Denk dat hier 1,50 was en dan met zo'n kussenhoes dat je het ook dubbel kon vouwen en er een ligzak van kon maken om je baby in te leggenquote:
Hou op, ik kon ze amper tillen. Moest op mijn zij liggen op bed om mijn zoons te voeden, Hoofdje werd helemaal afgedekt andersquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:32 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die van mij zijn sowieso al formaatje watermeloen, maar met stuwing al helemaal
Grote bloemkoluuuhhhquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hou op, ik kon ze amper tillen. Moest op mijn zij liggen op bed om mijn zoons te voeden, Hoofdje werd helemaal afgedekt anders
Jippiequote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hou op, ik kon ze amper tillen. Moest op mijn zij liggen op bed om mijn zoons te voeden, Hoofdje werd helemaal afgedekt anders
Tetten zo dik dat ze geen adem krijgen tijdens het voeren. Bekend fenomeenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook, maar vroeg mij dus of het echt praktisch was. Goed om te horenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat hier 1,50 was en dan met zo'n kussenhoes dat je het ook dubbel kon vouwen en er een ligzak van kon maken om je baby in te leggen
Die van haags?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tetten zo dik dat ze geen adem krijgen tijdens het voeren. Bekend fenomeen
Wil je er eentje halen voor je toekomstige kleinkind?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook, maar vroeg mij dus of het echt praktisch was. Goed om te horen
Ja ik ook, ik heb normaal G en nu zelfs H en dan met stuwing is het helemaal zielig..quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goed om te horen, en ook maatje 150 of 190?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ik gebruik hem nu al, kan echt niet slapen zonder dat dingen met voeden is het ook ideaal
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goed om te horen, en ook maatje 150 of 190?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die van mij is 1,90 en de vulling is van microkorreltjes polystyreen.
Ik gebruikte gewoon een hoeslaken voor een wiegmatrasje en die deed ik om het voedingskussen heenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk dat hier 1,50 was en dan met zo'n kussenhoes dat je het ook dubbel kon vouwen en er een ligzak van kon maken om je baby in te leggen
Nee, voor babyshower van mijn nichtje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wil je er eentje halen voor je toekomstige kleinkind?
Ook vierkant danquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik heb normaal G en nu zelfs H en dan met stuwing is het helemaal zielig..
1.90 met een vulling van microkorreltjes polystyreen.. Is wel wat duurder maar is het geld wel echt dubbel en dwars waard.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:37 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Goed om te horen, en ook maatje 150 of 190?
Dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:38 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik gebruikte gewoon een hoeslaken voor een wiegmatrasje en die deed ik om het voedingskussen heen
Ook leukquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, voor babyshower van mijn nichtje.
Vierkant? Waarom worden ze vierkant?quote:
Kan me niet herinneren dat dat hier zo was.quote:
Super bedankt! Geef graag nuttige kado'squote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
1.90 met een vulling van microkorreltjes polystyreen.. Is wel wat duurder maar is het geld wel echt dubbel en dwars waard.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet optillen inver
Hey heyquote:
quote:
Ik zie nu echt kubussen voor mequote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vraag moeder natuur? Heb het alleen geconstateerd
Mocht ik een borstvoedende vrouw tegen komen zal ik het eens inspecterenquote:
Idd. Ben er ooit binnen geweest, toen stonden ze er net.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja kom er paar keer per week langs, echt niets moois aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |