krankjorum van al dat gepraat over dat virus al 150+ topics. Ik zou serieus nu best wel alles waar ik internet op heb willen wegdoen en gewoon de dagelijkse dingen weer doen.
Beetje gamen, beetje paniekzaaien, beetje wedden, beetje keuken ontwerpen, beetje vakantieplannen, nog meer paniekzaaien.![]()
straks eindstand:quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef Maver24 het volgende:
132 doden door corona en 18 forumleden van FOK! door spanningen![]()
![]()
Wat let je?!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Daar zit het hoofdprobleem: de gevolgen van/uit/voor de hoogst gevoelige (zorg)infrastructuur.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:19 schreef Benger het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog, dan is er plaatsgebrek op de IC en komt er een richtlijn: de oudste patiënten moeten desnoods ruimte maken en genoegen nemen met medium care.
100 of 1000 kunnen we aan, daarboven is het vooral natdweilen en for all the rest fiittest survivors."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Muziek, muziek, waar is de muziek?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik doe meestal 100 dingen tegelijk
Beetje gamen, beetje paniekzaaien, beetje wedden, beetje keuken ontwerpen, beetje vakantieplannen, nog meer paniekzaaien.![]()
In China geven ze vitamine Cquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Welk medicijn is dat? Ik vraag dit voor een vriend
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat heeft testen eigenlijk voor zin, behalve statistiek?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Evenstar
![]()
In kaart brengen hoe "fucked" je bent en welke steden je moet platgooien.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:35 schreef capricia het volgende:
Wat heeft testen eigenlijk voor zin, behalve statistiek?
Altijd handig om het in kaart te brengen toch voor als je eindelijk een keer een regering vindt die wel wil anticiperen.![]()
Spanningen 😀😀. Nou ja. Niet echt een goede raadgeverquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
straks eindstand:
132 doden door corona en 18 forumleden van FOK! door spanningen![]()
Ik denk de richting naar waar het verspreidt en in welke snelheid. Leuk voor de wetenschap. Al zal het uiteindelijk in elke provincie zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:35 schreef capricia het volgende:
Wat heeft testen eigenlijk voor zin, behalve statistiek?![]()
En er is geen COR muziek topic, wel filmsquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh kut, die staat natuurlijk ook bijna altijd aan![]()
![]()
We hebben er toen toch ook honderden topics over FUT doorheen gejaagd?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Maarrehhh.... wat houdt jou hier?![]()
![]()
Dan weet je of het ingedamd is in de begin fase. Daarna heeft het weinig toegevoegde waarde idd. Dan kan je ook achteraf kijken hoeveel mensen het hebben gehad.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:35 schreef capricia het volgende:
Wat heeft testen eigenlijk voor zin, behalve statistiek?![]()
Lekker poepen.quote:"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Interesse maar tegelijkertijd wil ik ook minderen maar lukt niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben er toen toch ook honderden topics over FUT doorheen gejaagd?
Maarrehhh.... wat houdt jou hier?![]()
Evenstar
![]()
quote:Diederen voorziet problemen als de epidemie grotere vormen aanneemt, hetgeen volgens hem staat te gebeuren. ,,Ik verwacht niet dat dit nog te beheersen is.” Dat leidt onvermijdelijk tot krapte. Vooralsnog heeft het lab voldoende voorraden. ,,Maar in de hele keten zijn tekorten aan het ontstaan", aldus Diederen. ,,Nu zijn dat bijvoorbeeld afnamematerialen, schorten, spatbrillen.”
Testen zijn er - vooralsnog - genoeg, zegt Pas. ,,Alleen bestaat een test niet uit één test, maar uit onderdelen. Onze producenten proberen alles up and running te houden, maar er zijn al onderdelen die kritiek aan het worden zijn. Daar maken we ons wel zorgen over.”![]()
Of je nou een het ESF zit te kijken of een live potje Plague... het is lood om oud ijzerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Interesse maar tegelijkertijd wil ik ook minderen maar lukt niet.![]()
Maar je test helemaal niet iedereen. Dus ook achteraf weten ze dat niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:36 schreef _I het volgende:
[..]
Dan weet je of het ingedamd is in de begin fase. Daarna heeft het weinig toegevoegde waarde idd. Dan kan je ook achteraf kijken hoeveel mensen het hebben gehad.
De meeste gevallen zijn mild. Dus die worden nooit getest en die lopen vrij rond.
De zware gevallen komen in het ziekenhuis. Krijgen extra zuurstof. Niet echt een bijzondere behandeling. Medicijnen zijn er niet.
Dus wat moet je met dat testen?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Sterkte voor jouw vriendin en ook voor jou!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Vriendinupdate: arts heeft een sterk vermoeden van COVID-19 (oa een - niet al te hevige - longontsteking op de röntgenfoto), maar mag geen test aanvragen/eisen/doen. Braziliaanse bureaucratie, genot. Ze heeft wel 'gewoon' het medicijn voorgeschreven dat men gebruikt tegen COVID-19, afwachten dan maar.Goh, leuk. Goed initiatief van de branchevereniging. Maar zie ook hieronder: Nederlanders zijn stronteigenwijs, die gaan echt gewoon sporten hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:28 schreef KingRadler het volgende:
Sportscholen door het hele land nemen maatregelen om coronabesmettingen tegen te gaan. Branchevereniging NL Actief roept fitnesscentra op om bezoekers te weren die ziek zijn.
Vanavond na werk naar de sportschool geweest. Heb - net als de andere klanten - alles gedaan om continue netjes te ontsmetten, schoon te houden. Keurig.
Daarna omgekleed, nog even rustig krantje gelezen. Heb me toen echt verbaasd. Medewerkster die doodleuk verteld dat ze slecht heeft geslapen, niet lekker is maar toch ah werk is en vanavond ergens anders lekker gaat werken. Gewoon even 2 uurtjes slapen en daarna lekker door naar volgende baantje.
Daarna lekker hoestende klant die al even nonchalant is, haha ja misschien Corona, nou mij krijgen ze niet klein hoor, hoest al een hele tijd dus ja, zal wel niets wezen.
Lekker mensen.
O ja, dit is dus in Breda/Brabant.![]()
Nederlanders zijn zo pokke stronteigenwijs als de pest. Te veel vrijheid doet dat met je.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:30 schreef Markesh het volgende:
Lees even voor de aardigheid de reacties op de fb pagina van Omroep Brabant.
Zo te zien is niemand van plan om zich te houden aan het verzoek.
https://m.facebook.com/st(...)6&id=191210474236128"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Evenstar
![]()
Maar ik weet het ook gewoon beter (dan het RIVM)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik hoor zoveel mensen voorbij komen die allemaal zo goed weten. Dat is ook vermoeiend![]()
![]()
Zoek een leuke serie op op netflix. Of gamen o.i.d. als je dit lastig vindt. Gewoon lekker de zinnen verzetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Interesse maar tegelijkertijd wil ik ook minderen maar lukt niet.![]()
Zou zeggen, meldt je aan bij het rivmquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar ik weet het ook gewoon beter (dan het RIVM)![]()
Nou ja je kan op een gegeven moment wel statistische berekeningen maken over de populatie en de verspreiding op basis van een kleine groep, de beschikbare gegevens en ervaring met andere virussen...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar je test helemaal niet iedereen. Dus ook achteraf weten ze dat niet.
De meeste gevallen zijn mild. Dus die worden nooit getest en die lopen vrij rond.
De zware gevallen komen in het ziekenhuis. Krijgen extra zuurstof. Niet echt een bijzondere behandeling. Medicijnen zijn er niet.
Dus wat moet je met dat testen?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2020 22:43:35 ]![]()
Ik ga nu lekker slapen. !!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek een leuke serie op op netflix. Of gamen o.i.d. als je dit lastig vindt. Gewoon lekker de zinnen verzetten.![]()
Evenstar
![]()
Blijkbaar raak je dan instant een paar hercencellen kwijt, dus thanks, but no thanks.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou zeggen, meldt je aan bij het rivm
Die Jaap van Dissel is in principe ook geen koekwaus, dus denk dat het druk van bovenaf is waardoor het allemaal zo traag/vaag loopt.![]()
Wat ik schrijf dus: leuk voor statistici, vooralsnog.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou ja je kan op een gegeven moment wel statistische berekeningen maken over de populatie en de verspreiding op basis van een kleine groep, de beschikbare gegevens en ervaring met andere virussen...
Ook zonder testen kun je de 'griepdoden' van dit jaar vergelijken met die van vorig jaar. Weet je het ook."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Poll: Ben je angstig voor voor het Coronavirus?
• Nee, ben er niet mee bezig
• Niet echt. Wat komt, komt
• Vanuit Werk/Interesse, geen paniek
• Nou, wel voor de economie/geliefden
• IK HEB VAN IEDEREEN AL AFSCHEID GENOMEN
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Evenstar
![]()
True, de cijfers uit Zuid-Korea zijn anders wel heel fijnquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat ik schrijf dus: leuk voor statistici, vooralsnog.
Die hebben alles wat los en vast zat getest volgens mij en daar zijn de cijfers toch een stuk positiever. Sterftecijfer ligt ruim onder 1%. Alleen kon ik geen informatie vinden over hoeveel % opgenomen ligt (en hoeveel % daarvan op een IC terechtkomt).![]()
Ik denk dat het vooral in het begin belangrijk is, om een poging te kunnen doen het in te dammen. Je moet dan weten wie het heeft, om dmv quarantaine verdere verspreiding proberen te voorkomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:35 schreef capricia het volgende:
Wat heeft testen eigenlijk voor zin, behalve statistiek?
Wanneer het eenmaal wijdverspreid is, weet ik niet wat de toegevoegde waarde precies is. Zeker omdat er toch geen behandeling bestaat.![]()
opdoeken dat RIVM, heeft toch geen nutquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou zeggen, meldt je aan bij het rivm![]()
Jij leeft nogquote:
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Gevoel van controle!?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar je test helemaal niet iedereen. Dus ook achteraf weten ze dat niet.
Dus wat moet je met dat testen?![]()
En zelfs in het begin, als zo veel mensen ook gewoon milde verschijnselen hebben, en dus niet getest worden, heeft het eigenlijk geen zin.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral in het begin belangrijk is, om een poging te kunnen doen het in te dammen. Je moet dan weten wie het heeft, om dmv quarantaine verdere verspreiding in de kiem te smoren.
Wanneer het eenmaal wijdverspreid is, weet ik niet wat de toegevoegde waarde precies is. Zeker omdat er toch geen behandeling bestaat."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Evenstar
![]()
https://www.werkenbijdeov(...)-zorg-RIVM-2020-0051
Jaap gooit de handdoek in de ring?
Edit: Grapje natuurlijkIk vond plaatsingsdatum wel geniaal
![]()
![]()
Jaha!? Is die Jacco_paniekschreeuwer debunked!? Linkje?I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
https://www.geenstijl.nl/(...)voetbalfantast/#morequote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:50 schreef Puntenjager het volgende:
Jaha!? Is die Jacco_paniekschreeuwer debunked!? Linkje?Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Ja. Cijfertjes, statistieken. Bureaucratie.quote:
Maar ik zie het nut niet om semie willekeurig wat te gaan testen als je er zo veel mist."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Staat op geenstijlquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:50 schreef Puntenjager het volgende:
Jaha!? Is die Jacco_paniekschreeuwer debunked!? Linkje?
In het verleden deed hij zich ook al voor als iemand die inside info had over voetbal transfers![]()
Ja is gewoon zo'n vage VBL gast waarvan er hier soms ook wel eens eentje een beetje raar komt schreeuwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:50 schreef Puntenjager het volgende:
Jaha!? Is die Jacco_paniekschreeuwer debunked!? Linkje?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Ik lees het net, GoudenVisquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:53 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Staat op geenstijl
In het verleden deed hij zich ook al voor als iemand die inside info had over voetbal transfers
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.![]()
Goffer ... die had hier nog eea losgemaakt ...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:53 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Staat op geenstijl
In het verleden deed hij zich ook al voor als iemand die inside info had over voetbal transfers![]()
![]()
Evenstar
![]()
Mja, mensen die willekeurige mensen op Twitter geloven verdienen om voorgelogen te worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Goffer ... die had hier nog eea losgemaakt ...![]()
![]()
Opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, ren iedereen voorbij we hebben haast.![]()
![]()
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Die viroloog bij Op1 die met een uitgestreken hoofd zit te vertellen dat er niet bekend is gemaakt waar de overleden meneer is geweest, of hij in Italië geweest is of niet. "Ik weet niet of hij daar geweest is, de details zijn wegens privacy niet openbaar gemaakt". Maar dat heeft de GGD al lang openbaar gezegd, dat ie helder was in het begin en ze met hem konden praten en niet in het buitenland is geweest en geen idee had hoe hij eraan kwam.
Vertel nou eens gewoon de waarheid, dat men het niet weet. Dan zou er echt minder wantrouwen komen als mensen het idee hebben dat ze een eerlijk verhaal krijgen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: