Beetje twee weken doen wat ze op de foto in de OP doenquote:
Op elkaar ademen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje twee weken doen wat ze op de foto in de OP doen![]()
Jupquote:
Waar spelen ze?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:27 schreef Keyos het volgende:
Vanavond naar een concertje in Leiden, Goodbye Cruel World.
Snel er achteraan dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben net naar de Lidl geweest en heb meteen een loopneus.
2 weken lang gamenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:39 schreef Barbusse het volgende:
Goede TT
Ik mag 2 weken thuiswerken omdat het hele team in quarantine is gesteld door het bedrijf
Teringherrie in de Gebr. De Nobelquote:
Genoeg tijd als we allemaal 2 weken in quarantaine moeten zometeenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:46 schreef CherryLips het volgende:
O ja moet nog steeds achterhalen hoe ik die Wii kan hacken.
Ja dan moet ik gewoon doorwerken hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg tijd als we allemaal 2 weken in quarantaine moeten zometeen
Heb weleens beter gehad jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo'n waardeloze zaal.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]lekker hoor. Verder nog spannende plannen?
quote:
quote:
Beste date ooitquote:
De frietjes of de cali?quote:
Jij bent lekkerder dan frietjesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Beste date ooit
[..]
De frietjes of de cali?
Wowquote:
.... je heb liever mayo over je Cali?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoel, frietjes zijn lekker, maar pffff
Cali speciaalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
.... je heb liever mayo over je Cali?
Minimum bestelling? wt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:18 schreef Californium het volgende:
De cafetaria op de hoek heeft een min. bestelling van 10 euro en de frietjes zijn 2,50
Ja om thuis te bezorgen héquote:
Riem los en bunkeren. Je kunt t.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:18 schreef Californium het volgende:
De cafetaria op de hoek heeft een min. bestelling van 10 euro en de frietjes zijn 2,50
Is wel heel veel frietquote:
Ik heb nu pyjama aan dus dat zou beter zijn maar goed...quote:
Oh zo, ja , dan kan ik het wel begrijpen. Ik dacht sowieso minimaal 10 euro.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja om thuis te bezorgen hé![]()
Niet zoveel zin om naar buiten te gaan
Ik ga denk ik gewoon vanaf het strand werkenquote:
Zelf bakken dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Is wel heel veel friet
[..]
Ik heb nu pyjama aan dus dat zou beter zijn maar goed...
Neuh!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh zo, ja , dan kan ik het wel begrijpen. Ik dacht sowieso minimaal 10 euro.
Met?quote:
Ja, daarom vond ik het al raar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Neuh!
Dat zou wel raar zin idd
Maar het is meer dat ik niet naar buiten wil
En ik heb ook eten. Maar allemaal shit dat ik echt moet kokenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het al raar.
Ik snap dat je niet meer naar buiten wilt, dat heb ik ook.
Hmmm tostiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:30 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik heb ook eten. Maar allemaal shit dat ik echt moet koken
Ik denk dat ik maar een tosti maak voor mezelf
Niks in de vriezer liggen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:30 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik heb ook eten. Maar allemaal shit dat ik echt moet koken
Ik denk dat ik maar een tosti maak voor mezelf
Dan zou ik eerst een friteuse of een air fryer moeten aanschaffen en naar de winkel voor frietjesquote:
Ijsquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst een friteuse of een air fryer moeten aanschaffen en naar de winkel voor frietjes
Kan je ook gaan eten. Maar tosti is ook lekker.quote:
En voor die ene keer in het half jaar dat ik frietjes wil is dat geen optiequote:
In de airfryer kan je ook broodjes afbakkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
En voor die ene keer in het half jaar dat ik frietjes wil is dat geen optie
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
En voor die ene keer in het half jaar dat ik frietjes wil is dat geen optie
En ook andere dingen koken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In de airfryer kan je ook broodjes afbakken
Bakken, koken is me nooit geluktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
En ook andere dingen koken.
Ja, bakken dan. boeiend, hoe je het noemt. Voor mij is alles qua eten bereiden in de keuken, koken.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Riem vast en theabagging. Je kunt t.
Wil je ons iets vertellen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Riem vast en theabagging. Je kunt t.
Whut?quote:
Ik heb muziek aan staan en ik ben mee aan het 'zingen'.quote:
Ben je fliefd ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb muziek aan staan en ik ben mee aan het 'zingen'.
Ik ben gewoon vrolijk
Neuh. Niet zover ik weetquote:
Je geeft zelf het antwoord al.quote:
quote:
Zeker lekker, dankjewel.quote:Maar lekker is dat gevoel jaVeel plezier!
lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:05 schreef Barbusse het volgende:
Chicken wings en aardappeltjes in de oven
Vertelllll vertellllllquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al.
[..]
[..]
Zeker lekker, dankjewel.![]()
![]()
Wachten duurt alleen langquote:
Shitquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zei zelf al. Niet zover ik weet.
Nee johquote:
Vast om dezelfde reden dat je niet van knuffelen houdtquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Vast om dezelfde reden dat je niet van knuffelen houdt
Nobody loves youquote:
why?quote:
Ok. Geen idee wat het verschil is met normale kaas.quote:
Jij ook fijne avondquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nobody loves you
Oke, mensen, ik ga chillen...
Fijne avond
Volgens Guusquote:
Snifquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nobody loves you
Oke, mensen, ik ga chillen...
Fijne avond
Guus is ook stomquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens Guusis verliefd zijn leuker en makkelijker.
Ik wil wat meer plant-based eten dus ik vervang wat melkproducten ook. Maar ik hou van kaas, dus even kijken of dit wat isquote:
Deze is vegan en normale nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Geen idee wat het verschil is met normale kaas.
Ja, maar wat houd vegan kaas in.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil wat meer plant-based eten dus ik vervang wat melkproducten ook. Maar ik hou van kaas, dus even kijken of dit wat is
[..]
Deze is vegan en normale niet
Dat het niet van melk is gemaakt en dat er geen enkel dierlijk ingredient in zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar wat houd vegan kaas in.
Misschien moeten jullie eens samen op stap gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind de muziek die jij deelt altijd geweldig, heb je nog aanbevelingen?
Ja lijkt me echt gaaf zon pingel concert.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie eens samen op stap gaan
En je kan wingman voor Faxie spelen; win-win situatie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt gaaf zon pingel concert.
Wil jij niet steeds over eten praten?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat het niet van melk is gemaakt en dat er geen enkel dierlijk ingredient in zit.
Deze is op basis van kokos. Dus ik ben benieuwdIk heb eerder ook gorgonzola van dit merk gehad en dat was best lekker
Aha, dus totaal geen kaas.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat het niet van melk is gemaakt en dat er geen enkel dierlijk ingredient in zit.
Deze is op basis van kokos. Dus ik ben benieuwdIk heb eerder ook gorgonzola van dit merk gehad en dat was best lekker
Ik hou wel van een uitdaging, maar dit is een beste uitdaging om tot een succes te brengen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je kan wingman voor Faxie spelen; win-win situatie.
Wie houdt er nou niet van knuffelen!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Vast om dezelfde reden dat je niet van knuffelen houdt
Faxie moet niets hebben van dat kleffe gedrag.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wie houdt er nou niet van knuffelen!
Ik heb echt een knuffelbatterij die ik af en toe moet opladen
Minpunten voor Faxiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Faxie moet niets hebben van dat kleffe gedrag.
zo'n hele pijnlijkequote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg zo'n lekkere dikke puist in m'n nek. Wel spijtig nu dat m'n haar kort is.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind de muziek die jij deelt altijd geweldig, heb je nog aanbevelingen?
Ik welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:28 schreef Barbusse het volgende:
Knuffelbatterij? Noemen we het zo tegenwoordig? Faxie.jpg
Heeft die eerst 20 bier gedronken?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:35 schreef Faxie het volgende:
Deze baas speelt morgen in een donker hol in Dordt![]()
Combinatie performance art/'muziek'/trollenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die eerst 20 bier gedronken?
Dit is een grap toch? Toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:35 schreef Faxie het volgende:
Deze baas speelt morgen in een donker hol in Dordt![]()
Niet echt knuffelmuziek.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:41 schreef Faxie het volgende:
Hm morgen Antwerp Metal Fest preselectie vlakbij
Helemaal vergeten dat dit bestond.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet je hebben
Bestond?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helemaal vergeten dat dit bestond.
Och ja verschrikkelijk. Was er een in de klas vroeger. Nadat iedereen zijn favomuziek had opgenoemd, nirvana, metellica, iron Maiden, beasty boys, kwam die jongen met: knuffelrockquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet je hebben
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och ja verschrikkelijk. Was er een in de klas vroeger. Nadat iedereen zijn favomuziek had opgenoemd, nirvana, metellica, iron Maiden, beasty boys, kwam die jongen met: knuffelrock
Jeetje, zelfs nu er zo weinig cd's verkocht worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestond?
[ afbeelding ]
Knuffelrock 2020
Blijkbaar nog mensen die het kopenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs nu er zo weinig cd's verkocht worden.
Gewoon de muzieksmaak van je ouders overnemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och ja verschrikkelijk. Was er een in de klas vroeger. Nadat iedereen zijn favomuziek had opgenoemd, nirvana, metellica, iron Maiden, beasty boys, kwam die jongen met: knuffelrock
Ouders hadden toch een heel andere muziekgrneratie? Mijn vader had/heeft een eigen band trouwens.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon de muzieksmaak van je ouders overnemen.
Precies. Ik ben verder geweest deze weekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nijmegen is inderdaad niet het einde van de wereld.
De koffie staat klaarquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Precies. Ik ben verder geweest deze weeken ga nog veel verder morgen.
veilig qua wat?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Is Rotterdam nog veilig of alleen Brabant?
wel prima muziekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestond?
[ afbeelding ]
Knuffelrock 2020
Nijmegenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nijmegen is inderdaad niet het einde van de wereld.
Waar ga je heen dan? Minimaal Frankrijk dan ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Precies. Ik ben verder geweest deze weeken ga nog veel verder morgen.
Alleen Friesland, Groningen en Zeeland zijn nog Corona vrij.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O beetje raar geformuleerd. Ga ik dood aan Corona in Rotterdam?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen Friesland, Groningen en Zeeland zijn nog Corona vrij.
Ik was recent in Groningen. Komt wel dichtbij zo.quote:
ik kom net terug uit de stadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was recent in Groningen. Komt wel dichtbij zo.
Je was een waardevolle deelnemer in deze SC. RIP.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
ik kom net terug uit de stadlangsgeweest bij iemand die met kinderen werkt. Ben vast al besmet
Ja ho eens even, geen RIP voor ik iedereen heb besmet op de volgende meetquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was een waardevolle deelnemer in deze SC. RIP.
Klinkt goed. Ik kom niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja ho eens even, geen RIP voor ik iedereen heb besmet op de volgende meet
Nope.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen Friesland, Groningen en Zeeland zijn nog Corona vrij.
quote:Eerste coronabesmetting in Zeeland: vrouw in thuisisolatie
In Zeeland is voor het eerst een besmetting met het coronavirus vastgesteld. Het gaat om een vrouw uit Scharendijke die in Noord-Italië is geweest. De GGD Zeeland meldt dat de patiënt het naar omstandigheden goed maakt. De vrouw zit momenteel in thuisisolatie.
Ja, dan zijn het alleen nog Friesland en Zeeland.quote:
Ik kan niet, ik zit al in quarantainequote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja ho eens even, geen RIP voor ik iedereen heb besmet op de volgende meet
no.gifquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:33 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nope.
https://www.omroepzeeland(...)ouw-in-thuisisolatie
[..]
Rip jij. Je was okay. Relatief.quote:
Ik sta met m’n beste maat op de foto met Mark Jansen van Epica, After Forever en Mayan. Ik kan vredig sterven met Corona.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:50 schreef Faxie het volgende:
Timetable net gezien.... 20 minuten optreden, 30 minuten wachten op de volgende band![]()
Laat maar
Oh jee.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:17 schreef CherryLips het volgende:
M'n abbo is afgelopen. Waarom krijg je geen waarschuwing.
Duitsland. Wordt zo opgehaald.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
wel prima muziek
[..]
Nijmegen
[..]
Waar ga je heen dan? Minimaal Frankrijk dan ofzo
Waarschuwing: je abo is afgelopenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:17 schreef CherryLips het volgende:
Sterktequote:
De waarschuwing is de hoeveelheid ads die ineens weer over je scherm knallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja daar schrok ik vanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
De waarschuwing is de hoeveelheid ads die ineens weer over je scherm knallen.
Echt 0 last van.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
De waarschuwing is de hoeveelheid ads die ineens weer over je scherm knallen.
Oh, ik 2 keer de zelfde. Een boven, een onderaan de pagina.quote:
quote:
Ik had net ook een pop-up. Ik heb iets in te halen misschien.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie nu nergens een ad. Heb geen adblockers aanstaan ook verder.
Had je maar geen upgrade moeten nemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Zon
Meteen 22 graden in huis. Ik vrees de zomer. En de keren dat ik vergeet dat de achterdeur nog openstaat.
Het geld is op.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Had je maar geen upgrade moeten nemen.
Hey Dino, hoe is het daar? Hoe gaan de Luxemburgers met het virus verhaal om?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Had je maar geen upgrade moeten nemen.
3 gevallen tot nu toequote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey Dino, hoe is het daar? Hoe gaan de Luxemburgers met het virus verhaal om?
Ik heb wel bewondering voor je, zelfs daten of een vriendin zijn zo mainstream dat jij je er ver weg van houdt.quote:
Ik ga maar vast in thuisisolatie voor de zekerheid.quote:
Epicaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik sta met m’n beste maat op de foto met Mark Jansen van Epica, After Forever en Mayan. Ik kan vredig sterven met Corona.
Gewoon een niet mainstream vrouw daten danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb wel bewondering voor je, zelfs daten of een vriendin zijn zo mainstream dat jij je er ver weg van houdt.
Een man datenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een niet mainstream vrouw daten dan
HIV party's in Groningenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je naar nog meer obscure feestje toe ook.
Net vrouwenquote:
'naar beneden' mist in bovenstaande post.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat om verwachtingen bijbestellen.
Wat heb jij bijbesteld bij je postorderbruidje dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat om verwachtingen bijbestellen.
Een flinke dildo omdat zijn praatjes geen gaatjes vullen?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb jij bijbesteld bij je postorderbruidje dan?
Ik heb een echte blonde nederlandsche vrouw.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb jij bijbesteld bij je postorderbruidje dan?
Wat zielig voor haarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb een echte blonde nederlandsche vrouw.
Nog van voor de Tinder-tijd toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb een echte blonde nederlandsche vrouw.
Ontmoet in de dancing. Ik liep er letterlijk tegenaan en we gingen tongen ipv praten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog van voor de Tinder-tijd toch?
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontmoet in de dancing. Ik liep er letterlijk tegenaan en we gingen tongen ipv praten.
Vroegah, toen we dat nog tongen en daarna bekken noemdequote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontmoet in de dancing. Ik liep er letterlijk tegenaan en we gingen tongen ipv praten.
Beetje snowballenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fysiek contact. Iewl.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeilijk om er omheen te lopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het nog minder schadelijk dan handen schuddenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nu ondenkbaar met al deze virussen en hypochonders.
Durf het risico wel te lopen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nu ondenkbaar met al deze virussen en hypochonders.
Zo is dat! Puh!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb wel bewondering voor je, zelfs daten of een vriendin zijn zo mainstream dat jij je er ver weg van houdt.
Hoi, daten?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Durf het risico wel te lopen.
Als je echt leuk bent, ga ik op anoniem voor je.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk date ik niet met mensen van FOK!, maar er zijn altijd uitzonderingen.
Als sociale interactie tongen ipv handen schudden? Ik zie voors en tegens.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het nog minder schadelijk dan handen schudden
Ik zag eergisteren een volwassen man in de Appie vrolijk in zijn neus peuteren
Met wie?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Durf het risico wel te lopen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk date ik niet met mensen van FOK!, maar er zijn altijd uitzonderingen.
Ik date ook niet met Fokkers. Zou je anoniem gaan voor mij?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je echt leuk bent, ga ik op anoniem voor je.
Met terugwerkende kracht zelfs als je daarmee definitief de mijne wordt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik date ook niet met Fokkers. Zou je anoniem gaan voor mij?
Zou je je MSX zo inruilen ja?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht zelfs als je daarmee definitief de mijne wordt.
Waarom kiezen als je kan delen? Miss vindt haar minstens net zo leuk als ik.quote:
Zo'n bekrompen monogaamaanhanger. Maar op de vrijmibo wel pussy grabben bij de nieuwe stagiaire.quote:
Wowquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht zelfs als je daarmee definitief de mijne wordt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kiezen als je kan delen? Miss vindt haar minstens net zo leuk als ik.
App nog ff een nudie ter bevestiging en dan zou dit mijn laatste post op FOK! zijn.quote:
Ragnarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom kiezen als je kan delen? Miss vindt haar minstens net zo leuk als ik.
Het ga je goed!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
App nog ff een nudie ter bevestiging en dan zou dit mijn laatste post op FOK! zijn.
Klinkt alsof hij dood gaatquote:
Ik ben Miss gewend dus durf mijzelf zeer ervaren te noemen met lastige vrouwen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij dood gaat![]()
Snap dat welik ben niet de makkelijkste
Als iemand hem zou willen daten zou hij alles goed vindenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel daten, niet daten. Wat is het nu Faxie?
Zou nog even wachten. Heb begrepen dat ze 6 mannen doet in 2 weken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
App nog ff een nudie ter bevestiging en dan zou dit mijn laatste post op FOK! zijn.
6quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou nog even wachten. Heb begrepen dat ze 6 mannen doet in 2 weken.
Vandaar dat het zo lastig is om af te spreken met haar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Prima, zolang ze maar tijd voor mij vrijhoudt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu mij de schuld geven héquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo lastig is om af te spreken met haar.
Je mag alles met me doenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Als iemand hem zou willen daten zou hij alles goed vinden
Denk dat je geen gaatje vrij meer hebt als je 6 mannen doetquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, zolang ze maar tijd voor mij vrijhoudt.
Hey geen slutshaming hier he!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie nu Faxie voor mij terwijl hij in jarretels en met een Peggy Bundy pruik op Cali haar vloer schoonmaakt met een tandenborstel.quote:
Ik weet nou niet of ik heel warm word van een man die zomaar alles doet voor me en zo ontzettend onderdanig isquote:
DIT mag Faxie dan wel doen. Ik hou zelf niet van schoonmaken namelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nu Faxie voor mij terwijl hij in jarretels en met een Peggy Bundy pruik op Cali haar vloer schoonmaakt met een tandenborstel.
Waarom moet ik nu aan queen denken?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie nu Faxie voor mij terwijl hij in jarretels en met een Peggy Bundy pruik op Cali haar vloer schoonmaakt met een tandenborstel.
Jou kennende: nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik heel warm word van een man die zomaar alles doet voor me en zo ontzettend onderdanig is
quote:
Mijn zusje maakt zich zorgen omdat mensen niet gaan thuisblijven als ze verkouden zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
En stilik weet dat ik uit Brabant kom maar ik heb geen corona ofzo hoor
Dan stel je het uit tot morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb de muren van het toilet gestuct. Nu moet ik het eigenlijk straks nog verven, maar heb geen zin meer.
Ben morgen de hele dag weg, dus het moet welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan stel je het uit tot morgen
O, dat werkt niet dan nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben morgen de hele dag weg, dus het moet wel
Ja klopt, maar hij loopt nog steeds mank dus doe ik het.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat werkt niet dan nee.
Laat t je hubbie doen, stuccen en schilderen zijn natuurlijk mannentaken eigenlijk he
Ik lees zo min mogelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef Californium het volgende:
Ik ben echt zo klaar met iedereen as mening over het Corona-virus, de RIVM de GGD en de shit die Vindicat over zich heen krijgt![]()
Hebben ze op nu.nl een stuk door een viroloog is zelfs DAT niet goed.
Al die mensen die nu ineens expert zijn...
Ik denk dat ik het Corona-nieuws de komende tijd even ga ontvluchten
Dat is aardig van jequote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij loopt nog steeds mank dus doe ik het.
Vroeger toen je dat soort borrelpraat gewoon in de kroeg deed ipv dat je het als vaststaande feiten uitschijt op het internet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef Californium het volgende:
Ik ben echt zo klaar met iedereen as mening over het Corona-virus, de RIVM de GGD en de shit die Vindicat over zich heen krijgt![]()
Dat je dood gaat kan ik bevestigen. Ik hoop dat het nog heel lang duurt voor het zover is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lees zo min mogelijk![]()
Want ik hoor toch van alle kanten dat het óf niks voorstelt, óf dat ik dood ga.
Aan Coronaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je dood gaat kan ik bevestigen. Ik hoop dat het nog heel lang duurt voor het zover is.
Ja duh. Neem deze waardering van jouw pereoon gewoon dankbaar in ontvangst.quote:
Welke opleiding?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik hoop t ook.
Ik ben ein-de-lijk met mn opleiding begonnen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja duh. Neem deze waardering van jouw pereoon gewoon dankbaar in ontvangst.
Dank jequote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja duh. Neem deze waardering van jouw pereoon gewoon dankbaar in ontvangst.
Kwaliteits en procesmanagement. Korte opleiding van n half jaar ongeveer.quote:
Ik wil ook wel m'n voet op je hoofd zetten hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 13:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik heel warm word van een man die zomaar alles doet voor me en zo ontzettend onderdanig is
Yes, de eindelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kwaliteits en procesmanagement. Korte opleiding van n half jaar ongeveer.
Als dat niet in je karakter zit, voelt het nepquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook wel m'n voet op je hoofd zetten hoor
Ja, vind t ook echt boeiend!quote:
En dan komen ook de aluhoedjes, chemtrailtypes, anti vaxxers weer uit hun holen gekropen met allerlei complottheorieën.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:10 schreef Californium het volgende:
Je voelt zelf nepquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als dat niet in je karakter zit, voelt het nep
ja en dan stiekem een beetje huilen jijquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tranen van gelukquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:23 schreef Halimede het volgende:
[..]
ja en dan stiekem een beetje huilen jij
Ah! Ja...dat stond al op de planing toch? Leuk dat je nu eindelijk magquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kwaliteits en procesmanagement. Korte opleiding van n half jaar ongeveer.
Waarom in vredesnaam zou ik dat willenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt niks te willenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! Ja...dat stond al op de planing toch? Leuk dat je nu eindelijk mag
[..]
Waarom in vredesnaam zou ik dat willen
Niks mis mee. Kleine tietjes zijn officieel superieur aan grotere exemplaren.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:32 schreef Halimede het volgende:
Ik moest ook even huilen toen ik nieuwe BH's binnen kreeg en alles behalve 1tje te groot wassmall tiddy life
Je moet ook geen G bestellenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:32 schreef Halimede het volgende:
Ik moest ook even huilen toen ik nieuwe BH's binnen kreeg en alles behalve 1tje te groot wassmall tiddy life
Ja maar ik wil ook leuke BHsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kleine tietjes zijn officieel superieur aan grotere exemplaren.
Middenmaatjesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kleine tietjes zijn officieel superieur aan grotere exemplaren.
Ah... nu ga je bad boy spelenquote:
Ik zou ook wel een cm of 2 groter willen zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, zou wel een beetje een gemiddelde tiet willen hebben. of 2
jij hebt meer dan 2cm nodigquote:Op zaterdag 7 maart 2020 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een cm of 2 groter willen zijn
Ligt eraan wat hij precies groter zou willen hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |