abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 maart 2020 @ 19:56:58 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_191852694
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_191852719
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daarom kan ik toch wel zeggen dat het niet genoeg is ? Dat IS het gewoonweg niet.

https://www.limburger.nl/(...)tal-corona-patienten
Sterker nog, daar heb je een heel goed punt. En ik ondersteun dat door te zeggen dat je het ook niet zomaar uit de grond ramt.
  donderdag 5 maart 2020 @ 19:59:24 #228
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191852750
Kunnen de Ministers van volksgezondheid en binnenland alvast af treden?
  donderdag 5 maart 2020 @ 20:01:10 #229
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191852793
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:56 schreef Felixa het volgende:
In 2018 is op BBC Four een pandemie nagebootst via een app die ontwikkeld was door wiskundigen. Is nog een paar dagen te zien via iPlayer (voor degenen die daar toegang tot hebben). Is vorige maand herhaald op de BBC n.a.v. deze uitbraak.

https://www.bbc.co.uk/ipl(...)he-bbc-four-pandemic

2018 - BBC Four:
"The government rates the global outbreak of a deadly flu virus as a major threat to the UK. It could happen at any time. To predict the impact of the next pandemic more accurately than ever before, new data is needed - and lots of it. Dr Hannah Fry is on the case.
She sets out to recruit the nation to download the BBC Pandemic app in a ground-breaking experiment to help plan for when the next deadly virus comes to the UK. How quickly will it spread? How many could it kill? What can we do about it? The BBC Four Pandemic experiment will find out.
Hannah masterminds the experiment and adopts the role of Patient Zero by walking the streets of Haslemere in Surrey to launch the outbreak. Meanwhile, emergency physician Dr Javid Abdelmoneim finds out why flu is still such a danger to society a century after Spanish flu killed up to 100 million people worldwide. He meets researchers trying to discover what makes some people more contagious than others and visits a factory that will produce vaccine when the next pandemic flu virus emerges.
Armed with the information he gathers and the results of the BBC Four Pandemic experiment, Hannah and Javid make a shocking revelation."

ik zie deze staan eens kijken of ik hem kan pakken....
BBC.Documentaries.2018.03.22.Contagion.The.BBC.Four.Pandemic.EN.SUB.MPEG4.x264.WEBRIP.
  donderdag 5 maart 2020 @ 20:01:35 #230
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191852802
Is Stef Blok eigenlijk alweer gesignaleerd?
pi_191852813
quote:
2s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:43 schreef _I het volgende:
cardio_jacco twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:58:24 1. Op verzoek in NL:Natuurlijk zou ik graag cijfers willen blijven publiceren. Echter is mijn laatste tweet onstaan na ruim 6.5 uur werk. Verzamelen gegevens, sorteren, bron onderzoek waar nodig, etc. Over een aantal dagen tot een week komt het RIVM met dezelfde cijfers (...) reageer retweet
cardio_jacco twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:58:24 2. en word ik “ingehaald”. Vooral als men het test protocol (meer) laat vieren. Als duidelijk wordt dat het RIVM cijfers manipuleert, achterhoudt of flatteert, start ik wederom met uitgebreid onderzoek. reageer retweet
cardio_jacco twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:58:25 3. Als jullie andere verzoeken of ideeën hebben ten aanzien van de huidige epidemie, hoor ik het uiteraard graag. Dan zal ik kijken of ik daarin wat kan betekenen voor jullie. reageer retweet
En in ‘t Engels;
cardio_jacco twitterde op donderdag 05-03-2020 om 17:07:24 The Corona numbers are rising. It won’t be long (about one week) and the RIVM will present the numbers I am presenting. The testing procedure takes time. And the protocol is too strict. I’ll stop posting when the official numbers exceed 100. Combining my sources: reageer retweet
Ik denk dat die 300 makkelijk gehaald worden. De cijfers van vandaag lopen 2 dagen achter om de GGD met testen ook 2 dagen achter loopt?

Dus 82 is de stand van eergisteren?
  donderdag 5 maart 2020 @ 20:03:54 #232
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191852857
Kan het leger alvast tenten gaan opzetten?
pi_191852870
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zie deze staan eens kijken of ik hem kan pakken....
BBC.Documentaries.2018.03.22.Contagion.The.BBC.Four.Pandemic.EN.SUB.MPEG4.x264.WEBRIP.
Ik was vorige maand toevallig voor mijn werk in Engeland toen ie op tv kwam. Zeer interessant en goed uitgewerkt.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 5 maart 2020 @ 20:05:12 #234
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191852887
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Daarom kan ik toch wel zeggen dat het niet genoeg is ? Dat IS het gewoonweg niet.

https://www.limburger.nl/(...)tal-corona-patienten
Ha, dit staat al weken in deze reeks, die experts lopen achter,joh
pi_191852907
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik denk dat die 300 makkelijk gehaald worden. De cijfers van vandaag lopen 2 dagen achter om de GGD met testen ook 2 dagen achter loopt?

Dus 82 is de stand van eergisteren?
Dat weet niemand zeker. Maar men deed ons voorkomen dat het een peilmoment was van 2 uur vanmiddag.
  donderdag 5 maart 2020 @ 20:06:12 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191852912
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:04 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik was vorige maand toevallig voor mijn werk in Engeland toen ie op tv kwam. Zeer interessant en goed uitgewerkt.
hij loopt nu, dat gaat lukken, eens kijken of dat ik vanavond nog kan kijken
pi_191852924
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:03 schreef THEFXR het volgende:
Kan het leger alvast tenten gaan opzetten?
Koninklijke Landmacht knapt Pampus op
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 maart 2020 @ 20:07:30 #238
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191852941
quote:
en dan moeten wij zeker met Pampus Princess die kant op varen. Daar trappen we niet in!
pi_191852955
Ja jongens, een zwaar nieuw griepvirus dat zich verspreidt onder de mensen.
Laten we er honderden topics over vol schrijven en blikken bonen inslaan en zomaar even meedoen aan een nieuwe vorm van massahysterie.
pi_191852956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:07 schreef Kyran het volgende:

[..]

en dan moeten wij zeker met Pampus Princess die kant op varen. Daar trappen we niet in!
nee maar da komp omda wij tievesslim zijn
pi_191852972
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is Stef Blok eigenlijk alweer gesignaleerd?
23 "kamerleden" in Iran hebben het virus al.

Denk dat Stef toch wel even achter zijn oren krabt van het advies dat hij kreeg om niet te testen, want "niet zo besmettelijk". :')

https://www.theguardian.com/world/2020/mar/03/iran-steps-up-coronavirus-efforts-as-23-mps-said-to-be-infected
pi_191852981
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
Laten we er honderden topics over vol schrijven en blikken bonen inslaan en zomaar even meedoen aan een nieuwe vorm van massahysterie.
Ehhhh ja, dat doen we toch?
pi_191852999
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:09 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ehhhh ja, dat doen we toch?
Ja, en wordt het daar allemaal beter van?
pi_191853002
Even wat andes, vorige week ofzo was er een bericht dat men een variatie had gevonden tussen virus bij iemand in Italië en iemand in china.6

Nu met die 2 varianten die gister of vandaag beken zijn geworden, de L en S variant, waarbij de dodelijkste voor 70% van de gevallen zorgde en voornamelijk in wuhan zou zitten, daar waar die andere variant minder dodelijk zou zijn maar wel veel besmettelijker..... mogen we dan de voorzichtige conclusie trekken dat we hier met die besmettelijkere maar minder dodelijke variant van doen hebben?

Of is het daar veel te vroeg voor om dat te concluderen? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 5 maart 2020 @ 20:11:26 #245
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191853030
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
Maar wat doe jij hier telkens? Behalve natuurlijk melden dat je het allemaal heeeeel stom vindt hier.. Zonde van je tijd toch?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_191853037
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:10 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Ja, en wordt het daar allemaal beter van?
Geen idee.

Ik heb niet echt de illusie dat we hier enige invloed uitoefenen op de Nederlandse maatschappij en hoe deze omgaat met het virus.
pi_191853043
quote:
5s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:10 schreef vosss het volgende:
Even wat andes, vorige week ofzo was er een bericht dat men een variatie had gevonden tussen virus bij iemand in Italië en iemand in china.6

Nu met die 2 varianten die gister of vandaag beken zijn geworden, de L en S variant, waarbij de dodelijkste voor 70% van de gevallen zorgde en voornamelijk in wuhan zou zitten, daar waar die andere variant minder dodelijk zou zijn maar wel veel besmettelijker..... mogen we dan de voorzichtige conclusie trekken dat we hier met die besmettelijkere maar minder dodelijke variant van doen hebben?

Te vroeg denk ik. Kijk naar Italie en Iran. Als de besmettingen die wij in NL hebben ook Italie komen dan denk ik dat het ook de dodelijkere variant zal zijn. Maar we weten het nog niet, in Italie duurde het 0 dagen bij de 1e dode (vanaf de 2e uitbraak). In Zwitserland 9. San Marino 3. Spanje 13 dagen.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_191853048
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 20:11 schreef Perrin het volgende:

[..]

Maar wat doe jij hier telkens? Behalve natuurlijk melden dat je het allemaal heeeeel stom vindt hier.. Zonde van je tijd toch?
Ik kom niet zo vaak in dit topic hoor.
Ik mag graag wel een beetje nuance aanbrengen als ik zie dat mensen in een korte tijd 100 topics vol plompen met bangmakerij en sensatie.
pi_191853050
quote:

Niemand weet dat nog. Zou wel beter zijn.
pi_191853055
quote:

Dit hele verhaal is gebaseerd op slechts 1 publicatie. Zelf wacht ik eerst af tot er wat meer bevestiging is voordat ik hier mee ga speculeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')