Kan wel wat voor je bedenken anders?quote:
Lekker man.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
De punten waren vanmorgen in de aanbieding bij de bakker.
Ik heb geen idee hoeveel punten ik had. Ik was hier vanmorgen bijna alleen. En was voor mijn doen al laat om 6.30 uur of zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe ben je weer 1 geworden? hoeveel punten heb je vandaag gemakt?
*Laatquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel punten ik had. Ik was hier vanmorgen bijna alleen. En was voor mijn doen al laad pas om 6.30 uur of zo.
Als het weer een schuursponsje en 30 naakte bejaarden inhoudt, dan ben ik weer van de partijquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Kan wel wat voor je bedenken anders?
Heb je lang voor de klas gestaan?quote:
Irritant gedoe om bij ieder foutje een post te doen.quote:
Nee nee deze keer niet. Ben een speld kwijtquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Als het weer een schuursponsje en 30 naakte bejaarden inhoudt, dan ben ik weer van de partij
en hoelang was je allein?quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel punten ik had. Ik was hier vanmorgen bijna alleen. En was voor mijn doen al laat om 6.30 uur of zo.
M-A laad ons ook nooit met rustquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Irritant gedoe om bij ieder foutje een post te doen.
Geen idee Hoelang. Er kwam af en toe iemand die tikte een zin en was weer weg. Eigenlijk best heel saai. Ik heb er echt niet op gelet Mario.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |