PSV maakte toch al geen kans meer op het kampioenschap, dus lekker boeiend.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:28 schreef Frutsel het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)irus.html?redirect=1
Al het betaald voetbal in Brabant afgelast
Dit gaat volledig uit de hand lopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:09 schreef Ikbenniegek het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)irus.html?redirect=1
Geeft wel te denken dit.....
Carnavalsoptochten, nu nog?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
ook geen concerten, dance festivals, carnavalsoptochten in brabant deze maand
economie is helemaal niet belangrijk
quote:
Oosterhout moest em nog houden. Was afgelast wegens de wind.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]dat staat er op die teletekst pagina, van dit nieuws
Er zijn er met carnaval een hoop afgelast vanwege het weer die later deze maand ingehaald zouden worden.quote:
Ik hoopte over een jaar of 20 van babyboomers verlost te zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Babyboom in Brabant over negen maanden.
Zal in China en Italie ook wel losgaan nu. Dagen/weken lang niks te doen in huis...quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoopte over een jaar of 20 van babyboomers verlost te zijn.
Krijgen we gewoon weer een nieuwe generatie
iedereen met Corona zouden ze in bejaardenhuizen moeten stoppen. Jongeren zouden prioriteit moeten krijgen in deze aankomende crises.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoopte over een jaar of 20 van babyboomers verlost te zijn.
Krijgen we gewoon weer een nieuwe generatie
En misschien geen anticonceptiepil/condooms meer thuis op voorraadquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal in China en Italie ook wel losgaan nu. Dagen/weken lang niks te doen in huis...
twitter:enveryan twitterde op woensdag 11-03-2020 om 06:32:23Tuvalet sonrası el yıkama oranları:
🇧🇦Bosna-Hersek: %96
🇹🇷Türkiye: %94
🇽🇰Kosova: %85
...
🇳🇱Hollanda: %50
🇮🇹İtalya: %57
...
🇰🇷Güney Kore: %39
🇯🇵Japonya: %30
🇨🇳Çin: %23
[Kaynak: Gallup International 2015] reageer retweet
Dit ruikt naar fakenews. Als Japan zo laag staat klopt het al niet, een land waar hygiëne op 1 staat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 12:17 schreef polderturk het volgende:
Percentage van mensen die hun handen wassen na WC bezoek.twitter:enveryan twitterde op woensdag 11-03-2020 om 06:32:23Tuvalet sonrası el yıkama oranları:
🇧🇦Bosna-Hersek: %96
🇹🇷Türkiye: %94
🇽🇰Kosova: %85
...
🇳🇱Hollanda: %50
🇮🇹İtalya: %57
...
🇰🇷Güney Kore: %39
🇯🇵Japonya: %30
🇨🇳Çin: %23
[Kaynak: Gallup International 2015] reageer retweet
Ooit de delegatie van Japan bedient, vier punten van er tafellaken gepakt samen met de restaurantmanager en zo alles in de kliko gegooid. Wat was dat smerig,quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:01 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Dit ruikt naar fakenews. Als Japan zo laag staat klopt het al niet, een land waar hygiëne op 1 staat.
Moet zeggen dat het wel erg rustig is hier. Lijkt uitgestorven.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Babyboom in Brabant over negen maanden.
Onderzoek was met zeep. Doe ik ook niet altijd. Alleen water telt dus niet volgens dit onderzoek.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:01 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Dit ruikt naar fakenews. Als Japan zo laag staat klopt het al niet, een land waar hygiëne op 1 staat.
Waarom niet het hele land?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 16:28 schreef Frutsel het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)irus.html?redirect=1
Al het betaald voetbal in Brabant afgelast
Nee, dat begrijp ik ook niet zo goed. Neem of helemaal geen maatregelen of neem ze dan meteen goed.quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:47 schreef skrn het volgende:
[..]
Waarom niet het hele land?
Ik snap die fixatie op Brabant alleen niet.
en brabantse clubs die uitspelen die gaan gewoon door???quote:Op woensdag 11 maart 2020 13:47 schreef skrn het volgende:
[..]
Waarom niet het hele land?
Ik snap die fixatie op Brabant alleen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |