https://www.thevoicekids.nl/quote:Nu Sophia Kruithof is gekroond tot winnares van The Voice of Holland wordt de focus weer verplaatst naar jong talent. In een nieuw seizoen van The Voice Kids, vanaf vrijdag 6 maart te zien op RTL 4, krijgen kinderen tussen de acht en zestien jaar de kans om hun zangtalent te etaleren.
'Nieuwe' coach
Dit jaar is er een wijziging in het coachbestand van The Voice Kids, want Ilse DeLange heeft afscheid genomen van de show. Zij zal in het nieuwe seizoen vervangen worden door de 'nieuwe' coach Sanne Hans (alias Miss Montreal), die plaatsneemt naast Ali B, Anouk en Marco Borsato. Hans was tussen 2015 en 2018 ook al coach bij The Voice of Holland.
Blind Auditions
De getalenteerde kids krijgen in een Blind Audition de kans om de coaches te overtuigen. Wie draait zich om en voor welke coach kiezen de kinderen? Na vijf afleveringen Blind Auditions nemen de talenten die doorgaan het tegen elkaar op in twee Battle-afleveringen. De winnaars mogen door naar de Sing-Off, een allesbeslissende aflevering waarin de coaches bepalen met wie ze naar de finale gaan. De finale vindt plaats op vrijdag 1 mei.
Het nieuwe seizoen van The Voice Kids is vanaf vrijdag 6 maart wekelijks om 20.30 uur te zien op RTL 4.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:03 schreef IxCalypso het volgende:
Helemaal vergeten, ik schakel net in. Waarom huilt Sanne?
Was het ook zo mooi dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Sanne vond het zo mooi en zat zo in haar emoties dat ze was vergeten om op de knop te drukken. Daar baalde ze enorm van en toen hebben ze besloten om haar "I want you" alsnog aan te zetten.
Ik zat eerlijk gezegd niet zo goed op te letten, dus weet het nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:07 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Was het ook zo mooi dan?
Vond jij dat ook?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zat eerlijk gezegd niet zo goed op te letten, dus weet het niet
quote:
en daar gaat het toch omquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ie er alleen voor staat, vraag ik me af of ie wel doorgaat ..
Denk het niet, want hij zit ook in een burn-outquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ie er alleen voor staat, vraag ik me af of ie wel doorgaat ..
Hoiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]Sjoef, dan kun jij toch 'n handje helpen
En bij een BBQ heb je burn-aan nodig iddquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
Denk het niet, want hij zit ook in een burn-out
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
En bij een BBQ heb je burn-aan nodig idd
dat hadden wat vrouwen moeten zeggenquote:
Die draait niet altijd hoor als iemand een nummer van haar zingt, sterker nog, ik heb het idee dat ze dat vaak niet zo leuk vindquote:
ik moest niet huilen hoorquote:
Eensquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:22 schreef IxCalypso het volgende:
Heb het eerste half uur gemist, maar van wat ik gezien heb vond ik dit toch wel de beste.
Het beste laten ze altijd als laatst zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:22 schreef IxCalypso het volgende:
Heb het eerste half uur gemist, maar van wat ik gezien heb vond ik dit toch wel de beste.
I know, soms in het begin ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:26 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Het beste laten ze altijd als laatst zien.
Nou inderdaad!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:34 schreef IxCalypso het volgende:
Even een beetje luchtigheid ipv corona-gedoe. Iemand die kijkt?
Huh?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:01 schreef chufi het volgende:
oud zeer wordt onderling uitgespeeld ... ?
quote:
Ja en toen brak Ali het af .... want hij is niet door .. Marco wou hem waarschijnlijk nog zn team in lullen ..quote:
Ok ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en toen brak Ali het af .... want hij is niet door .. Marco wou hem waarschijnlijk nog zn team in lullen ..
Ja denk het ..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok ik snap er niks vanzal aan mij liggen
Ik ken die hele man niet, ik ken alleen de tonijnquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:39 schreef Nizno het volgende:
john west heeft maar 1 nummer dat ze nu alweer dezelfde zingen?
Ik ookquote:Op vrijdag 13 maart 2020 21:38 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben erg klaar met dit soort muziek.
Schitterende reactie ja... wat een heerlijk bijdehand ventjequote:
Nee lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:59 schreef MissJ het volgende:
Oh wacht, heb het zelf in de OP gezet![]()
1 mei dus.
Nou dat gaat 'm niet worden vrees ik.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee lijkt me ook niet.
Misschien vanuit eigen huiskamers? Geen idee.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:07 schreef IxCalypso het volgende:
Hey, zo heette onze rog, vernoemd naar Merle van TWD
Juist niet, dat hebben artiesten nodigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel een toptalentje
Jammer dat ie het zelf ook een beetje weet, maar soit
Hahaha dat dacht ik gisteravond ookquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:07 schreef chufi het volgende:
Marco wilt dr moeder zien... Zit ie zonder vrouw?
Via Videoland kon ik vorige week ook niet vooruit kijken. Deze week ook weer niet...quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:26 schreef chufi het volgende:
Ik heb het idee dat dit een herhaling is inmiddels ...
Ja ik irriteerde me ook aan haar. Met haar auditie al. Als mijn moeder zo stond te schreeuwen had ik haar toch wel even verzocht om aub normaal te doen.quote:Op zondag 26 april 2020 11:13 schreef Mriekie het volgende:
Niemand meer die kijkt? Ik heb me weergeven kapot zitten ergeren aan die moeder? van Yentl. Zo overdreven... waar andere ouders blij zijn dat hun kind zo ver gekomen is deden zij als of het een zo’n enorme schok was. En dan daarna nog zeggen tegen het meisje als ze denken dat de camera uit is: je mag wel huilen hoor, ga maar huilen...
Was ik ook mee bezig maar kwam bij oude topics in TAL uitquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:58 schreef alors het volgende:
Ik heb gegoogeld om het topic terug te vindenKon het anders ook niet vinden.
3 maanden op rantsoen in Marokkoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:59 schreef Magica het volgende:
Dat filmpje met Anouk, wat ziet ze er goed uit
Hij ging helemaal de mist in... denk wel de meest ongelukkige keuze van Anouk in haar The Voice-carrierequote:
Ja dat zag ik maar de kritiek en de druk en zoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij ging helemaal de mist in... denk wel de meest ongelukkige keuze van Anouk in haar The Voice-carriere
Duncan Laurence heeft trouwens ook wel eens beter geklonken
In het begin ging het mis, later beter.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij ging helemaal de mist in... denk wel de meest ongelukkige keuze van Anouk in haar The Voice-carriere
Duncan Laurence heeft trouwens ook wel eens beter geklonken
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Dax is wel een blijvertje voor de toekomst
Hij doet me een beetje denken aan George Ezra qua looks en stem.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Dax is wel een blijvertje voor de toekomst
Babbelt zoals dr moeder ....quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Jasmijn doet het wel heel goed vanavond... en Ilse blijft
Volgens mij heeft hij een derde hit, dus teren op 1 succesje doet hij niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:42 schreef superniger het volgende:
Duncan Laurence is een slechte zanger. Gelukkig kan hij teren op zijn ene succesje. Een soort Jody Bernal.
Dat ene jazz meisje had wel een goede auditie. Maar in de finale vind ik haar niet zo sterk.quote:
Klopt alleen dat ene liedje is erg sterk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:10 schreef ato het volgende:
[..]
Dat ene jazz meisje had wel een goede auditie. Maar in de finale vind ik haar niet zo sterk.
Dax gaat moeiteloos het alternatieve band/festivalcircuit in, die wordt door Sanne onder de arm genomen en anders wel door Danny Vera...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:30 schreef chufi het volgende:
Maar gaan we nog wat van een van de 4 horen in de toekomst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |