Nee ze laad zich zelf niet eens goed op 😃quote:
2 weken is in mijn ogen perfect.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen zijn sommige opties maar gedeeltelijk leesbaar. Is 2 weken ook niet een beetje kort? Dan krijgt die arme @:grrrrrrr nooit rust
Goed. Ik heb gestemdquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:12 schreef Jippie68 het volgende:
Poll: Willen de DTS spelers de opzet van het spel wijzigen?
• Nee, alles moet hetzelfde blijven
• Ja, het seizoen kan naar 3 weken
• Ja, het seizoen kan naar 3 weken en we gaan in teams spelen
• Ja, het seizoen kan naar 2 weken
• Ja, het seizoen kan naar 2 weken en we gaan in teams spelen
• Ja, we gaan in teams spelen
• Ja, maar ik heb een andere suggestie voor de speelwijze
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
1x in de twee weken.quote:
Daar dacht ik dus ook aan, vandaar dat ik 3 weken erbij heb gezetquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Is 2 weken ook niet een beetje kort? Dan krijgt die arme @:grrrrrrr nooit rust
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-03-2020 18:22 door devzero-statsSPOILER: de restOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: teamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie of 4 weken maakt dan ook niet zoveel uit toch.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus ook aan, vandaar dat ik 3 weken erbij heb gezet
Welneequote:Op donderdag 5 maart 2020 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drie of 4 weken maakt dan ook niet zoveel uit toch.
3 weken maakt het alleen maar lastig om bij te houdenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drie of 4 weken maakt dan ook niet zoveel uit toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |