Belastingaangifte he, hij heeft het megadruk nu!!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waar hang jij de hele tijd uit? Druk op WGR?
Nogal. Vooral op de Wquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waar hang jij de hele tijd uit? Druk op WGR?
Allemaal kiften over aftrekbare posten zekerquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Belastingaangifte he, hij heeft het megadruk nu!!!
Denk het.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Allemaal kiften over aftrekbare posten zeker
ja, Dat hadden ze wel even mogen zeggen dat ik voor alle FOK!ers belastingaangifte moest doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Belastingaangifte he, hij heeft het megadruk nu!!!
Sorry, zal het volgende keer doorgeven. Declareer je overuren maar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
ja, Dat hadden ze wel even mogen zeggen dat ik voor alle FOK!ers belastingaangifte moest doen
Oh komt goed, die kan ik weer als aftrekpost opvoerenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry, zal het volgende keer doorgeven. Declareer je overuren maar.
Dacht ik al.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh komt goed, die kan ik weer als aftrekpost opvoeren
Wat had je voor lekkersquote:
Oh dacht dat het misschien door hier kwamquote:
Ik ben wel aan het broek hoestenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij buikcorona of zo
Lekkahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |