abonnement Unibet Coolblue
pi_192589020
quote:
Terechte klacht. Zo'n brief is superduur en dan mag je ook verwachten dat er correct mee omgegaan wordt. Het is vaak niet eens onwil, maar de chauffeurs begrijpen soms geen Nederlands en/of weten helemaal niet wat aangetekende post is en waarom de goede registratie belangrijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door bmp80 op 13-04-2020 13:50:48 ]
  maandag 13 april 2020 @ 10:05:03 #202
486785 Pensioengenieter
Geen vrije tijd meer
pi_192592975
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:57 schreef pitboer het volgende:
Is het normaal dat post nl je imeinummer wil hebben?Kom dan te werken als post/pakketsorteerder.En weet iemand hoe er met dit soort gegevens word omgegaan?
Nooit en te nimmer imei nummers geven, dit geeft onbevoegden heel veel mogelijkheid om je telefoon te hacken. Op diverse fora inzake iphone problemen lieten mensen hun imei nummer zien, dan werd er van alle kanten door deskundigen geroepen om dat nr onmiddelijk weg te halen.
  maandag 13 april 2020 @ 10:14:28 #203
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192593097
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 10:05 schreef Pensioengenieter het volgende:

[..]

Nooit en te nimmer imei nummers geven, dit geeft onbevoegden heel veel mogelijkheid om je telefoon te hacken. Op diverse fora inzake iphone problemen lieten mensen hun imei nummer zien, dan werd er van alle kanten door deskundigen geroepen om dat nr onmiddelijk weg te halen.
Als postbezorger moet je verplicht de Mijn Werk App installeren. Die speelt allerlei informatie door aan PostNL, oa je IMEI-nummer.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192593263
Sinds Android 10 is het voor apps niet meer mogelijk het IMEI uit te lezen. Verder vraag ik me af wat je er nu eigenlijk mee kunt, behalve de telefoon als gestolen aanmelden.
pi_192595232
Thanx.
  maandag 13 april 2020 @ 15:46:12 #206
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192597894
Mooie advertenties van PostNL over hoe ontzettend belangrijk ons werk is, en ondertussen dit:
https://www.volkskrant.nl(...)ronacrisis~b3758080/

quote:
Ook is er al jaren onvrede over de hoge werkdruk. ‘Bezorgers werken met handscanners en als ze een kwartier geen pakketje scannen wordt die tijd als pauze gerekend en dus niet betaald’, vertelt Slikker. ‘Als laden en lossen lang duurt, of je in de file staat, gaat er zo een kwartier van af.’
:o
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192598136
Damn, zo naar om hier te lezen hoe ze medewerkers behandelen terwijl ik daar in Den Haag een tijdje voor een project zat. Bij hun "partners" gooien ze met geld voor de meest onzichtbare dingen. Ik herinner me nog een meeting waarin 2 managers onze designer anderhalf uur lang in een kamer hadden en gewoon app ideeën tegen m aan smeten om te kijken wat bleef plakken.
graag verwijderen
pi_192611455
PostNL heeft nu een kaartenactie waarbij je je fotokaart voor 1 cent kan laten versturen.

https://www.postnl.nl/cam(...)brBt5AClTGSoNB7tCzYM
pi_192613466
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:26 schreef the_X het volgende:
PostNL heeft nu een kaartenactie waarbij je je fotokaart voor 1 cent kan laten versturen.

https://www.postnl.nl/cam(...)brBt5AClTGSoNB7tCzYM
Leuk, wilde er bijna die app voor downloaden. Zag echter in de voorwaarden niet voor postnl personeel. Lamaar dan.
pi_192613724
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 23:03 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Terechte klacht. Zo'n brief is superduur en dan mag je ook verwachten dat er correct mee omgegaan wordt. Het is vaak niet eens onwil, maar de chauffeurs begrijpen soms geen Nederlands en/of weten helemaal niet wat aangetekende post is en waarom de goede registratie belangrijk is.
Is al jaren aan de gang. Heb ooit eens 100 huurbeindigingsbrieven aangetekend verstuurd. Had ie flapdrol alles zelf getekend. Kwam daar toevallig achter omdat een vriend van mij ook in die flat woonde.

Toen ik voorstelde de schade (al snel ¤50k) eventueel op PostNL te verhalen werd het vlug opgelost en bezorger ontslagen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 14 april 2020 @ 15:39:40 #211
416020 K44S
The bearded man
pi_192614268
Vandaag eerste werkdag gehad, prima te doen al zeg ik het zelf.

Morgen weer "mee" lopen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_192616284
Tube handgel gekregen van 90ml ^O^
pi_192616579
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 14:44 schreef Bezorgertje het volgende:

[..]

Leuk, wilde er bijna die app voor downloaden. Zag echter in de voorwaarden niet voor postnl personeel. Lamaar dan.
Hier iemand die de app al had en de voorwaarden niet gelezen had :')

Had er laatst al over gehoord, dat die actie eraan kwam, en wilde er graag eentje naar mijn zieke oma sturen. Dus had er al meteen eentje besteld. Iets met foto leek me leuker dan een ander kaartje :)

quote:
Door deelname aan deze Actie verlenen de deelnemers toestemming aan PostNL om hun namen en eventuele foto's voor promotionele doeleinden met betrekking tot deze Actie te gebruiken.
Ohjee :P

[ Bericht 12% gewijzigd door VixenFromHell op 14-04-2020 19:07:03 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_192637871
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 16:05 schreef fyah het volgende:
Damn, zo naar om hier te lezen hoe ze medewerkers behandelen terwijl ik daar in Den Haag een tijdje voor een project zat. Bij hun "partners" gooien ze met geld voor de meest onzichtbare dingen. Ik herinner me nog een meeting waarin 2 managers onze designer anderhalf uur lang in een kamer hadden en gewoon app ideeën tegen m aan smeten om te kijken wat bleef plakken.
En ondertussen valt de app al jaren steeds weg als hij van wifi over moet stappen naar mobiel netwerk. En de oplossing die ze aandragen is om dan maar wifi uit te zetten 8)7
pi_192671863
Deze week verzopen in de pakjes, post viel wel mee.
pi_192672192
Bij de 2 X wijken die ik nu steeds op vrijdag heb, was het de afgelopen tijd iedere keer rond de 25 scanpakjes. Vandaag voor de verandering eindelijk eens ietsje minder. Wel begint de hoeveelheid chinameuk weer echt flink toe te nemen.. dus wel weer vaker aanbellen. Het is qua pakjes sowieso wel gewoon retedruk ja, post toch soms wel weer klote mailingen erbij. Aan de reacties op twitter te zien, vinden mensen het vaak toch wel belachelijk dat we nu met die junkmail lopen.

Hier nu ook die tube gel trouwens :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_192674805
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 19:45 schreef VixenFromHell het volgende:
Bij de 2 X wijken die ik nu steeds op vrijdag heb, was het de afgelopen tijd iedere keer rond de 25 scanpakjes. Vandaag voor de verandering eindelijk eens ietsje minder. Wel begint de hoeveelheid chinameuk weer echt flink toe te nemen.. dus wel weer vaker aanbellen. Het is qua pakjes sowieso wel gewoon retedruk ja, post toch soms wel weer klote mailingen erbij. Aan de reacties op twitter te zien, vinden mensen het vaak toch wel belachelijk dat we nu met die junkmail lopen.

Hier nu ook die tube gel trouwens :Y
en straks een heerlijk roulated hesje :)
pi_192727386
Weet iemand wanneer de salarisstrook online komt?
pi_192727891
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 08:24 schreef gelestipjes het volgende:
Weet iemand wanneer de salarisstrook online komt?
Volgens de website morgen. Donderdag wordt het geld overgemaakt.
  dinsdag 21 april 2020 @ 09:42:41 #220
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192728427
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 08:24 schreef gelestipjes het volgende:
Weet iemand wanneer de salarisstrook online komt?
Nu
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192742773
PostNL twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 17:51:41 @Hilanita1 Goede vraag, Hilanita. Een brievenbuspakketje gaat mee met de postbezorger. Hierdoor kan het zijn dat de Track & Trace je foutieve informatie geeft, aangezien de postbezorger geen scanner bij zich heeft. // reageer retweet
Het blijft ingewikkeld. :N
  donderdag 23 april 2020 @ 08:53:48 #224
416020 K44S
The bearded man
pi_192762402
Kan iemand mij helpen waar m'n loonstrook te vinden is? Mijnpost.nl , daar doet m'n inlogcode en WW het niet die ik wel in de app gebruik?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_192762585
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 08:53 schreef K44S het volgende:
Kan iemand mij helpen waar m'n loonstrook te vinden is? Mijnpost.nl , daar doet m'n inlogcode en WW het niet die ik wel in de app gebruik?
Helaas alleen op Mijn PostNL, en anders evt. vandaag of morgen in je brievenbus
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  donderdag 23 april 2020 @ 09:14:33 #226
416020 K44S
The bearded man
pi_192762593
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 09:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Helaas alleen op Mijn PostNL, en anders evt. vandaag of morgen in je brievenbus
Dank!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 23 april 2020 @ 16:27:21 #227
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_192768870
Zijn we vrij op 5 mei?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_192769885
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:27 schreef Anonymousz het volgende:
Zijn we vrij op 5 mei?
Dit jaar wel.
pi_192772015
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:27 schreef Anonymousz het volgende:
Zijn we vrij op 5 mei?
Elk lustrumjaar :D
  vrijdag 24 april 2020 @ 16:22:25 #230
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192783797
quote:
Beste bezorger,

Vanaf dinsdag 28 april kun je aangetekende zendingen vanuit het buitenland aantreffen om te bezorgen. Dit is een tijdelijke maatregel om de pakketpostbezorgers te ontlasten. Deze zendingen kunnen worden bezorgd als een ‘normale’ zending en er hoeft dus niet worden gevraagd om een handtekening voor ontvangst. De zendingen hebben een dikte tussen de 1 cm en 12,5 cm. Veel zendingen passen dus gewoon door de brievenbus. Wanneer de Coronacrisis ten einde is draaien we deze maatregel weer terug.
Wanneer je vragen hebt over deze tijdelijke maatregel neem dan contact op met je direct leidinggevende.

Met vriendelijke groet,

Sipke Spoelstra
Directeur Operations
Webcare zal het wel weer druk krijgen met klachten van mensen dat hun aangetekende stuk gewoon zo in de brievenbus is gedeponeerd.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192783861
Sowieso merk ik weer een flinke toename qua meuk die niet door de bus kan en vaker geen gehoor, kan dit er ook nog wel bij :') maar zal vast over geklaagd worden ja.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_192784546
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 16:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

quote
Zucht hoe kunnen ze dit doen
Hier zijn toch gewoon internationale afspraken over
Er wordt toch ook belangrijke post gestuurd uit het buitenland?
Hoef je ook niet de AR ontvangstbewijskaartjes te tekenen als die aanwezig zijn?
pi_192785054
Ik verwacht dat het voornamelijk om China post registered air mail zal gaan.

Vraag me af of het de bedoeling is dat ze gescand worden, behandelen als “normale zendingen” kan zoveel betekenen.
pi_192785454
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 16:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Sowieso merk ik weer een flinke toename qua meuk die niet door de bus kan en vaker geen gehoor, kan dit er ook nog wel bij :') maar zal vast over geklaagd worden ja.
Inderdaad sinds deze week weer met regelmaat pakketten richting maatje schoenendoos meegekregen!
pi_192787773
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 16:22 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Webcare zal het wel weer druk krijgen met klachten van mensen dat hun aangetekende stuk gewoon zo in de brievenbus is gedeponeerd.
Overtreden we de wet als we (als postbezorgers) dit soort post gaan bezorgen?

[ Bericht 2% gewijzigd door blijevis op 24-04-2020 21:12:02 ]
pi_192789449
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 18:32 schreef the_X het volgende:

[..]

Inderdaad sinds deze week weer met regelmaat pakketten richting maatje schoenendoos meegekregen!
Had je die er de afgelopen tijd dan niet bij? Hier hebben we namelijk geen gebrek gehad aan dat soort pakketjes.
  vrijdag 24 april 2020 @ 22:15:42 #237
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192789500
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 20:45 schreef blijevis het volgende:

[..]

Overtreden we de wet als we (als postbezorgers) dit soort post gaan bezorgen?
Geen idee. Maar het is wel vreemd dat een klant extra betaalt voor een aanvullende dienst (handtekening voor ontvangst), en dat die dienst nu niet wordt geleverd. Maar PostNL kan zich wellicht succesvol op overmacht beroepen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192801592
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:13 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Had je die er de afgelopen tijd dan niet bij? Hier hebben we namelijk geen gebrek gehad aan dat soort pakketjes.
Nee eigenlijk niet of echt heel af en toe daarom dat het mij opviel! Echt sinds afgelopen week. En dat terwijl er in mijn wijken genoeg besteld wordt!
pi_192803686
Staat er bij jullie op Maandag 13 April en Maandag 27 April ook VrijOpFeestdag?

Ik werk namelijk af en toe op Maandag (is dus geen structurele werkdag) maar heb er wel een redelijk 13 weeks gemiddelde op. Nu is er op 2e Paasdag 1 Minuut geboekt door het systeem ipv het 13weeks gemiddelde, Waar volgens mij niks van klopt. Benieuwd of dit ook op de roosters staat bij mensen die nooit op Maandag werken.
pi_192805404
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Geen idee. Maar het is wel vreemd dat een klant extra betaalt voor een aanvullende dienst (handtekening voor ontvangst), en dat die dienst nu niet wordt geleverd. Maar PostNL kan zich wellicht succesvol op overmacht beroepen.
Ik vraag me dan wel af waar die overmacht vandaan komt, ze nemen dan geld aan voor diensten waarvan ze weten dat ze die niet kunnen leveren. Neemt niet weg dat ze zich daar wel op zullen proberen te beroepen. Lijkt me dan wel weer grappig als blijkt dat zoiets bij de verkeerde terecht is gekomen, hopelijk stoppen ze dan met dit belachelijke idee
pi_192805857
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:25 schreef LibriCarruci het volgende:
Staat er bij jullie op Maandag 13 April en Maandag 27 April ook VrijOpFeestdag?

Ik werk namelijk af en toe op Maandag (is dus geen structurele werkdag) maar heb er wel een redelijk 13 weeks gemiddelde op. Nu is er op 2e Paasdag 1 Minuut geboekt door het systeem ipv het 13weeks gemiddelde, Waar volgens mij niks van klopt. Benieuwd of dit ook op de roosters staat bij mensen die nooit op Maandag werken.
Bij mij is er ook één minuut geboekt, dat zouden er negen moeten zijn. Weet nog niet of ik daar moeilijk voor wil gaan doen. Een collega van me heeft helemaal niets staan op 13 en 27 april.
pi_192805866
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 19:25 schreef LibriCarruci het volgende:
Staat er bij jullie op Maandag 13 April en Maandag 27 April ook VrijOpFeestdag?

Ik werk namelijk af en toe op Maandag (is dus geen structurele werkdag) maar heb er wel een redelijk 13 weeks gemiddelde op. Nu is er op 2e Paasdag 1 Minuut geboekt door het systeem ipv het 13weeks gemiddelde, Waar volgens mij niks van klopt. Benieuwd of dit ook op de roosters staat bij mensen die nooit op Maandag werken.
Dit klopt inderdaad,dit is bij iedereen op 1 minuut gezet vanwege die kookboeken een tijd terug. Die diensten stonden toen bij de maandag terwijl veel mensen ze op een andere dag weg hadden gebracht, dus volgens het 13weeks gemiddelde hadden ze dan recht op tijd, maar eigenlijk niet omdat ze dus niet daadwerkelijk op maandag gewerkt hadden.
Maar voor iemand die stelselmatig op maandag werkt is dat niet echt eerlijk,dus dan zou ik contact met je tc opnemen
pi_192809000
Ik krijg de indruk dat ze willen dat we minnen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192810043
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 21:36 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dit klopt inderdaad,dit is bij iedereen op 1 minuut gezet vanwege die kookboeken een tijd terug. Die diensten stonden toen bij de maandag terwijl veel mensen ze op een andere dag weg hadden gebracht, dus volgens het 13weeks gemiddelde hadden ze dan recht op tijd, maar eigenlijk niet omdat ze dus niet daadwerkelijk op maandag gewerkt hadden.
Maar voor iemand die stelselmatig op maandag werkt is dat niet echt eerlijk,dus dan zou ik contact met je tc opnemen
Bedankt voor de heldere uitleg!
  zondag 26 april 2020 @ 09:43:48 #245
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192810794
Bij ons zitten ze nu ook steeds te zeveren over minnen. Terwijl het aantal pakjes is toegenomen en nog verder gaat toenemen. Naast de buitenlandse belpakjes zonder aanvullende dienst gaan we nu ook aangetekende belpakjes krijgen. Verder hebben we veel meer persoonlijke post. Daar komt ook nog bij dat we na de komst van al die post van Sandd nog steeds geen correcte looptijden hebben. De looptijden zijn wel wat opgehoogd, maar bij veel mensen echt minimaal, en in de meeste gevallen met aanzienlijk minder dan de beloofde 12%. En het moment waarop dit gecorrigeerd zou worden is voor onbepaalde tijd uitgesteld, vanwege het coronavirus. Een vreemd argument, want die evaluatie gebeurt digitaal.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 26 april 2020 @ 09:45:31 #246
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192810819
En "betaalde tijd is gewerkte tijd"? Dus als ik een contract heb voor 15 uur in de week, mag ik na 15 uur stoppen en de rest van de post gewoon terug op het depot leggen? Dat is namelijk wat dat betekent.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 26 april 2020 @ 09:46:32 #247
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192810832
Gaan de TC's nu ook minnen? Die hebben nu ook veel minder werk nu bijv. werkoverleggen voorlopig niet door gaan.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zondag 26 april 2020 @ 09:49:57 #248
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192810871
Wel grappig ook dat in het voorbeeld op de foto iemand 8 minuten LANGER over zijn wijk heeft gedaan en vervolgens 8 minuten gaat MINNEN. 8)7
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192811028
Hier is al aangekondigd dat dinsdag erg rustig gaat worden en dat vrijwel iedereen dan zal moeten gaan minnen.

Was het de dinsdag na pasen ook zo rustig? Kan me dat niet herinneren.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 26 april 2020 @ 10:08:42 #250
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192811115
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 10:01 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier is al aangekondigd dat dinsdag erg rustig gaat worden en dat vrijwel iedereen dan zal moeten gaan minnen.

Was het de dinsdag na pasen ook zo rustig? Kan me dat niet herinneren.
Ja, de dinsdag na pasen was het erg rustig. Maar de andere dagen was het, bij mij althans, flink druk, met name de donderdag. Dus als ik dinsdag had gemind dan had ik donderdag extra moeten plussen. Dus ik zie niet in wat PostNL dit oplevert, behalve meer administratie voor de TC
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192811207
Zag dat ik best wat tijd nodig had die dag, dus eens even gekeken. Zat er een mailing over zonnepanelen bij voor bijna elk adres (aan de bewoners van). Dus hier was die dag iig niet rustig :P op de X wijken dan.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 26 april 2020 @ 10:45:43 #252
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_192811466
Ik wordt een beetje gestoord van dat gezeur over minnen. Het bedrijf doet de hele tijd alsof bezorgers die een half uur over hebben van die enorm oneerlijke profiteurs zijn.

Als ze zo bang zijn dat ze wat te kort komen moeten ze zelf werk maken van die dynamische tijden. Maar dat wordt ook steeds op de lange baan geschoven.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  zondag 26 april 2020 @ 11:08:14 #253
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192811665
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 10:45 schreef V__L_N het volgende:
Ik wordt een beetje gestoord van dat gezeur over minnen. Het bedrijf doet de hele tijd alsof bezorgers die een half uur over hebben van die enorm oneerlijke profiteurs zijn.

Als ze zo bang zijn dat ze wat te kort komen moeten ze zelf werk maken van die dynamische tijden. Maar dat wordt ook steeds op de lange baan geschoven.
Nog even afgezien daar van: Waarom moeten de laagstbetaalden binnen dit bedrijf (EUR 10,59 BRUTO per uur) ook nog eens salaris inleveren als er minder post is? Dat is toch gewoon bedrijfsrisico? Dat hoort toch bij ondernemerschap? Maar dat is iets wat ondernemers met name in tijden waarin het minder gaat even lijken te vergeten. Als het goed gaat steken ze de winst in eigen zak, en als het slecht gaat mogen de werknemers (of de belastingbetalers) daar voor opdraaien.

Bovendien, en dat heb ik geloof ik al eens eerder gezegd: Je verhuurt jezelf aan PostNL voor x uur per dag. Dus reserveer je die tijd in je agenda. Zelfs als je iets eerder klaar bent met je werk kun je dat halve uur dat je misschien bespaard hebt op geen enkele andere manier te gelde maken. Dat is dus sowieso "verloren" tijd. Dus moet PostNL ook deze tijd gewoon doorbetalen, vind ik.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192817053
---- Oops

[ Bericht 20% gewijzigd door the_X op 26-04-2020 19:14:07 ]
pi_192817127
Aandelen kopen? Wat denken jullie?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192824664
quote:
4s.gif Op zondag 26 april 2020 19:12 schreef ludovico het volgende:
Aandelen kopen? Wat denken jullie?
Wij medewerkers hebben al zoveel aandeel dat we geen aandelen hoeven ;)

Interessant op het postnl portal: de illegaliteit van het minnen wordt aangekaart. Helaas wil de OR alleen de leiding steunen ipv hun collega's, maar dat er geen basis is voor minnen is duidelijk.
  maandag 27 april 2020 @ 10:31:26 #257
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192825716
Werken jullie vandaag? Als in: worden er pakketjes bezorgd?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192825739
Nee
pi_192827876
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:21 schreef Bezorgertje het volgende:
Wij medewerkers hebben al zoveel aandeel dat we geen aandelen hoeven
Geen vertrouwen int baasje? Of teveel eieren in hetzelfde mandje?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192830244
Geen enkel vertrouwen. Of misschien het vertrouwen dat ze alweer met het volgende krankzinnige project bezig zijn. Daar komt bij dat de huidige top op geen enkele manier functioneert en alleen met zichzelf bezig is.
pi_192845006
Rustigste dag van het jaar ^O^
pi_192846361
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 16:13 schreef Thomas-sama het volgende:
Rustigste dag van het jaar ^O^
Wel netjes gemint?!? :P
pi_192846516
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 17:53 schreef the_X het volgende:

[..]

Wel netjes gemint?!? :P
Ja :P
  dinsdag 28 april 2020 @ 18:49:25 #264
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192847203
Zo rustig was het niet in mijn wijken. Your Look For Less, Peter Hahn, Otto, Nelson Schoenen, Consumentenbond. Het enige wat rustig was, was dat ik weinig machinepost had en totaal GEEN pakjes. Dus ik was wel wat eerder klaar, maar het was niet spectaculair.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192848175
Mijn Y-wijk was echt heel zielig, vergelijkbaar met de maandag van vroeger.
pi_192849481
Hier hadden sommige bezorgers voor bepaalde wijken echt maar 7 stuks post
pi_192849693
Even terugkomen op de aangetekende post, in de postbezorgers CAO staat dit:

"De postbezorger neemt niet deel aan de voorbereiding en uiteindelijke afhandeling, voert geen autobestelling uit en bezorgt geen stukken met ontvangstbevestiging en aangetekende zendingen."

Het bedrijf overtreedt idd de regels :')
  dinsdag 28 april 2020 @ 22:24:33 #268
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192850881
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 21:02 schreef Thomas-sama het volgende:
Even terugkomen op de aangetekende post, in de postbezorgers CAO staat dit:

"De postbezorger neemt niet deel aan de voorbereiding en uiteindelijke afhandeling, voert geen autobestelling uit en bezorgt geen stukken met ontvangstbevestiging en aangetekende zendingen."

Het bedrijf overtreedt idd de regels :')
De vraag is natuurlijk wel: als er voor een aangetekende niet meer getekend hoeft te worden, is het dan nog wel een aangetekende?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192853643
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk wel: als er voor een aangetekende niet meer getekend hoeft te worden, is het dan nog wel een aangetekende?
Voor de verstuurder wel.. Zoveelste gevalletje oprekking regels/afspraken. Als het aan mij lag ging hier bv de rode bak elke dag vol terug (want er mogen geen pakjes in). Jammer wel dat bezorgers zich zo voor het karretje laten spannen.
pi_192864603
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 22:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk wel: als er voor een aangetekende niet meer getekend hoeft te worden, is het dan nog wel een aangetekende?
Er is betaald voor het leveren van een dienst, maar de dienst wordt niet geleverd en de betaler wordt niet gecompenseerd.
  donderdag 30 april 2020 @ 09:10:36 #271
416020 K44S
The bearded man
pi_192870043
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 09:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Helaas alleen op Mijn PostNL, en anders evt. vandaag of morgen in je brievenbus
Nog steeds geen loonstrook ontvangen.

Waar kan ik deze nog meer vinden? Via de app kan ik niks vinden en via Google kom ik alleen bij een soort zakelijke kant.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_192871602
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 09:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
En "betaalde tijd is gewerkte tijd"? Dus als ik een contract heb voor 15 uur in de week, mag ik na 15 uur stoppen en de rest van de post gewoon terug op het depot leggen? Dat is namelijk wat dat betekent.
Dat zou ik wel doen. Je gaat toch niet onbetaald overwerken voor zo'n bedrijf.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192872056
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:10 schreef K44S het volgende:

[..]

Nog steeds geen loonstrook ontvangen.

Waar kan ik deze nog meer vinden? Via de app kan ik niks vinden en via Google kom ik alleen bij een soort zakelijke kant.
https://postnl-dev-community.force.com/custcomm/apex/ppRooster

Ik doe dat meestal op pc en ga altijd hier heen.. maar als je niet in kan loggen op Mijn PostNL lukt dit waarschijnlijk ook niet?

Je zou dan linksonder moeten klikken op Meer zelf doen, die zie ik in de app idd niet staan. In de app zit wel een linkje naar Mijn PostNL, maar dan moet je opnieuw inloggen dus als je daar niet verder komt, dan heeft dat ook weinig zin. Als je verder nergens in kan loggen zou ik toch even aan de bel trekken ergens. Bij nieuwe medewerkers komen dat soort dingen helaas vaker voor.

Voor die functies moet je trouwens NOG een keer inloggen, met een beveiligingscode die je krijgt via mail/sms.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_192874963
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 09:10 schreef K44S het volgende:

[..]

Nog steeds geen loonstrook ontvangen.

Waar kan ik deze nog meer vinden? Via de app kan ik niks vinden en via Google kom ik alleen bij een soort zakelijke kant.
HR bellen, en vragen of je voortaan je loonstrook via de post kan ontvangen.
  donderdag 30 april 2020 @ 17:10:25 #275
416020 K44S
The bearded man
pi_192876535
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2020 11:32 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

https://postnl-dev-community.force.com/custcomm/apex/ppRooster

Ik doe dat meestal op pc en ga altijd hier heen.. maar als je niet in kan loggen op Mijn PostNL lukt dit waarschijnlijk ook niet?

Je zou dan linksonder moeten klikken op Meer zelf doen, die zie ik in de app idd niet staan. In de app zit wel een linkje naar Mijn PostNL, maar dan moet je opnieuw inloggen dus als je daar niet verder komt, dan heeft dat ook weinig zin. Als je verder nergens in kan loggen zou ik toch even aan de bel trekken ergens. Bij nieuwe medewerkers komen dat soort dingen helaas vaker voor.

Voor die functies moet je trouwens NOG een keer inloggen, met een beveiligingscode die je krijgt via mail/sms.
THx, dit helpt!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_192890481
Heeft iemand hier gebruik gemaakt van het aanbod om een anderhalvemeterhesje te laten bestellen?
pi_192892111
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 13:57 schreef bmp80 het volgende:
Heeft iemand hier gebruik gemaakt van het aanbod om een anderhalvemeterhesje te laten bestellen?
Hier heeft degene die het (grote) winkelcentrum loopt zo'n hesje gekregen.


Vandaag een nieuwe powerbank ivm het samengaan van PostNL & Sandd als bedankje gekregen!
pi_192913332
De nieuwsbrief van deze week in ons gebied met nieuwe regels betreffende plussen/minnen. 🤔🤔🤔

De tijd voor je loop is een basistijd en zal niet elke werkdag precies kloppen. Er zijn dagen dat je tijd over hebt en moet minnen, maar ook dagen dat je tijd tekort komt en moet plussen. In deze roerige tijden van corona gaat onze business gewoon door, mede door jullie fantastische inzet, mijn waardering naar jullie is groot. Elke dag zien wij de claims bij ons binnen komen die jullie hebben ingevuld met plus of min tijd. Wij hebben al een aantal van jullie gesproken die nooit de plus of min knop gebruiken. Wij zouden graag willen dat dit per wijk structureel gebeurt. Op die manier krijg wij een beter inzichten in de looptijd per wijk.

Ik wil het volgende afspreken met jullie:

➢ Per wijk invullen plus of min tijd ➢ Op de minuut aangeven of je plus of min tijd hebt. Niet afronden!
➢ Niet compenseren per wijk/dag of week.
➢ Loop je meerdere wijken, dan per wijk je wijk starten en stoppen en dus plussen of minnen.
➢ Mocht je precies op de tijd uitkomen doe dan altijd een minuutje min of plus dan weten wij dat je het niet vergeten bent.

Ons BG het Gooi heeft 878 wijken dus zullen wij elke dag 878 meldingen/claims binnen moeten krijgen. Mocht je dit vergeten zal de teamleider je benaderen om dit alsnog te doen.
pi_192915517
Zouden ze eraan denken dat je meerdere wijken vaak dwars door elkaar kan lopen?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2020 @ 22:42:38 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_192915799
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 22:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zouden ze eraan denken dat je meerdere wijken vaak dwars door elkaar kan lopen?
Ik heb in mijn posttijd op een zaterdag met reclame er drie door elkaar gelopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_192916874
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 22:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik heb in mijn posttijd op een zaterdag met reclame er drie door elkaar gelopen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar accepteer je de extra wijken dan ook op :P Niet om te minnen.
pi_192917124
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 22:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zouden ze eraan denken dat je meerdere wijken vaak dwars door elkaar kan lopen?
Precies dit en daarom pak ik altijd mijn totaaltijd om te plussen en is het per wijk bekijken in de praktijk erg lastig als je veel wijken op een dag (gecombineerd) loopt.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2020 @ 23:34:18 #283
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_192917136
De buurt op je duimpje kennen en wat hulp van de sorteerder om de afwijkende stukken apart te leggen hielp ook mee. Zo kon ik de boel heel efficiënt in elkaar draaien en met slechts een keer herladen een heel postcodegebied doen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 2 mei 2020 @ 23:42:28 #284
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192917400
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 22:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zouden ze eraan denken dat je meerdere wijken vaak dwars door elkaar kan lopen?
Zouden ze er ook aan denken dat de app nog steeds niet stabiel is en vaak vast loopt? Ik heb vaak genoeg gehad dat ik een wijk wil stoppen en deze ineens terug springt op nul. Met een beetje pech zijn mijn pakjes dan ook met terugwerkende kracht niet gescand. Klagen bij de IT Desk heeft geen zin, want die springen volgens mij nog liever voor een aanstormende trein dan toe te moeten geven dat de app niet goed werkt. Dus die geven altijd de schuld aan mijn internetverbinding die niet goed zou zijn of mijn telefoon die te goedkoop of verouderd zou zijn. Maar voor 8 euro per maand koop je nu eenmaal geen high end apparaat.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192921528
Ze kloten maar aan met hun "manen tot minnen". Heb nu de hakken in het zand: minder werk dan voorgesteld in het rooster is ondernemersrisico, zeker geen probleem van de werknemer. Zo denkt de wet, de FNV en zelfs de OR erover dus ik ga me er niet (meer) schuldig over voelen. Dat hakken op de binnen het bedrijf minst verdienende en hardwerkende bezorger is klaar bij mij!
  zondag 3 mei 2020 @ 09:44:29 #286
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192921882
Wij krijgen de laatste tijd ook steeds berichten die ons moeten aanzetten tot minnen. Als argument wordt gebruikt dat wij (als regio) vaker plussen dan minnen en dat dat niet eerlijk zou zijn. Terwijl dat volgens mij gewoon betekent dat de looptijden gemiddeld genomen te krap staan, wat goed zou kunnen, omdat wij nog steeds wachten op de evaluatie van de nieuwe looptijden. Maar die is uitgesteld vanwege Covid19. Misschien moeten we in onze elleboog evalueren? Bovendien hebben we veel bezorgers van Sandd erbij gekregen, en daar zitten er een paar bij die echt enorm traag zijn. Doen rustig 4 uur over een loop van 2 uur, en plussen dat ook.

En als ik dan op een drukke donderdag 20 minuten bij schrijf zou dat niet eerlijk zijn, tenzij ik op vrijdag weer 20 minuten min? Dan kunnen ze dat plussen en minnen net zo goed afschaffen, en gewoon alleen de basistijd uitbetalen, want dat komt dan op hetzelfde neer.

Zo zout als in berichten die ik hier en op Mijn Werk lees heb ik het echter nog niet gegeten. Op Mijn Werk las ik een bericht van iemand waarin stond dat ze de dag na Koningsdag geacht werden 20% of meer te minnen, en als je dat niet deed dan zou de TC "even bij je inkiezen". Dat is TC's voor je opbellen en proberen te intimideren, denk ik.

Dat bericht uit het Gooi waarin je de opdracht krijgt (ze noemen het een afspraak, maar het is meer een decreet) om ALTIJD te plussen of te minnen, ook als je keurig op tijd klaar bent, gaat wel heel erg ver. Dat slaat nergens op, en zo is plussen en minnen ook nooit bedoeld volgens mij. Het is onzin om 1 minuut te moeten plussen of minnen om te laten zien dat je het niet vergeten bent. Ik ben benieuwd wanneer de bonden of de OR hier eens tegen gaan optreden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192922149
In mijn gebied moet ik ALTIJD plussen, er klopt echt helemaal niks van de basistijden hier. Het is eerder uitzondering dan regel dat ik rond de basistijd zit in een loop. Het komt ook regelmatig voor dat ik 1 of 2 uur bij moet plussen. Nooit problemen mee gehad.
(En nee, ik kom niet van Sandd ;))

Ik heb trouwens nooit problemen met de app, dus als je daar last van hebt vrees ik toch echt dat het aan je internetverbinding of je telefoon ligt..
  zondag 3 mei 2020 @ 10:57:02 #288
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_192922741
Ik heb de zelfde nieuwsbrief. Nou wordt het me toch echt al te gek. Elke dag een minuutje plussen. Die zijn gek. Niet afronden ook. Nieuwsflash, als het bedrijf je uitbetaald ronden ze het ook af.

Ze zijn formeel compleet de wegkwijt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  zondag 3 mei 2020 @ 11:29:14 #289
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192923132
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 10:07 schreef Originele_gebruikersnaam het volgende:
In mijn gebied moet ik ALTIJD plussen, er klopt echt helemaal niks van de basistijden hier. Het is eerder uitzondering dan regel dat ik rond de basistijd zit in een loop. Het komt ook regelmatig voor dat ik 1 of 2 uur bij moet plussen. Nooit problemen mee gehad.
(En nee, ik kom niet van Sandd ;))

Ik heb trouwens nooit problemen met de app, dus als je daar last van hebt vrees ik toch echt dat het aan je internetverbinding of je telefoon ligt..
n=1 :')

Even serieus. Kijk eens bij de meldingen op de IT Servicedesk-pagina, kijk eens bij de reviews van de app in de Google Play Store. Tel daarbij op de talloze keren dat er updates van de app zijn geweest om bugs in de voorgaande update te fixen, en vraag je dan nog eens af of ze dat echt zouden doen als (vrijwel) niemand problemen met de app zou hebben.

Ik heb KPN, ik heb een prima middensegment telefoon (met Android 10), ik heb maximale verbinding, er staan ook geen spaarstanden geactiveerd, dat zou gewoon goed moeten werken.

Als het aan mijn internetverbinding zou liggen, dan zouden andere apps op mijn telefoon ook problemen moeten hebben.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192926588
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 22:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zouden ze eraan denken dat je meerdere wijken vaak dwars door elkaar kan lopen?
Niet meer doen dus. Netjes de eerste wijk volledig afmaken, en dan pas de volgende. Dat je dan een uur extra bezig bent, tja, blijkbaar wil je teamcoach daar graag voor betalen.
pi_192926628
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 09:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Dat bericht uit het Gooi waarin je de opdracht krijgt (ze noemen het een afspraak, maar het is meer een decreet) om ALTIJD te plussen of te minnen, ook als je keurig op tijd klaar bent, gaat wel heel erg ver. Dat slaat nergens op, en zo is plussen en minnen ook nooit bedoeld volgens mij. Het is onzin om 1 minuut te moeten plussen of minnen om te laten zien dat je het niet vergeten bent. Ik ben benieuwd wanneer de bonden of de OR hier eens tegen gaan optreden.
Ook hier zou ik m'n schouders over ophalen. Dan plus ik wel netjes een minuut (of ietsje meer O-) ) bij elke wijk. Geen probleem. Als mijn teamcoach graag wil betalen om te zien dat ik écht naar de looptijd heb gekeken..... En oh ja, ook nog 5 minuten extra omdat ik zo'n dom lang bericht over plussen en minnen heb moeten lezen. Da's immers ook werktijd.
  zondag 3 mei 2020 @ 17:12:17 #292
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192927538
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 15:45 schreef Ranunculus het volgende:

[..]

Ook hier zou ik m'n schouders over ophalen. Dan plus ik wel netjes een minuut (of ietsje meer O-) ) bij elke wijk. Geen probleem. Als mijn teamcoach graag wil betalen om te zien dat ik écht naar de looptijd heb gekeken..... En oh ja, ook nog 5 minuten extra omdat ik zo'n dom lang bericht over plussen en minnen heb moeten lezen. Da's immers ook werktijd.
Ik heb het vermoeden dat de TC's hier ook niet zo blij mee zijn. Aangezien ik deze berichten uit allerlei regio's hoor komen ga ik er vanuit dat het een opdracht van hogerhand is. En straks kan jouw TC elke dag van 150 bezorgers de plus- en mintijden gaan goedkeuren, en mensen gaan bellen die niet geplust of gemind hebben. Lijkt me een hoop extra werk.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_192928304
Managers krijgen een bonus als er veel gemind wordt.
  zondag 3 mei 2020 @ 18:36:34 #294
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_192928770
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 17:12 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat de TC's hier ook niet zo blij mee zijn. Aangezien ik deze berichten uit allerlei regio's hoor komen ga ik er vanuit dat het een opdracht van hogerhand is. En straks kan jouw TC elke dag van 150 bezorgers de plus- en mintijden gaan goedkeuren, en mensen gaan bellen die niet geplust of gemind hebben. Lijkt me een hoop extra werk.
Blijkbaar is het wel vanuit het bedrijf. Maar niet met akkoord van de or. Die roepen nu op om al dit soort berichten naar de or te sturen. Afdwingen is in strijd met de wtr die vorig jaar is afgesproken.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2020 @ 18:39:13 #295
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_192928809
Zou het management zelf ook minnen als ze tijd over hebben?
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 3 mei 2020 @ 20:45:19 #296
248074 Abdoe
Werkt met de ellebogen
pi_192930648
Pff wat een gezwam, ik loop altijd mijn 2 wijken door elkaar, laat de tijd van de langste doorlopen en druk als ik klaar ben de tijd van de andere gelijk op start en stop. Plussen en minnen doe ik ook nooit, rot op met die onzin. Heb gewoon een vast aantal uren elke week en dat laat ik lekker zo, ik ben vrij rap dus ben doorgaans wel wat sneller, maar dat vind ik dan m'n eigen verdienste. Waarom zou ik moeten minnen omdat ik snel ben? Terwijl een collega die 20x gaat roken tussendoor dan wel de volledige tijd krijgt. Ze bekijken het maar.
pi_192931003
Uit principe min ik al niet, sterker zelfs, ik plus genoeg bij om aan de normale tijd voor een wijk te komen, ook als het rustig is. Ik heb er met mijn afspraken rekening mee gehouden dat ik die tijd ook bezig ben dus die ben ik in feite al kwijt. Overigens reken ik de tijd van het plussen zelf natuurlijk ook mee, net als wanneer ze ergens over bellen of als ik mail moet lezen/beantwoorden.

Mochten ze hier gaan zeuren over dat je altijd tijden door moet geven dat ga ik bij die paar wijken die wel kloppen ook maar gewoon 5-10 minuten plussen, heb geen zin in een discussie over die dingen.

Die app blijft bij mij ook een ramp, verliest regelmatig de verbinding als je door een gebied met wifi loopt, en als hij dan scans aan het verwerken is raakt hij die ook met enige regelmaat kwijt. Meestal weet ik dan niet meer waar ik ze had, maar omdat ze die app al jaren niet op orde hebben zet ik nu maar gewoon alles op niet in tas.

Komt nog bij dat het ding het ook al niet kan hebben als je wijken door elkaar gaat lopen. Vooral irritant als je een andere wijk gaat doen terwijl je van je 1e wijk nog iets moet scannen. Daarvan zeg ik dus ook maar dat het niet in de tas zat, klopt ook omdat ik het op dat moment nog niet had. Dat de app vervolgens de scan niet meer kan verwerken wanneer ik wel aan dat stuk begonnen ben is niet mijn probleem.
pi_192936653
quote:
11s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
Zou het management zelf ook minnen als ze tijd over hebben?
hebben ze uberhaupt een start/stop app?
  maandag 4 mei 2020 @ 09:23:40 #299
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_192936837
De kwartaalcijfers zijn bekend: https://mijnpostnl.nl/nie(...)eerste-kwartaal-2020. Zoals te verwachten blijft PostNL doorzeuren over volumedaling en noodzaak tot bezuiniging, en weten ze zelfs de flinke volumestijging die wij het eerste kwartaal gehad hebben toch nog om te buigen naar een volumedaling van 12,8%.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 4 mei 2020 @ 09:35:41 #300
248074 Abdoe
Werkt met de ellebogen
pi_192937041
:r

Klap in het gezicht van de postbezorger weer, die zich een ongeluk sjouwt sinds de overname van Sandd en dat achterlijke gedoe van x- en y-wijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')