abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191859903
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 07:55 schreef Kyran het volgende:
Keelpijn is geen symptoom toch?
Jawel. En uitslag, Maar dat zoek ik even na. heb het gelezen in verslagen van mensen die op dat cruiseschip gezeten hebben, kan het niet meer vinden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 08:00:37 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191859912
Zit op werk dus kan even niet zo uitgebreid kijken, thanks.
pi_191859933
Van de WHO site : most common symptoms of COVID-19 are fever, tiredness, and dry cough. Some patients may have aches and pains, nasal congestion, runny nose, sore throat or diarrhea. These symptoms are usually mild and begin gradually. Some people become infected but don’t develop any symptoms and don't feel unwell. Most people (about 80%) recover from the disease without needing special treatment. Around 1 out of every 6 people who gets COVID-19 becomes seriously ill and develops difficulty breathing. Older people, and those with underlying medical problems like high blood pressure, heart problems or diabetes, are more likely to develop serious illness. People with fever, cough and difficulty breathing should seek medical attention.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 08:04:49 #208
416575 crew  Evenstar
pi_191859953
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:02 schreef Stayantii het volgende:
The most common symptoms of COVID-19 are fever, tiredness, and dry cough. Some patients may have aches and pains, nasal congestion, runny nose, sore throat or diarrhea. These symptoms are usually mild and begin gradually. Some people become infected but don’t develop any symptoms and don't feel unwell. Most people (about 80%) recover from the disease without needing special treatment. Around 1 out of every 6 people who gets COVID-19 becomes seriously ill and develops difficulty breathing. Older people, and those with underlying medical problems like high blood pressure, heart problems or diabetes, are more likely to develop serious illness. People with fever, cough and difficulty breathing should seek medical attention.
Bron? :)

Heb keelpijn, niet verkouden, beetje spierpijn en een drukkend gevoel op borst.

Niet kortademig en voel me ook niet ziek. Werk met zieke patienten dus ga zo wel even overleggen.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:05:23 #209
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191859961
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:02 schreef Stayantii het volgende:
The most common symptoms of COVID-19 are fever, tiredness, and dry cough. Some patients may have aches and pains, nasal congestion, runny nose, sore throat or diarrhea. These symptoms are usually mild and begin gradually. Some people become infected but don’t develop any symptoms and don't feel unwell. Most people (about 80%) recover from the disease without needing special treatment. Around 1 out of every 6 people who gets COVID-19 becomes seriously ill and develops difficulty breathing. Older people, and those with underlying medical problems like high blood pressure, heart problems or diabetes, are more likely to develop serious illness. People with fever, cough and difficulty breathing should seek medical attention.
Bron? De WHO had een overzicht van symptomen gebaseerd op 30.000(?) gevallen in China, en "runny nose" werd niet vermeld, "nasal congestion" kwam slechts bij 4% voor dacht ik.
are we infinite or am I alone
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 maart 2020 @ 08:05:50 #210
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191859964
quote:
In Nederland zou ze moeten bellen dus, want benauwd en in Süd-Tirol (oa) geweest. Maar ja, zoals gezegd is bellen daar dus niet echt een optie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191859974
quote:
Reported illnesses have ranged from people with mild symptoms to people being severely ill and dying.

Symptoms can include:

Fever
Cough
Shortness of breath

Notably, the COVID-19 infection rarely seems to cause a runny nose, sneezing, or sore throat (these symptoms have been observed in only about 5% of patients). Sore throat, sneezing, and stuffy nose are most often signs of a cold.
quote:
Examples of possible development of symptoms (from actual cases)
A man in his 40s in Japan:

Day #1: malaise and muscle pain
later diagnosed with pneumonia
A man in his 60s in Japan:

Day #1: initial symptoms of low-grade fever and sore throat.
A man in his 40s in Japan:

Day #1: chills, sweating and malaise
Day #4: fever, muscle pain and cough
A woman in her 70s, in Japan:

Day #1: 38° fever for a few minutes
Day #2-3: went on a bus tour
Day #5: visited a medical institution
Day #6: showed symptoms of pneumonia.
A woman in her 40s, in Japan:

Day #1: low-grade fever
Day #2: 38° fever
Day #6: being treated at home.
A man in his 60s, in Japan:

Day #1: Cold
Day #6: Fever of 39° C. (102.2 F)
Day #8: Pneumonia
Another patient, in China with a history of type 2 diabetes and hypertension:

Jan. 22: Fever and cough
Feb. 5: Died
First death in the Philippines (a 44-year-old Chinese thought to have had other pre-existing health conditions):

Jan. 25: Fever, cough, and sore throat (hospitalized)
Developed severe pneumonia
Feb. 2: Died
https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-symptoms/
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_191859979
Morning! Wou even weten of alles in Nederland nog steeds onder controle was. Of is er na de 82 een explosieve stijging geweest afgelopen nacht?
pi_191860000
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:07 schreef Silven het volgende:
Morning! Wou even weten of alles in Nederland nog steeds onder controle was. Of is er na de 82 een explosieve stijging geweest afgelopen nacht?
Dat weten we om 14.00, of misschien later, of eerder
pi_191860004
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 06:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik brand even een kaarsje voor Bhutan ;(

Misschien kunnen ze het virus wegboogschieten daar.
Bhutan gevallen. :( :'(
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 maart 2020 @ 08:11:31 #215
284411 crew  heywoodu
pi_191860018
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:09 schreef Salina het volgende:

[..]

Bhutan gevallen. :( :'(
Kuttoeristen ook :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:11:48 #216
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191860020
quote:
based on 55924 laboratory confirmed cases, typical signs and symptoms include:
fever (87.9%),
dry cough (67.7%),
fatigue (38.1%),
sputum production (33.4%),
shortness of breath (18.6%),
sore throat (13.9%),
headache (13.6%),
myalgia or arthralgia (14.8%),
chills(11.4%),
nausea or vomiting (5.0%),
nasal congestion (4.8%),
diarrhea (3.7%),
hemoptysis (0.9%),
conjunctival congestion (0.8%)
https://www.who.int/docs/(...)-19-final-report.pdf

myalgia= spierpijn
arthralgia= gewrichtspijn
hemoptysis= ophoesten van bloed
pi_191860038
https://www.who.int/news-room/q-a-detail/q-a-coronaviruses

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:05 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Bron? De WHO had een overzicht van symptomen gebaseerd op 30.000(?) gevallen in China, en "runny nose" werd niet vermeld, "nasal congestion" kwam slechts bij 4% voor dacht ik.
pi_191860051
quote:
Met andere woorden zodra je griepverschijnselen hebt thuis blijven.
Dat hier niet extreem op gehamerd wordt net als het handen wassen door het rivm is echt debiel in minn ogen.
Ze willen het indammen maar nemen totaal geen maatregelen.

https://www.google.com/am(...)s-is-fine-meme-comic

Kan geen afbeemding posten vanaf me tel maar dit is het rivm nu.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:15:03 #219
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191860054
quote:
lol, runny nose wordt wel in hun faq maar niet in hun eigen studie vermeld.
pi_191860065
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Met andere woorden zodra je griepverschijnselen hebt thuis blijven.
Dat hier niet extreem op gehamerd wordt net als het handen wassen door het rivm is echt debiel in minn ogen.
Ze willen het indammen maar nemen totaal geen maatregelen.

https://www.google.com/am(...)s-is-fine-meme-comic

Kan geen afbeemding posten vanaf me tel maar dit is het rivm nu.
pi_191860079
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Kuttoeristen ook :(
Amerikaan via India ook nog wel. RIP India ook.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191860114
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:02 schreef Stayantii het volgende:
Van de WHO site : most common symptoms of COVID-19 are fever, tiredness, and dry cough. Some patients may have aches and pains, nasal congestion, runny nose, sore throat or diarrhea. These symptoms are usually mild and begin gradually. Some people become infected but don’t develop any symptoms and don't feel unwell. Most people (about 80%) recover from the disease without needing special treatment. Around 1 out of every 6 people who gets COVID-19 becomes seriously ill and develops difficulty breathing. Older people, and those with underlying medical problems like high blood pressure, heart problems or diabetes, are more likely to develop serious illness. People with fever, cough and difficulty breathing should seek medical attention.
Even iets anders: ik lees vanmorgen meerdere mensen over ziekteverschijnselen/klachten. Allereerst: sterkte!

Wat ik me afvraag: de symptomen die genoemd worden, komen erg overeen met "normale" griep- en verkoudheidsverschijnselen i.m.o. (loopneus, droge hoest, keelpijn, etc.).

Bij griep blijf je thuis, maar bij een "normale" verkoudheid blijf je in de regel toch niet thuis en meld je je toch niet ziek? Ik althans niet. Dan kan ik me 1/4e van het jaar wel ziek melden.

Ik heb nu geen klachten, het is voor nu gewone interesse en lichte bezorgdheid/voorzorg.
pi_191860134
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:22 schreef Salina het volgende:

[..]

Even iets anders: ik lees vanmorgen meerdere mensen over ziekteverschijnselen/klachten. Allereerst: sterkte!

Wat ik me afvraag: de symptomen die genoemd worden, komen erg overeen met "normale" griep- en verkoudheidsverschijnselen i.m.o. (loopneus, droge hoest, keelpijn, etc.).

Bij griep blijf je thuis, maar bij een "normale" verkoudheid blijf je in de regel toch niet thuis en meld je je toch niet ziek? Ik althans niet. Dan kan ik me 1/4e van het jaar wel ziek melden.

Ik heb nu geen klachten, het is voor nu gewone interesse en lichte bezorgdheid/voorzorg.
Loopneus is geen typische klacht van dit virus. Als niemand in je directe omgeving besmet is, zie ik daarin geen reden om thuis te blijven.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:26:15 #224
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_191860144
Niet met je handen aan je gezicht (en andere infecteerbare delen) komen blijft toch een hele belangrijke denk ik.

“Stop touching your face Dave!”
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_191860149
Als je koorts hebt is ziek melden niet vreemd.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:27:26 #226
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_191860156
quote:

[..]

Dat is het probleem, de symptomen komen grotendeels overeen met die van verkoudheid en griep, op basis daarvan kan je niet bepalen of het covid-19 is.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 maart 2020 @ 08:29:08 #227
284411 crew  heywoodu
pi_191860173
quote:

[..]

Hangt denk ik af van de graad van verkoudheid, ook dat komt een enkele keer natuurlijk harder aan dan meestal het geval is. Als je dan bijvoorbeeld in de zorg werkt en nauwkeurig zijn van groter belang is dan bij veel andere banen kan ik me voorstellen dat je je eerder ziek meldt.
pi_191860198
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:24 schreef Benger het volgende:

[..]

Loopneus is geen typische klacht van dit virus. Als niemand in je directe omgeving besmet is, zie ik daarin geen reden om thuis te blijven.
Ok random stranger
pi_191860221
De dag we over de 100 gaan.

RIVM _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 08:34:32 #230
416575 crew  Evenstar
pi_191860223
Ik meld me ziek als ik koorts heb.

Bij een normale verkoudheid werk ik gewoon. Bij een zware verkoudheid werk ik meer op een werkplek waar ik mijn eigen tempo kan bepalen en geen patiëntencontact heb (om fouten te voorkomen).

Heb even overlegd en ik kijk het nog even aan. Voel me niet ziek en ben niet kortademig, dus zal weinig zijn, ben gewoon uiterst voorzichtig ivm patientengroep waar ik mee werk.
pi_191860246
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De dag we over de 100 gaan.

RIVM _O_
ik zet in op 153 totaal
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:38:12 #232
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_191860259
Ik denk intern ruim 200, maar dat ze richting de media daar net onder blijven, 189, 192, zoiets.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 08:39:52 #233
416575 crew  Evenstar
pi_191860275
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:38 schreef Tyr80 het volgende:
Ik denk intern ruim 200, maar dat ze richting de media daar net onder blijven, 189, 192, zoiets.
Denk intern VEEEEL meer dan 200.
pi_191860284
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:26 schreef Stayantii het volgende:
Als je koorts hebt is ziek melden niet vreemd.
Dat snap ik. Ik had het over verkoudheid.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:27 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat is het probleem, de symptomen komen grotendeels overeen met die van verkoudheid en griep, op basis daarvan kan je niet bepalen of het covid-19 is.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hangt denk ik af van de graad van verkoudheid, ook dat komt een enkele keer natuurlijk harder aan dan meestal het geval is. Als je dan bijvoorbeeld in de zorg werkt en nauwkeurig zijn van groter belang is dan bij veel andere banen kan ik me voorstellen dat je je eerder ziek meldt.
Thanks voor de reacties.

Ik vraag dat ook (uit voorzorg) omdat ik vaak te streng ben voor mezelf; ik blijf eerder doorwerken dan dat ik me ziek meld. Afgelopen 5 jaar een keer ziek gemeld, 1,5 dag. Afgelopen 10-15 jaar slechts 3 keer ziek moeten melden: hersenschudding, gebroken hand en 1,5 dag echt beroerdheid/griep.Ik liep met collega's langs de vers- en vleeswaren in de Jumbo en van die geuren alleen al ging ik bijna over mijn nek. Toen ben ik maar naar huis gegaan.

Ik weet soms het verschil tussen griep en verkoudheid niet zo. Ik ben vroeger (18-20 jaar terug) een keer echt ziek geweest, overgeven en diarree. Voor mij was dát altijd griep. Ik dacht dta griep altijd gepaard ging met overgeven en diarree. :@
Blijkt dat dat dus buikgriep is, of norovirus of zoiets.

Je hebt schijnbaar ook andere griep zonder diarree/overgeven. Van horen zeggen dus, en nadat ik er over ben gaan lezen.
Probleem is ook dat ik nooit weet of ik verhoging heb, ik heb in de jaren dat ik op mezelf woon (22 jaar) nooit een thermometer in huis gehad.
Paar jaar terug wel een gekocht, maar die bleek kapot te zijn, kwam ik achter half jaar nadat ik dat ding eindelijk eens uit de verpakking haalde. :+

Ik kan is goed wel eens ziek zijn geweest/griep hebben gehad zonder dat ik dat eigenlijk wist. Er zijn wel eens dagen geweest dat ik me wat beroerder, of moe, voelde naast de reguliere verkoudheidsklachten.

Misschien moet ik me er toch eens meer in gaan verdiepen en weer eens een goed werkende temperatuurmeter kopen.
pi_191860292
In Italie was het beloop ongeveer zo:
21 > 79 > 157 > 229

ZK
23 > 58 > 111 > 209

Denk zelf ook 150 - 160 en overmorgen 210 - 215.

Double Digits > Tripple digits > 200 > 400 > 600 > 800.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:40 schreef Salina het volgende:

[..]

Dat snap ik. Ik had het over verkoudheid.
[..]

[..]

Thanks voor de reacties.

(...)

Ik weet soms het verschil tussen griep en verkoudheid niet zo. Ik ben vroeger (18-20 jaar terug) een keer echt ziek geweest, overgeven en diarree. Voor mij was dát altijd griep. Ik dacht dta griep altijd gepaard ging met overgeven en diarree. :@
Blijkt dat dat dus buikgriep is, of norovirus of zoiets.

(...)
Ik heb ook nooit goed begrepen waarom een flinke verkoudheid als griep gezien werd als je moest overgeven/ diarree had.

Drie jaar terug dat ik in al die jaren had dat ik me voor het eerst goed ziek voelde (koorts, helemaal verstopt, opgezwollen nek/lymfeklieren), maar dat had ik nog steeds liever dan de buikgriep. Heb het *afkloppen* eigenlijk nooit. Flink verkoudheid, kippensoep en af en toe een lepel honing en dan is het de volgende dag vaak een stuk beter, oh en neusspray voor het slapen gaan.

Beterschap, hopelijk heb je niets en is het later vandaag al een stuk beter :).

edit: quote ingekort
pi_191860330
Is het nu nog steeds belangrijk dat je rond moet hebben gereisd her en der om te 'mogen' melden dat je denkt corona te hebben? Of is contact met een grieperige collega, die je niet kent maar toevallig treft bij de koffieautomaat dus je hebt geen idee waar hij of zij is geweest en of hij of zij net na het plassen of niezen wel de handen heeft gewassen, ook al voldoende om te bellen?
pi_191860336
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:41 schreef joyvke het volgende:
In Italie was het beloop ongeveer zo:
21 > 79 > 157 > 229

ZK
23 > 58 > 111 > 209

Denk zelf ook 150 - 160 en overmorgen 210 - 215.

Double Digits > Tripple digits > 200 > 400 > 600 > 800.
Tja met dat geringe testen en zo goed als geen maatregelen tegen verspreiding hier zou ik persoonlijk meer waarde hechten aan een chinese horoscoop. *O*

Het is in iedere uithoek van 't land en als je afdoende mondmaskers hebt in geslagen is dit wel het laatste moment waarop 't nog zinvol is te beginnen met die te dragen. De kans is reëel dat je al besmet bent of anders de komende dagen besmet zult raken. Het is zo goed als zeker in in iedere grote stad en zal nu als een lopend vuurtje gaan.
pi_191860351
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:26 schreef Tyr80 het volgende:
Niet met je handen aan je gezicht (en andere infecteerbare delen) komen blijft toch een hele belangrijke denk ik.

“Stop touching your face Dave!”
Volgens mij kan niemand dat. Dat die je je hele leven al onbewust als je ergens een kriebeltje hebt. Je kan er 3 keer bewust bij nadenken en het niet doen maar binnen 30 minuten heb je al 5 keer je gezicht aangeraakt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2020 @ 08:46:54 #239
416575 crew  Evenstar
pi_191860353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:45 schreef Tris het volgende:
Is het nu nog steeds belangrijk dat je rond moet hebben gereisd her en der om te 'mogen' melden dat je denkt corona te hebben? Of is contact met een grieperige collega, die je niet kent maar toevallig treft bij de koffieautomaat dus je hebt geen idee waar hij of zij is geweest en of hij of zij net na het plassen of niezen wel de handen heeft gewassen, ook al voldoende om te bellen?
Volgens RIVM eerste. Anders klopt hun case definition niet meer. Echter is het al een feit dat het verder verspreid.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:46:58 #240
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_191860356
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:45 schreef Tris het volgende:
Ik vind dat je overdrijft. Waarom zou je bellen? Omdat je met iemand hebt staan praten die je niet kent? _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_191860360
Nog steeds geen dodelijk slachtoffer in Nederland, zijn wij nu zo sterk, nuchter en stabiel?
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:47:38 #242
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_191860364
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds geen dodelijk slachtoffer in Nederland, zijn wij nu zo sterk, nuchter en stabiel?
Ubermenschen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_191860377
quote:
Niet vastgesteld/naar buiten gebracht. Zou zomaar kunnen dat er al longontstekingsdoden zijn waarbij de oorzaak ligt in SARS-CoV-2 maar dan voordat het beleid was daarop te testen.
pi_191860381
quote:
Ik las net dat het virus zwaardere gevolgen heeft voor rokers. Wij roken volgens mij veel minder dan Chinezen en Italianen.
pi_191860393
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:46 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Ik vind dat je overdrijft. Waarom zou je bellen? Omdat je met iemand hebt staan praten die je niet kent? _O-
Schijnbaar snap je niet wat ik met deze post bedoel te zeggen, gelukkig doet @Kyran dat wel.
Inmiddels mag toch wel duidelijk zijn dat het allang niet meer van belang is waar je bent geweest.
Klachten zijn klachten, besmet worden heeft inmiddels niets meer met reizen te maken, daar moet het RIVM eens vanaf stappen.
Waar had die dame ook alweer corona door, die waarvoor een heel ziekenhuis werd dicht gegooid?
pi_191860395
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:46 schreef Silven het volgende:

[..]

Volgens mij kan niemand dat. Dat die je je hele leven al onbewust als je ergens een kriebeltje hebt. Je kan er 3 keer bewust bij nadenken en het niet doen maar binnen 30 minuten heb je al 5 keer je gezicht aangeraakt.
Ja nu ik er op let merk ik ook dat ik voortdurend zit te pulken.

Vaak Handen wassen is uiteraard wel aan te leren
pi_191860416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:51 schreef Tris het volgende:

[..]

Schijnbaar snap je niet wat ik met deze post bedoel te zeggen, gelukkig doet @:Kyran dat wel.
Inmiddels mag toch wel duidelijk zijn dat het allang niet meer van belang is waar je bent geweest.
Klachten zijn klachten, besmet worden heeft inmiddels niets meer met reizen te maken, daar moet het RIVM eens vanaf stappen.
Waar had die dame ook alweer corona door, die waarvoor een heel ziekenhuis werd dicht gegooid?
Volgens mij is het beleid momenteel nog steeds van dat als je niet naar een risicogebied bent geweest, dat je niks te vrezen hebt. (Ook al zijn er duidelijk een aantal mensen hier in Nederland besmet.)
pi_191860422
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:51 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ja nu ik er op let merk ik ook dat ik voortdurend zit te pulken.

Vaak Handen wassen is uiteraard wel aan te leren
Koop wel ff wat tubes handcrème of een potje Niveau voor je schrale handen dan. :Y
pi_191860432
Toen ik griep had kon ik NIETS. Alleen maar liggen, slapen, ik was echt ziek. Daar kwam later nog een longontsteking bovenop en ben ik bijna dood gegaan. :P

Met een (flinke) verkoudheid ga ik soms ook wel liggen, maar ik kan ook nog gewoon wat doen. Dat kon ik met griep écht niet.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_191860442
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Volgens mij is het beleid momenteel nog steeds van dat als je niet naar een risicogebied bent geweest, dat je niks te vrezen hebt. (Ook al zijn er duidelijk een aantal mensen hier in Nederland besmet.)
Ik ben het daar op zich wel mee eens, alleen is Nederland nu ook risicogebied.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:55:56 #251
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_191860454
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:38 schreef Tyr80 het volgende:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_191860460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 07:55 schreef Kyran het volgende:
Keelpijn is geen symptoom toch?
Nee
pi_191860466
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:55 schreef Benger het volgende:

[..]

Ik ben het daar op zich wel mee eens, alleen is Nederland nu ook risicogebied.
Precies, dat hele 'je moet er geweest zijn'-stadium zijn we allang voorbij.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:57:02 #254
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_191860470
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 08:51 schreef Tris het volgende:

[..]

Schijnbaar snap je niet wat ik met deze post bedoel te zeggen, gelukkig doet @:Kyran dat wel.
Ik snap je wel maar vind dat je overdrijft. Dus, bek gerust naar niet vreemd opkijken als ze je niet serieus nemen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_191860477
quote:
Er liggen van de nieuwe besmettingsgevallen ook maar twee in het ziekenhuis en de rest in thuisisolatie.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')