SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
Even lekker dansen op wat Ska muziek
Ook in moeilijke tijden.![]()
Cin let our Cream cum truequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar volgende weer met mijn naam hoor
Ja primaquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar volgende weer met mijn naam hoorZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
Wauw wat een boel liefde![]()
![]()
Ik ben gul. Ga zo wel weeer richting bed. Lekker indutten en extra rust pakken.
Mag ik stiekem tegen je aan kruipen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik ben gul. Ga zo wel weeer richting bed. Lekker indutten en extra rust pakken.
![]()
![]()
![]()
Dream and the Cream came throughVooruit dan maarquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mag ik stiekem tegen je aan kruipen?![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dream and the Cream came through
[..]
Vooruit dan maar![]()
trusten Gibschatje, droom mooie dromen!![]()
Fijne avond Cin, jij ook lekker slapen straksquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
trusten Gibschatje, droom mooie dromen!
quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fijne avond Cin, jij ook lekker slapen straks![]()
![]()
Valt wel mee. Wel aan het werk gegaan maar wel beetje opbouwend. Nog veel last van dat gehoest bij het ademhalen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Herkenbaar, had ik ook. Hopelijk weer helemaal opgeknapt !![]()
Dankje Fernweh, Ik was letterlijk 3 dagen KO dat ik opstond, proberen te douchen, iets van eten te maken en dan gelijk mijn bed in. Wel goed geslapen en uitgerust.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Eens met dat ze zich moeten schamen! Je was best een tijdje weg.
Dat klinkt goed klote man! Geen Corona?![]()
Doe lekker rustig aan voor zover je rustig aan kan doen. Gezondheid gaat voor.
Welkom terug in ieder geval.
Het is geen corona, ik liep al 3 weken met een verkoudheid dat niet doorzette. Gelukkig is het nu wel doorgezet, alleen nog wat gehoest wat best irritant is.![]()
Ik heb trouwens goed nieuws voor je, mijn nieuwe private secretary doet best geinteresseerd. Kan je tegen iemand die elk weekend een halve dag in een zonnebank ligt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
@:stokj X1000
YO STOKJ WAAR BLIJF JE MAN ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |