Beetje twee weken doen wat ze op de foto in de OP doenquote:
Op elkaar ademen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje twee weken doen wat ze op de foto in de OP doen![]()
Jupquote:
Waar spelen ze?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:27 schreef Keyos het volgende:
Vanavond naar een concertje in Leiden, Goodbye Cruel World.
Snel er achteraan dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben net naar de Lidl geweest en heb meteen een loopneus.
2 weken lang gamenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:39 schreef Barbusse het volgende:
Goede TT
Ik mag 2 weken thuiswerken omdat het hele team in quarantine is gesteld door het bedrijf
Teringherrie in de Gebr. De Nobelquote:
Genoeg tijd als we allemaal 2 weken in quarantaine moeten zometeenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:46 schreef CherryLips het volgende:
O ja moet nog steeds achterhalen hoe ik die Wii kan hacken.
Ja dan moet ik gewoon doorwerken hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg tijd als we allemaal 2 weken in quarantaine moeten zometeen
Heb weleens beter gehad jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo'n waardeloze zaal.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]lekker hoor. Verder nog spannende plannen?
quote:
quote:
Beste date ooitquote:
De frietjes of de cali?quote:
Jij bent lekkerder dan frietjesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Beste date ooit
[..]
De frietjes of de cali?
Wowquote:
.... je heb liever mayo over je Cali?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik bedoel, frietjes zijn lekker, maar pffff
Cali speciaalquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
.... je heb liever mayo over je Cali?
Minimum bestelling? wt?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:18 schreef Californium het volgende:
De cafetaria op de hoek heeft een min. bestelling van 10 euro en de frietjes zijn 2,50
Ja om thuis te bezorgen héquote:
Riem los en bunkeren. Je kunt t.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:18 schreef Californium het volgende:
De cafetaria op de hoek heeft een min. bestelling van 10 euro en de frietjes zijn 2,50
Is wel heel veel frietquote:
Ik heb nu pyjama aan dus dat zou beter zijn maar goed...quote:
Oh zo, ja , dan kan ik het wel begrijpen. Ik dacht sowieso minimaal 10 euro.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja om thuis te bezorgen hé![]()
Niet zoveel zin om naar buiten te gaan
Ik ga denk ik gewoon vanaf het strand werkenquote:
Zelf bakken dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Is wel heel veel friet
[..]
Ik heb nu pyjama aan dus dat zou beter zijn maar goed...
Neuh!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh zo, ja , dan kan ik het wel begrijpen. Ik dacht sowieso minimaal 10 euro.
Met?quote:
Ja, daarom vond ik het al raar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Neuh!
Dat zou wel raar zin idd
Maar het is meer dat ik niet naar buiten wil
En ik heb ook eten. Maar allemaal shit dat ik echt moet kokenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom vond ik het al raar.
Ik snap dat je niet meer naar buiten wilt, dat heb ik ook.
Hmmm tostiquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:30 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik heb ook eten. Maar allemaal shit dat ik echt moet koken
Ik denk dat ik maar een tosti maak voor mezelf
Niks in de vriezer liggen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:30 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik heb ook eten. Maar allemaal shit dat ik echt moet koken
Ik denk dat ik maar een tosti maak voor mezelf
Dan zou ik eerst een friteuse of een air fryer moeten aanschaffen en naar de winkel voor frietjesquote:
Ijsquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst een friteuse of een air fryer moeten aanschaffen en naar de winkel voor frietjes
Kan je ook gaan eten. Maar tosti is ook lekker.quote:
En voor die ene keer in het half jaar dat ik frietjes wil is dat geen optiequote:
In de airfryer kan je ook broodjes afbakkenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
En voor die ene keer in het half jaar dat ik frietjes wil is dat geen optie
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:34 schreef Californium het volgende:
[..]
En voor die ene keer in het half jaar dat ik frietjes wil is dat geen optie
En ook andere dingen koken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In de airfryer kan je ook broodjes afbakken
Bakken, koken is me nooit geluktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
En ook andere dingen koken.
Ja, bakken dan. boeiend, hoe je het noemt. Voor mij is alles qua eten bereiden in de keuken, koken.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Riem vast en theabagging. Je kunt t.
Wil je ons iets vertellen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Riem vast en theabagging. Je kunt t.
Whut?quote:
Ik heb muziek aan staan en ik ben mee aan het 'zingen'.quote:
Ben je fliefd ofzo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb muziek aan staan en ik ben mee aan het 'zingen'.
Ik ben gewoon vrolijk
Neuh. Niet zover ik weetquote:
Je geeft zelf het antwoord al.quote:
quote:
Zeker lekker, dankjewel.quote:Maar lekker is dat gevoel jaVeel plezier!
lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:05 schreef Barbusse het volgende:
Chicken wings en aardappeltjes in de oven
Vertelllll vertellllllquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al.
[..]
[..]
Zeker lekker, dankjewel.![]()
![]()
Wachten duurt alleen langquote:
Shitquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zei zelf al. Niet zover ik weet.
Nee johquote:
Vast om dezelfde reden dat je niet van knuffelen houdtquote:
Jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Vast om dezelfde reden dat je niet van knuffelen houdt
Nobody loves youquote:
why?quote:
Ok. Geen idee wat het verschil is met normale kaas.quote:
Jij ook fijne avondquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nobody loves you
Oke, mensen, ik ga chillen...
Fijne avond
Volgens Guusquote:
Snifquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nobody loves you
Oke, mensen, ik ga chillen...
Fijne avond
Guus is ook stomquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens Guusis verliefd zijn leuker en makkelijker.
Ik wil wat meer plant-based eten dus ik vervang wat melkproducten ook. Maar ik hou van kaas, dus even kijken of dit wat isquote:
Deze is vegan en normale nietquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok. Geen idee wat het verschil is met normale kaas.
Ja, maar wat houd vegan kaas in.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik wil wat meer plant-based eten dus ik vervang wat melkproducten ook. Maar ik hou van kaas, dus even kijken of dit wat is
[..]
Deze is vegan en normale niet
Dat het niet van melk is gemaakt en dat er geen enkel dierlijk ingredient in zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar wat houd vegan kaas in.
Misschien moeten jullie eens samen op stap gaanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind de muziek die jij deelt altijd geweldig, heb je nog aanbevelingen?
Ja lijkt me echt gaaf zon pingel concert.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie eens samen op stap gaan
En je kan wingman voor Faxie spelen; win-win situatie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja lijkt me echt gaaf zon pingel concert.
Wil jij niet steeds over eten praten?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat het niet van melk is gemaakt en dat er geen enkel dierlijk ingredient in zit.
Deze is op basis van kokos. Dus ik ben benieuwdIk heb eerder ook gorgonzola van dit merk gehad en dat was best lekker
Aha, dus totaal geen kaas.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat het niet van melk is gemaakt en dat er geen enkel dierlijk ingredient in zit.
Deze is op basis van kokos. Dus ik ben benieuwdIk heb eerder ook gorgonzola van dit merk gehad en dat was best lekker
Ik hou wel van een uitdaging, maar dit is een beste uitdaging om tot een succes te brengen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En je kan wingman voor Faxie spelen; win-win situatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |