abonnementen ibood.com bol.com
pi_192046840
Ik ga niks vinden van het eerder afbreken van je tocht (om welke reden dan ook), want ik fiets niet eens naar de supermarkt :D

Maar ik vind het vooral voor jóu erg jammer, dat het niet de reis geworden die je waarschijnlijk voor ogen had. Ontzettend stoer dat je überhaupt het plan gemaakt hebt en begonnen bent. En dan ook zeker stoer om te durven zeggen: dit wordt 'm niet ^O^
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 13:09:31 #102
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_192047006
Heb de TT aangepast. Hoor het wel als je iets anders wil.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 15 maart 2020 @ 13:20:19 #103
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192047222
Het was hoe dan ook een mooi avontuur en je hebt weer wat dingen over jezelf geleerd :)

Eigenlijk had je hier gewoon moeten zeggen dat je bent gestopt door het corona virus, dan had niemand kritiek gehad :D
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_192047247
Dat is snel opeens! Dat corona-gedoe had niemand kunnen voorzien en de andere redenen ook niet natuurlijk. Kut dat het zo is gelopen maar alsnog een tocht van twee weken gemaakt die zeker niet iedereen je na zal doen. Er komen vast nog genoeg mogelijkheden om een nieuwe epische fietstocht, waarnaartoe dan ook (en met wie dan ook), te beginnen. Mocht je dat nog willen natuurlijk. :D
pi_192048627
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 10:28 schreef SeLang het volgende:

[..]

Stel je niet aan! Ik heb dit 5 maanden achter elkaar gedaan in Amerika, diep in de wildernis met beren rond mijn tent. 8-)
Dat is natuurlijk ook op een gegeven moment een risico dat je incalculeert en aanvaardt als het gebeurt. Daar heeft kanovinnie in één nacht geen tijd voor :D
Somebody that I used to know
pi_192052206
Jammer dat je hebt af moeten blazen. Wel fijn dat je net op tijd terug bent.
pi_192054413
Laat ik voorop stellen dat je keus voor jou de goede is. Dat coronavirus heeft dan een en ander in stroomversnelling gebracht. Jammer!

Ieder mens heeft op een bepaalde tijd weer contact nodig, Selang kan heel lang zonder krijg ik de indruk. Van mezelf dat ik minimaal elke week iets meer moet kunnen ouwehoeren en ook eigenlijk wel elke dag een kassadame of zo even goedendag moet zeggen. Bij jouw vind ik het wonderlijk dat je die grens niet weet van jezelf. Geen verwijt hoor maar vreemd dat je dat niet onderzocht hebt tijdens oefentochten.
  zondag 15 maart 2020 @ 20:05:38 #108
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_192056456
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:33 schreef qajariaq het volgende:
Laat ik voorop stellen dat je keus voor jou de goede is. Dat coronavirus heeft dan een en ander in stroomversnelling gebracht. Jammer!

Ieder mens heeft op een bepaalde tijd weer contact nodig, Selang kan heel lang zonder krijg ik de indruk. Van mezelf dat ik minimaal elke week iets meer moet kunnen ouwehoeren en ook eigenlijk wel elke dag een kassadame of zo even goedendag moet zeggen. Bij jouw vind ik het wonderlijk dat je die grens niet weet van jezelf. Geen verwijt hoor maar vreemd dat je dat niet onderzocht hebt tijdens oefentochten.
Hee even een weektrip naar Duitsland is wel even wat anders dan helemaal naar China en dan ook nog door Europa in de winter. Bovendien is Kolonel nog een jonge snaak dus enige ontbering van zelfkennis wat dat betreft verwijt ik hem geenszins.
  Spellchecker zondag 15 maart 2020 @ 20:06:41 #109
197773 crew  maily
mevrouwtje oeps
pi_192056473
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hee even een weektrip naar Duitsland is wel even wat anders dan helemaal naar China en dan ook nog door Europa in de winter.
En. Dat. Op. De. Fiets.
pi_192056552
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:05 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hee even een weektrip naar Duitsland is wel even wat anders dan helemaal naar China en dan ook nog door Europa in de winter. Bovendien is Kolonel nog een jonge snaak dus enige ontbering van zelfkennis wat dat betreft verwijt ik hem geenszins.
Ik wacht liever op een reactie van hemzelf. Je zet hem hier wel als een onbenul neer namelijk. En dat geloof ik dus echt niet.
  zondag 15 maart 2020 @ 20:13:24 #111
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_192056605
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:10 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ik wacht liever op een reactie van hemzelf. Je zet hem hier wel als een onbenul neer namelijk. En dat geloof ik dus echt niet.
Dat is jouw visie, ik ken kolonel persoonlijk en ik heb bewondering voor zijn moed en durf dit te ondernemen, ik droomde als 20er ook van leven en werken in een ander land maar daar kwam het nooit van.
pi_192064986
Chapeau voor je poging @KolonelBroodje ! Jammer dat je het hebt moeten afbreken, hopelijk komt er nog een vervolg. ^O^
All my favourite singers couldn't sing
  maandag 16 maart 2020 @ 13:16:53 #113
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192070564
quote:

Grenzen zijn er om te verleggen. Dat is hem deels gelukt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 16 maart 2020 @ 14:41:41 #114
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_192072228
Het ontberen van contact met andere mensen zou ik wel overkomen. Niet kunnen douchen na een lange dag op de fiets omdat je gaat wildkamperen en moeten kakken in de bosjes, nee. :{w
pi_192098471
quote:

Tijdens mijn oefentocht zat ik ook in een andere situatie dan nu. Had toen ook geen vriendin waardoor zoiets toch veel makkelijker is vind ik zelf. Van te voren vroegen mensen wel eens van wat als je nu een vriendin zou krijgen? Ik heb toen altijd gezegd dat ik dan alsnog zou gaan. Dat heb ik dus ook gedaan maar in de praktijk vind ik dat toch wat anders. Verder laat ik me er hier ook niet meer over uit.

Achteraf blij met de keuze die ik gemaakt hebt om afgelopen weekend weer naar huis te komen want het lijkt erop dat ik niet veel verder had gekunt.

Een vervolg komt er voorlopig in ieder geval niet. Zal van de zomer of een andere keer wel weer een week of 2/3 ergens fietsen maar veel meer zal het eerst niet worden. Wel wil ik ooit de Pamir Highway nog op de fiets doen want dat was één van de stukken waar ik het meest naar uit keek.
pi_192099048
Gewoon die vriendin van je het fietsvirus geven, en dan samen lekker er op uit. ;)
pi_192100563
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:23 schreef KolonelBroodje het volgende:

Wel wil ik ooit de Pamir Highway nog op de fiets doen want dat was één van de stukken waar ik het meest naar uit keek.
Dan vlieg je daar een keer naar toe en doe je dat stuk. ^O^
  Moderator dinsdag 17 maart 2020 @ 18:32:26 #118
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bär
pi_192101415
Kolonel ik vind het al knap wat je gedaan hebt. Sowieso moet je doen wat voor jou goed voelt, je bent niemand verantwoording verschuldigd! Ga maar lekker genieten van de tijd met je vriendin O+
5 maart - 17 maart Faeröer - IJsland - Lerwick - Kirkwall - Londen
  Moderator woensdag 18 maart 2020 @ 09:08:01 #119
144336 crew  Leonos
AFCA
pi_192112448
Welkom thuis Kolonel! Dacht ga even kijken waar je zit, maar weer veilig thuis dus.
Some things should be simple; even an end has a start
pi_192184201
Fijn dat je in elk geval weer in je eigen omgeving bent in deze tijd. Al bij al gewoon knap gedaan. Ik heb genoten van de voorbereidingen en de verhalen. Bedankt daarvoor.
  donderdag 26 maart 2020 @ 13:03:16 #121
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192284115
Welkom terug Broodje, helaas niet zoals je bedacht had, maar desalniettemin erg tof!
  zondag 29 maart 2020 @ 04:14:57 #122
42322 MCH
Ou Est Le Swimming Pool?
pi_192331784
Gelukkig ben je op tijd weer naar huis gegaan zoals we het nu kunnen bekijken :)
I fell in love with the sound of my heels on the wooden floor
I don't want our footsteps to be silent anymore
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')