Hahaha dat dacht ik gisteravond ookquote:Op vrijdag 10 april 2020 21:07 schreef chufi het volgende:
Marco wilt dr moeder zien... Zit ie zonder vrouw?
Via Videoland kon ik vorige week ook niet vooruit kijken. Deze week ook weer niet...quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:26 schreef chufi het volgende:
Ik heb het idee dat dit een herhaling is inmiddels ...
Ja ik irriteerde me ook aan haar. Met haar auditie al. Als mijn moeder zo stond te schreeuwen had ik haar toch wel even verzocht om aub normaal te doen.quote:Op zondag 26 april 2020 11:13 schreef Mriekie het volgende:
Niemand meer die kijkt? Ik heb me weergeven kapot zitten ergeren aan die moeder? van Yentl. Zo overdreven... waar andere ouders blij zijn dat hun kind zo ver gekomen is deden zij als of het een zo’n enorme schok was. En dan daarna nog zeggen tegen het meisje als ze denken dat de camera uit is: je mag wel huilen hoor, ga maar huilen...
Was ik ook mee bezig maar kwam bij oude topics in TAL uitquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:58 schreef alors het volgende:
Ik heb gegoogeld om het topic terug te vindenKon het anders ook niet vinden.
3 maanden op rantsoen in Marokkoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:59 schreef Magica het volgende:
Dat filmpje met Anouk, wat ziet ze er goed uit
Hij ging helemaal de mist in... denk wel de meest ongelukkige keuze van Anouk in haar The Voice-carrierequote:
Ja dat zag ik maar de kritiek en de druk en zoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij ging helemaal de mist in... denk wel de meest ongelukkige keuze van Anouk in haar The Voice-carriere
Duncan Laurence heeft trouwens ook wel eens beter geklonken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |