nog een bron komt eraan.twitter:ragipsoylu twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:15:47SOURCE: Turkey will open the Syria border for free passage and won’t stop Syrian refugees from going to Europe reageer retweet
Echt hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:45 schreef Enchanter het volgende:
Raar dat al die moslims naar het westen willen , waar ze eigenlijk een schijthekel aan hebben.
Gratis geld zeker
https://sputniknews.com/e(...)greek-border-guards/quote:"Migrants who are trying to break into the Greek territory use tear gas, which the Turkish military uses", the spokesman told a press briefing.
Ach, wanneer de mainstream media weinig meer zijn dan de PR-afdeling van die NGO-mensensmokkelaars/veerdiensten dan hecht ik aan zo ongeveer ieder alternatief minstens dezelfde waarde. Al zie ik de dorpsgek het voor mn neus uit zn dikke duim zuigen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:04 schreef myShizzle het volgende:
Deze als langsgekomen?
[..]
https://sputniknews.com/e(...)greek-border-guards/
Bronwaarde: Meh
Is het dan een optie om het Nederlandse paspoort ongeldig te verklaren, zodat er alleen nog een Turkse nationaliteit over blijft en een enkele reis richting dat mooie schitterende land geen retour meer op kan leveren?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Nederland zet alleen eigen ingezetenen uit indien dat andere land die veroordeelde ook terug wil nemen. Turkije weigert zo goed als altijd om die voor een zwaar delict veroordeelden terug te nemen en dan gebeurd er dus helemaal niets. Dat hebben we op dit forum al vele malen voorbij zien komen. Niet alleen met Turkije, maar ook Marokko en andere Afrikaanse landen.
Waar we in elk geval geprobeerd hebben om een uitzondering mee te maken zijn uitgereisde Syriegangers met een dubbel paspoort. Maar in de meeste gevallen bepaalde rechters dat dat niet mocht en moest de regering ze toch weer toelaten.
En onlangs bleek dat Nederlanders die ook een Turks paspoort hadden en in het kalifaat gevochten hadden door Erdogan gewoon op het vliegtuig gezet zijn naar Schiphol.
De gevolgen van jarenlang Westers ingrijpen door het financieren, bewapenen, en trainen van rebellen tegen Assad.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kun je dat nog verder onderbouwen? Waarom is het Midden-Oosten hier volgens jou niet zelf verantwoordelijk voor?
Dan moet je als Nederland het lef hebben om mensen met een ongeldig paspoort ook daadwerkelijk te weigeren en terug te sturen naar een land dat hem niet meer wil.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:13 schreef Dirk_Teur het volgende:
[..]
Is het dan een optie om het Nederlandse paspoort ongeldig te verklaren, zodat er alleen nog een Turkse nationaliteit over blijft en een enkele reis richting dat mooie schitterende land geen retour meer op kan leveren?
Dit ja.quote:
Bron?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:20 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
De gevolgen van jarenlang Westers ingrijpen door het financieren, bewapenen, en trainen van rebellen tegen Assad.
Ze hebben100.000 strijders Syrie ingestuurd. Tot dat het meest kritieke punt aanbrak, namelijk de opstand tegen Assad, ze plotseling ervoor kozen om een andere koers te varen en zich terug te trekken. De Syriers konden een opstand veroorloven, omdat ze dachten dat het westen ze zou bijstaan met luchtaanvallen maar dat gebeurde niet.
Tadaaa..
Beetje scheef.. omdat we met onze westerse interventies onze way of living op dringen in landen waar we niks te zoeken hebben wordt het onrustig en krijg je vluchtelingenstromen. De meeste van die mensen blijven in hun eigen regio. Voor sommige zijn er verschillende redenen waarom ze door reizen naar bijvoorbeeld Europa. Dat doen ze niet omdat ze daar zin in hebben, maar uit pure noodzaak. En dan gaan we hier roepen dat we ze niet willen hebben. Joe lekker dan.quote:
"We" dwingen niks op en zijn niks verplicht. Ik ben nooit voorstander geweest van interventies in het midden oosten. Laat ze het lekker zelf uitzoeken daarquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:00 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Beetje scheef.. omdat we met onze westerse interventies onze way of living op dringen in landen waar we niks te zoeken hebben wordt het onrustig en krijg je vluchtelingenstromen. De meeste van die mensen blijven in hun eigen regio. Voor sommige zijn er verschillende redenen waarom ze door reizen naar bijvoorbeeld Europa. Dat doen ze niet omdat ze daar zin in hebben, maar uit pure noodzaak. En dan gaan we hier roepen dat we ze niet willen hebben. Joe lekker dan.
Euh ja leuk.. maar het is wel gebeurd. Daar moeten wij als samenleving de consequenties voor dragen. Maar ben je nou echt zo bang voor mensen die uit het midden oosten komen? Ik begrijp dat echt niet... misschien een leeftijds dingetje.. ik weet niet beter dat we met allerlei culturen samen wonen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
"We" dwingen niks op en zijn niks verplicht. Ik ben nooit voorstander geweest van interventies in het midden oosten. Laat ze het lekker zelf uitzoeken daar
Van al die asielzoekers bij de Turks-Griekse grens zijn er amper vluchtelingen uit Syrië. De meeste zijn Somaliers, Afghanen, Marokkanen en andere Afrikanen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:00 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Beetje scheef.. omdat we met onze westerse interventies onze way of living op dringen in landen waar we niks te zoeken hebben wordt het onrustig en krijg je vluchtelingenstromen. De meeste van die mensen blijven in hun eigen regio. Voor sommige zijn er verschillende redenen waarom ze door reizen naar bijvoorbeeld Europa. Dat doen ze niet omdat ze daar zin in hebben, maar uit pure noodzaak. En dan gaan we hier roepen dat we ze niet willen hebben. Joe lekker dan.
O joh ben je er geweest?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Van al die asielzoekers bij de Turks-Griekse grens zijn er amper vluchtelingen uit Syrië. De meeste zijn Somaliers, Afghanen, Marokkanen en andere Afrikanen.
Of hebben 'wij' daar soms ook schuld aan dat die naar Europa 'moeten' vluchten?
Hoezo leeftijdsdingetje? We kunnen wel naast elkaar leven, maar een klein percentage zoekt de extremen op. Kijk bijvoorbeeld naar de shariawijken in Londen en Parijs. Of extreemrechtse bewegingen in Duitsland.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:17 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Euh ja leuk.. maar het is wel gebeurd. Daar moeten wij als samenleving de consequenties voor dragen. Maar ben je nou echt zo bang voor mensen die uit het midden oosten komen? Ik begrijp dat echt niet... misschien een leeftijds dingetje.. ik weet niet beter dat we met allerlei culturen samen wonen.
quote:
quote:On Monday night, Greek authorities said they had stopped more than 24,000 attempted illegal crossings at the land border with Turkey since early Saturday, and arrested 183 people – very few of whom were Syrians.
http://www.ekathimerini.c(...)nd-shut-greek-border
En daar moeten we ook meer tegen doen, geen religie op scholen en politiek. Geen inmenging van buitenaf naar kerken en moskeeën enzovoorts. Dat zou ik zo fijn vinden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:27 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Hoezo leeftijdsdingetje? We kunnen wel naast elkaar leven, maar een klein percentage zoekt de extremen op. Kijk bijvoorbeeld naar de shariawijken in Londen en Parijs. Of extreemrechtse bewegingen in Duitsland.
Iedereen die gematigd is en zijn steentje bij wil dragen aan de maatschappij, bouwt samen iets op. Welk geloof je ook aanhangt. Alleen is het niet leeftijdsgebonden om je zorgen te maken over deze trend. Er zijn er namelijk zat die niet willen geloven in een democratie links of rechts.
Rutte 2 heeft er de destijds een puinhoop van gemaakt. Waarom moet de gewone NL bevolking dan daar voor opdraaien? Ik heb nergens voor gekozen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:17 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Euh ja leuk.. maar het is wel gebeurd. Daar moeten wij als samenleving de consequenties voor dragen. Maar ben je nou echt zo bang voor mensen die uit het midden oosten komen? Ik begrijp dat echt niet... misschien een leeftijds dingetje.. ik weet niet beter dat we met allerlei culturen samen wonen.
Die parallelle samenleving is er al lang.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Rutte 2 heeft er de destijds een puinhoop van gemaakt. Waarom moet de gewone NL bevolking dan daar voor opdraaien? Ik heb nergens voor gekozen.
En ja, de islamitische cultuur matcht niet met onze seculiere manier van leven waarin vvmu en groot goed is. Ik ben wel degelijk bang dat er parallelle samenleving gaat ontstaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |