SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Toch fijn om een moeder te hebben die gewoon met al het huiswerk kan helpen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:12 schreef livelink het volgende:
ingetuned![]()
Maar wel bezig met helpen van mijn zoon, dus ik zal wat minder typen.
Niet in paniek raken, en zeker niet gaan peeuwen!quote:
Ik denk idd dat je overal wel aan went, maar dat het best lastig kan zijn in het begin als je nooit anders dan op gas gekookt hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben inmiddels gewend aan onze keramische kookplaat, maar ik ben geen echte fan, ooit komt er een inductieplaat
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Symph op het werk waren de flesjes desinfect na een dag alweer weg.
Gejat, denk ik
Slim ook wel. Juist niet te veel ontsmetten is het credo....quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Symph op het werk waren de flesjes desinfect na een dag alweer weg.
Gejat, denk ik
En zoveel helpen die dingen niet eens.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Te triest voor woorden.
De flesjes zijn inmiddels niet meer aan te slapen, net als de mondkapjes.
Ik kookte op mijn werk ook op vanalles: gas met horecabranders, gewoon gas, ouderwets electrisch, keramisch en inductie. Net als de tig soorten ovens en magnetrons. Je wordt er vanzelf handiger in, en met logisch nadenken en google kreeg ik alles aan de praatquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je overal wel aan went, maar dat het best lastig kan zijn in het begin als je nooit anders dan op gas gekookt hebt.
Met keramisch kan ik echt helemaal niks.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kookte op mijn werk ook op vanalles: gas met horecabranders, gewoon gas, ouderwets electrisch, keramisch en inductie. Net als de tig soorten ovens en magnetrons. Je wordt er vanzelf handiger in, en met logisch nadenken en google kreeg ik alles aan de praat
Op een locatie waar ik werk, hebben ze naast het wasbakje op het toilet een handdoekje hangen, dat niet heel vaak wordt vervangen. Dat schiet ook niet opquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon fatsoenlijk je handen wassen werkt het beste, maar dat lijkt iedereen echt heel moeilijk te vinden
Is die pan geschikt voor gas, inductie of keramisch?quote:
Voor alle 3quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is die pan geschikt voor gas, inductie of keramisch?
Ik vind het geniaal. Klinkt als chaos maar het klopt gewoon perfect.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik dit briljant vind.
Dit is gewoon nare herriequote:Op donderdag 5 maart 2020 19:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik dit briljant vind.
Nietes.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het geniaal. Klinkt als chaos maar het klopt gewoon perfect.
Vraag om papieren handdoekjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op een locatie waar ik werk, hebben ze naast het wasbakje op het toilet een handdoekje hangen, dat niet heel vaak wordt vervangen. Dat schiet ook niet op
Jup, al gedaan.quote:
Dan moet je het vaker luisterenquote:
Ik heb er genoeg van gehoord, thank you very much..quote:
Nee, helaas niet. En dan zou het ook een heel erg lange show worden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je Elwood - Sick on Monday ook, brother?
Je zit toch 2 weken in thuisisolatie..quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. En dan zou het ook een heel erg lange show worden.
quote:
Oh, wat hebben de FA's nu weer uitgespookt dan?quote:
DJMO, meer zeg ik niet. Hij mag een week vakantie houdenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, wat hebben de FA's nu weer uitgespookt dan?
Maar ik moet dan tussendoor wel om boodschappen...quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zit toch 2 weken in thuisisolatie..
En ik had eerlijk ook niet verwacht dat je die had; niet echt jouw stijl, zeg maar.
Marathonuitzending incoming!quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik moet dan tussendoor wel om boodschappen...
hmmm, de Ballade van Jannes van der Wal duurt ruim 20 minuten.... dat is te doen
Een uitzending met een playlist van 42km lang?quote:
Groot lettertype nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een uitzending met een playlist van 42km lang?
Ik heb maar een scherm van 13"quote:
Oei, ook Smurfen zijn vatbaar voor het coronavirus?quote:
Kabouters.....quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oei, ook Smurfen zijn vatbaar voor het coronavirus?
Die staan buiten pijp te rokenquote:
Nou je het zegt.... ik heb just me hier vanavond niet meer gezien.quote:
just me en kabouter 1:quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou je het zegt.... ik heb just me hier vanavond niet meer gezien.
Jaaaquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Zullen Bonnie en Ron ook nog langskomen?
quote:
Ze is vast in slaap gevallen tijdens het tellen van de schapen die ze nodig heeft voor de wolquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou je het zegt.... ik heb just me hier vanavond niet meer gezien.
Misschienquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Zullen Bonnie en Ron ook nog langskomen?
Proost.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
Zo, huiswerk klaar (althans, ik ben er klaar mee, hij moet nog even).
Voor de gelegenheid een Corona-biertje opengetrokken.
Ik heb het mondkapje voor de zekerheid in het biertje gedaan. Kan niet misgaan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Proost.
Wel opdrinken met een mondkapje voor, hè?
Full proofquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het mondkapje voor de zekerheid in het biertje gedaan. Kan niet misgaan.
Wekt die diepe stem geen vertrouwen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb helemaal geen vertrouwen in die Dokter Bernard
Ik had hem gister uit de lijst gegooid. Heb meer vertrouwen in zijn collega.quote:
Nee joh. Dat is te nep.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wekt die diepe stem geen vertrouwen?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het mondkapje voor de zekerheid in het biertje gedaan. Kan niet misgaan.
Achter hem dan?quote:
Dan zou ik het hele album moeten draaien. Ze hebben geen liedje met die titel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:05 schreef Melting het volgende:
Komt Anthrax - Spreading the disease ook nog?
Nee, dat al helemaal niet.quote:
Oh ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik het hele album moeten draaien. Ze hebben geen liedje met die titel.
Wees maar gerust, dat weiger ik te draaien.quote:
Ik vond het ook al raar dat ik hem niet kon vinden, tot het kwartje viel.quote:
Dan zat je nog aardig goed verkeerdquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha hoeft ook niet, het was het antwoord bij met het mes op tafel
Snel inschakelen danquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Thanks, ik kom snel weer een keer meeluisteren, veel te lang geleden
Het is wel besmettelijk hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Thanks, ik kom snel weer een keer meeluisteren, veel te lang geleden
Die is vrij vandaag. Haar collega is er wel.quote:
De nachtbroeder?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die is vrij vandaag. Haar collega is er wel.
Dat klinkt als een kip die 's nachts op het nest zit.quote:
Wham, daar gaat mijn fantasietje...quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kip die 's nachts op het nest zit.
Ik heb afgelopen zomer een keer hospital food gehad, toen m'n moeder er lag, maar dat was best wel heel erg niet lekker. Het is dat ik vanaf het ontbijt nog niks gehad had en het was 7 uur 's avonds..quote:
Klopt, ook wel een paar keer gehad. Dat is bijna niet binnen te krijgen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zomer een keer hospital food gehad, toen m'n moeder er lag, maar dat was best wel heel erg niet lekker. Het is dat ik vanaf het ontbijt nog niks gehad had en het was 7 uur 's avonds..
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Wham, daar gaat mijn fantasietje...
and chicken soupquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, ook wel een paar keer gehad. Dat is bijna niet binnen te krijgen.
Wat je daarom daar het beste kunt eten:
Pink Floyd - Apples And Oranges
Voor mij groentesoep dan.quote:
Blinde meloen soep?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:27 schreef brother52 het volgende:
Ik houd het algemeen.
Blind Melon - Soup
Net als een blinde vink maar dan naar meloenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Blinde meloen soep?
Hoe zou dat smaken?
Ik voel me nu eigenlijk zieker dan hiervoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net als een blinde vink maar dan naar meloen
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me nu eigenlijk zieker dan hiervoor.
Tijd voor medicatie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik voel me nu eigenlijk zieker dan hiervoor.
Medicijn tegen de Japanse vogelgriep?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tijd voor medicatie.
Birds Of Tokyo - Medicine
Je moet ergens beginnen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Medicijn tegen de Japanse vogelgriep?
Zo, die redding was van korte duurquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:38 schreef brother52 het volgende:
Karnivool - The Medicine Wears Off
Dezelfde zanger, andere band
Je moet ook niet een te hoge dosis geven...quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, die redding was van korte duur
Het verschil tussen medicijn en vergif zit in de doos. Schrödinger's Medicijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je moet ook niet een te hoge dosis geven...
Circa Survive - The Difference Between Medicine And Poison Is In The Dose
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het verschil tussen medicijn en vergif zit in de doos. Schrödinger's Medicijn.
Als je geen zin hebt om op maandag naar je werk te gaanquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:48 schreef brother52 het volgende:
A Perfect Circle - The Nurse Who Loved Me
Of als je een kind bent en je school sluit vanwege een ziekte waarbij je nauwelijks risico loopt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om op maandag naar je werk te gaan
Iemand in je familie zal Rose heten..quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:52 schreef brother52 het volgende:
Manic Street Preachers - Roses in the Hospital
Of je zal maar rozentuinder zijn..... dat wordt binnenlopen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iemand in je familie zal Rose heten..
PTTquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:57 schreef brother52 het volgende:
hint: telecombedrijf, niet meer actief in Nederland.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:57 schreef brother52 het volgende:
Wacht....quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:57 schreef brother52 het volgende:
Zuurstof niet meer actief in Nederland?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wacht....
Andere DJ en andere show...
Oceansize - Music For A Nurse
Gebruikt in een reclame van O2
Is O2 niet overgenomen door Vodafone?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wacht....
Passieve zuurstof.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zuurstof niet meer actief in Nederland?
De Nederlandse tak dan. Volgens mij zijn ze nog wel actief in de UKquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Is O2 niet overgenomen door Vodafone?
Dit is dan wel het toonvoorbeeld van een niet-succesvolle reclamesong.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wacht....
Ik heb de reclame ook maar een keer of 2 gezien geloof ik maar is blijven hangen omdat het nummer van Oceansize is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is dan wel het toonvoorbeeld van een niet-succesvolle reclamesong.
Het is wel een lekker nummer, ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb de reclame ook maar een keer of 2 gezien geloof ik maar is blijven hangen omdat het nummer van Oceansize is.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt tot zover, we schakelen over naar de tv
Graag gedaan!quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:04 schreef Melting het volgende:
Brother, dank voor de afwisselende muziek, maar ik ga richting bed.
Te korte nacht gehad vannacht, en morgen sta ik er alleen voor op het werk, dus weer druk genoeg verwacht ik.
Fijne avond allemaal.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Bedankt tot zover, we schakelen over naar de tv
Welterusten allenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:04 schreef Melting het volgende:
Brother, dank voor de afwisselende muziek, maar ik ga richting bed.
Te korte nacht gehad vannacht, en morgen sta ik er alleen voor op het werk, dus weer druk genoeg verwacht ik.
Fijne avond allemaal.
"De Heere zal mij beschermen als Hem dat belieft!"quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:05 schreef brother52 het volgende:
The White Stripes - Girl, You Have No Faith In Medicine
Je loopt weer een paar liedjes voor op onsquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"De Heere zal mij beschermen als Hem dat belieft!"
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je loopt weer een paar liedjes voor op ons
Fish - Faithhealerquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"De Heere zal mij beschermen als Hem dat belieft!"
Spijkerbroek is wel van de voorzienigheid.quote:
Ik wist dat je dat zou zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Spijkerbroek is wel van de voorzienigheid.
Allang niet meer gehoordquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen.
The Who:quote:
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt een beetje als The End van the Doors. Beetje dezelfde vibe.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Zou ook nog wel een passend slotnummer zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Disturbed - Down With the Sickness
03. Queens Of The Stone Age - Sick, Sick, Sick
04. Iron Maiden - Virus
05. Anathema - Panic
06. Lagwagon - Sick
07. Dave Hause - Same Disease
08. Ignite - Epidemic
09. Devin Townsend Project - Pandemic
10. Art Brut - Hospital!
11. At the Drive-In - Quarantined
12. The Black Crowes - Hotel Illness
13. Biffy Clyro - Little Hospitals
14. Editors - Smokers Outside The Hospital Doors
15. Ufo - Doctor Doctor
16. Mudhoney - Touch Me I'm Sick
17. Pond - Doctor's In
18. Bonnie St Claire & Ron Brandsteder - Dokter Bernhard
19. The Beatles - Doctor Robert
20. Timber Timbre - There is a Cure
21. Dead Letter Circus - The Cure
22. Eels - Hospital Food
23. Pink Floyd - Apples And Oranges
24. Sonic Youth - Doctor's Orders
25. Blind Melon - Soup
26. Aimee Mann - Medicine Wheel
27. Birds Of Tokyo - Medicine
28. Karnivool - The Medicine Wears Off
29. Circa Survive - The Difference Between Medicine And Poison Is In The Dose
30. Elbow - Lucky with disease
31. A Perfect Circle - The Nurse Who Loved Me
32. Manic Street Preachers - Roses in the Hospital
33. Oceansize - Music For A Nurse
34. The White Stripes - Girl, You Have No Faith In Medicine
35. Opeth - To Rid The Disease
36. Urban Dance Squad - Wino the Medicineman
37. Fish - Faithhealer
38. Bettie Serveert - Healthy Sick
39. Nothing but Thieves - Get Better
40. Birth Of Joy - Get Well
41. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
The final countdown gaat dan weer over de nucleaire dreiging in de jaren 80...quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Zou ook nog wel een passend slotnummer zijn.
Of the Final Countdown of zo.
Dansen op de vulkaan en als de bom valt en elke willekeurige Engelse song van the eighties.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
The final countdown gaat dan weer over de nucleaire dreiging in de jaren 80...
Kan ik misschien ook nog wel eens een show over doen.
Er is genoeg om uit te kiezenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaan en als de bom valt en elke willekeurige Engelse song van the eighties.
Meer dat niemand blinde-meloenensoep wou.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:39 schreef brother52 het volgende:
En het is me weer niet gelukt om op mijn geplande tijd te stoppen.
Maar ja, iemand wilde soep...
Toen was het liedje al bezigquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Meer dat niemand blinde-meloenensoep wou.
Goedemorgen.quote:
Ben je dan nu van je stuwmeer aan vrije dagen af?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zal wennen zijn vandaag. Eerste vrijdag dat ik moet werken sinds 3/4 jaar of zo.
Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je dan nu van je stuwmeer aan vrije dagen af?
Dan had je dus eigenlijk makkelijk vandaag ook weer vrij kunnen nemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 05:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
Heb nog 63 dagen. Die vrije dagen waren waren alleen van de overuren die ik elke week maakte.
Dit jaar maar flink wat uit laten betalen.
Nee, mijn 2 collega's wilden allebei graag vrij zijn. Dus heb ik me maar opgeofferd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan had je dus eigenlijk makkelijk vandaag ook weer vrij kunnen nemen.
Tijd voor actie dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, mijn 2 collega's wilden allebei graag vrij zijn. Dus heb ik me maar opgeofferd.
Maar als ik het bekijk, zou ik makkelijk de rest van het jaar ook nog op vrijdag vrij kunnen zijn.![]()
En zie net dat ik vanmorgen voor ik begon nog ruim 25 uur in de plus sta bovenop de 63 dagen.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door just me op 06-03-2020 08:08:43 ]Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:57 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Goedemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarom geef ik nu maar even geen feedback.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:25 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Ja, daarom geef ik nu maar even geen feedback.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen ☕
Ik zal de feedback ook maar even mijden.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:36 schreef brother52 het volgende:
Feedback bestaat toch ook niet meer? Dat is tegenwoordig Keymusic
Goedemorgen.quote:
Ik zie soms leuke pakketjes voorbij komen in dat topic. Zuivel is eigenlijk altijd wel langer houdbaar en veel dingen kun je invriezenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Eerste keer een "Magic box" aangevraagd via TooGoodToGo. Ben benieuwd wat ze erin stoppen en of het nog een paar dagen houdbaar is.
Ik hoorde van de app via een collega, en zag nu ook dat topic hier idd. Ziet er over het algemeen prima uit. We wachten af tot vanavondquote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie soms leuke pakketjes voorbij komen in dat topic. Zuivel is eigenlijk altijd wel langer houdbaar en veel dingen kun je invriezen
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Nieuwe airfloss doet hetretour van de andere is inmiddels ook verwerkt
Ik wist niet wat het was, maar na googelen lijkt me dit wel de moeite waard.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Nieuwe airfloss doet hetretour van de andere is inmiddels ook verwerkt
Het is echt heel handig, zeker omdat gewoon flossen fysiek voor mij nogal belastend cq soms onmogelijk is. Voor mensen met een blokjesbeugel ook echt aan te raden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het was, maar na googelen lijkt me dit wel de moeite waard.
Ziet er beter uit dan wat ik ooit hier bij de Jumbo hadquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Net opgehaald voor ¤ 4,99:
- bakje snackworstjes (goed t/m 8 maart)
- 500 g andijvie (goed t/m 7 maart)
- zak brioche (goed t/m 8 maart)
- turks brood (goed t/m 7 maart)
- kaasbroodjes (goed t/m 7 maart)
- literpak vla (goed t/m 9 maart)
- varkensrollade van 900 g (goed t/m 6 maart dus die ligt nu te pruttelen in de pan)
Niet slecht.
Ik denk dat het echt hit or miss is idd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan wat ik ooit hier bij de Jumbo had
Morgen eet jij dus andijvie met snackworstjes. Brood kun je allemaal invriezen, je rollade (in porties) ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Net opgehaald voor ¤ 4,99:
- bakje snackworstjes (goed t/m 8 maart)
- 500 g andijvie (goed t/m 7 maart)
- zak brioche (goed t/m 8 maart)
- turks brood (goed t/m 7 maart)
- kaasbroodjes (goed t/m 7 maart)
- literpak vla (goed t/m 9 maart)
- varkensrollade van 900 g (goed t/m 6 maart dus die ligt nu te pruttelen in de pan)
Niet slecht.
Je zou er bijna n goedkope smartphone voor kopenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Morgen eet jij dus andijvie met snackworstjes. Brood kun je allemaal invriezen, je rollade (in porties) ook.
Het is dat ik geen smartphone heb, anders was het ook wel wat voor mij, het daagt je uit om creatief te worden
Oh, die ligt hier wel in een la hoor, voor als de huidige telefoon niet meer werkt, maar daar past m’n sim niet in. Maar ik neem aan dat je ter plekke bij het ophalen ook wel verbinding moet hebben met een netwerkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:40 schreef just me het volgende:
[..]
Je zou er bijna n goedkope smartphone voor kopen
Bakje met snackworstjes staat nu al halfleeg naast mequote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Morgen eet jij dus andijvie met snackworstjes. Brood kun je allemaal invriezen, je rollade (in porties) ook.
Het is dat ik geen smartphone heb, anders was het ook wel wat voor mij, het daagt je uit om creatief te worden
Ja, de winkel moet in de app swipen dat je het ontvangen hebt. En zonder netwerkverbinding zegt de app Nee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar ik neem aan dat je ter plekke bij het ophalen ook wel verbinding moet hebben met een netwerk
dan kun je dus niet naar links swipenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, de winkel moet in de app swipen dat je het ontvangen hebt. En zonder netwerkverbinding zegt de app Nee.
noem je spijkerbroek nu een klikoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:22 schreef brother52 het volgende:
Je moet wel een alleseter zijn wanneer je zo’n pakket bij een super ophaalt. Net even in het topic gekeken maar de helft wat er in die pakketten zit zou hier rechtstreeks de kliko in gaan denk ik.
Dat maak jij er vanquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Hmm.. moet ik het paardenhoofd nu naar brother of naar just me sturen..?
Stuur hier maar naar toe, dan laat ik het wel afgeven bij de burenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Hmm.. moet ik het paardenhoofd nu naar brother of naar just me sturen..?
Durf je het zelf niet af te gevenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Stuur hier maar naar toe, dan laat ik het wel afgeven bij de buren
Ik ben een angsthaasquote:
quote:
Je kunt volgens mij ook vegetarische pakketten kiezen en anders uitdelen, wat sommigen ook doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:22 schreef brother52 het volgende:
Je moet wel een alleseter zijn wanneer je zo’n pakket bij een super ophaalt. Net even in het topic gekeken maar de helft wat er in die pakketten zit zou hier rechtstreeks de kliko in gaan denk ik.
zelfs mijn buurtsuper heeft dat, ik vind het helemaal primaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
De Vomar hier heeft een koelschap met producten die bijna aan de datum zitten en daarom afgeprijsd zijn. Daar neus ik ook regelmatig tussen.
Bij de Aldi hebben ze hier nu ook zo’n hoekje, en verder ook gewoon in de koelingen. Zakken roerbakgroentes die al in de aanbieding zijn en dan nog 30% eraf, dan eten we dat dus die avond. Vlees mik ik in de diepvries. We hebben een tijd vooral op afgeprijsde maaltijdsalades geleefd, die dingen hoef ik nu even echt niet meer. Ik neem nog wel eens een afgeprijsd bakje sushi mee voor de lunch.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
De Vomar hier heeft een koelschap met producten die bijna aan de datum zitten en daarom afgeprijsd zijn. Daar neus ik ook regelmatig tussen.
Bij de supers hier in het dorp die meedoen niet volgens mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij ook vegetarische pakketten kiezen en anders uitdelen, wat sommigen ook doen.
Ik moet eens ergens een paar vellen van die stickers zien te regelen. Doe meestal 's ochtends boodschappen en dan zit er nog nergens een sticker op.quote:Ik hou het wel bij de artikelen van de Aldi met 30% korting, dat werkt ook best aardig, de helft van de pakken vla die we kopen heeft zo’n sticker.
De Jumbo hier om de hoek heeft dat geloof ik ook. Alleen kom ik daar niet vaak omdat de groente daar waardeloos is. Ze laten dat volgens mij eerst een week in het magazijn verleppen en gooien het dan pas in de winkel.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:39 schreef robdriessen het volgende:
Het is pas echt scoren als je een brand-en-waterschade-restpartijen-groothandel weet te vinden. Of durft in te kopen bij die vrachtwagen met allemaal diepvriesspullen met een mankement of tegen de houdbaarheidsdatum aan.
Heb ik van horen zeggen *kuch*
Dom, lomp en famous.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 22:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dom, lomp en famous.
Oh nee, wacht. Die andere. It's not right, but it's okay.
Goedemorgen just me.quote:
Meteen m'n bed uitgestapt toen ik wakker wasquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Jij bent ook vroeg op?
Goed bezig. Ik heb eerst nog een uur wakker gelegen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:53 schreef just me het volgende:
[..]
Meteen m'n bed uitgestapt toen ik wakker was
En daarna rustig aan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb eerst nog een uur wakker gelegen.
Zo om 8 uur maar eens boodschappen doen.
quote:
dan kun je er vanavond weer een sprankelende show van makenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:58 schreef Melting het volgende:
[..]Beetje wassen, beetje poetsen. Maar allemaal op het gemakje.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
dan kun je er vanavond weer een sprankelende show van maken
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:01 schreef Melting het volgende:
[..]Laten we het hopen.
Volgende week mag Vout zich weer eens laten horen.
Ik ben van plan om straks eerst in een goedkope zaak grote tassen te kopen, dan stop ik daar alle dozen met Lego in en die kan Junior dan mee naar huis nemen. De zolder is hartstikke stoffig, het weer ziet er goed uit, kan ik daar de deur opengooien en dan kan het stof weg.quote:
Opruimwoede.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben van plan om straks eerst in een goedkope zaak grote tassen te kopen, dan stop ik daar alle dozen met Lego in en die kan Junior dan mee naar huis nemen. De zolder is hartstikke stoffig, het weer ziet er goed uit, kan ik daar de deur opengooien en dan kan het stof weg.
En ik moet/wil even iets leuks bedenken voor de oudste kabouter, die gaat morgen afzwemmen!!
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En zijn de boodschappen gelukt?
Melting mag blij zijn dat hij nog naar buiten magquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En zijn de boodschappen gelukt?
Zolang hij niet hoest mag hetquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Melting mag blij zijn dat hij nog naar buiten mag
Dan moet hij vanavond de mic maar weer eens gebruiken, kunnen wij checken of hij wel of niet hoestquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Melting mag blij zijn dat hij nog naar buiten mag
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dan moet hij vanavond de mic maar weer eens gebruiken, kunnen wij checken of hij wel of niet hoest![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:17 schreef just me het volgende:
Oh ik kan niet luisteren vanavond, Merel is vanmiddag in de buurt en die pikt me dan op, dan hoef ik morgen niet met de trein naar Hilversum.
gezellig
Ze komen me om 15.00uur halen dus ik heb nog even de tijd. Eerst even alles lekker opengooien enquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Eerst vragen of ik mijn microfoon kan gebruiken, en dan vervolgens niet luisteren.
Maar veel plezier.
Ik ga niet draaien; ik moet helaas weg straks.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:28 schreef Rafeiro het volgende:
Gaat er nog iemand draaien vanavond?
Anders wil ik rond 19:00 wel even denk ik.
Niks op zeker dus, maar wellicht.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 17:28 schreef Rafeiro het volgende:
Gaat er nog iemand draaien vanavond?
Anders wil ik rond 19:00 wel even denk ik.
Niks op zeker dus, maar wellicht.
We will be therequote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]Om 21.00 uur weer zoals gewoonlijk.
quote:
Goedenavond beide.quote:
Ik heb het wel gemist jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond beide.
Fijn dat je er weer bent, Symph.
Volgende keer maar gewoon tot 10 tellen en negeren.quote:
Ik denk dat 10 niet genoeg was.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgende keer maar gewoon tot 10 tellen en negeren.
Dat is wel beter jaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgende keer maar gewoon tot 10 tellen en negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |