Tijd voor een slangenforumquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
gedeelt & geliked op feestboek.
Nelis Leeman coverquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
gedeelt & geliked op feestboek.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)woners-noord-brabantquote:Het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu adviseert inwoners van de provincie Noord-Brabant bij verkoudheid, hoesten of koorts hun sociale contacten te beperken. Dit betekent: blijf thuis. Om de mogelijke verspreiding in deze provincie in kaart te brengen, start het RIVM morgen een steekproef naar COVID-19.
Brabantse nachten zijn langquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
https://www.rivm.nl/nieuw(...)woners-noord-brabant
Ja, ze hebben zich allemaal de corona gecarnavalled.quote:
Laat die jongen eens met rust.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, weer thuis. Is @:onlogisch nog een actieve user of heeft hij inmiddels zijn conclusies getrokken?
Dat is niet nodig, ik begreep dat het zijn nieuwe tactiek is om zijn blunders gewoon te verwijderen.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, ik begreep dat het zijn nieuwe tactiek is om zijn blunders gewoon te verwijderen.
Nouja, ik zal dan wel het goede voorbeeld geven en onlogisch sparen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is niet nodig, ik begreep dat het zijn nieuwe tactiek is om zijn blunders gewoon te verwijderen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nouja, ik zal dan wel het goede voorbeeld geven en onlogisch sparen.
twitter:0nlogisch twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 19:13:52@Rene51945738641 @ScrummieNMS Fijn om te lezen dat mijn notes daar een bijdrage aan hebben geleverd. reageer retweet
Twitter is wel een gevaarlijke plek om te vertoeven. Je kunt daar niet de tweets van anderen verwijderen, wanneer ze je niet aanstaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:0nlogisch twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 19:13:52@:Rene51945738641 @:ScrummieNMS Fijn om te lezen dat mijn notes daar een bijdrage aan hebben geleverd. reageer retweet
heb niet in huis iigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je net als @:El-Stinho voor de Hertog Jan Grand Prestige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |