Belastingaangifte he, hij heeft het megadruk nu!!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waar hang jij de hele tijd uit? Druk op WGR?
Nogal. Vooral op de Wquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waar hang jij de hele tijd uit? Druk op WGR?
Allemaal kiften over aftrekbare posten zekerquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Belastingaangifte he, hij heeft het megadruk nu!!!
Denk het.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Allemaal kiften over aftrekbare posten zeker
ja, Dat hadden ze wel even mogen zeggen dat ik voor alle FOK!ers belastingaangifte moest doenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Belastingaangifte he, hij heeft het megadruk nu!!!
Sorry, zal het volgende keer doorgeven. Declareer je overuren maar.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
ja, Dat hadden ze wel even mogen zeggen dat ik voor alle FOK!ers belastingaangifte moest doen
Oh komt goed, die kan ik weer als aftrekpost opvoerenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry, zal het volgende keer doorgeven. Declareer je overuren maar.
Dacht ik al.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh komt goed, die kan ik weer als aftrekpost opvoeren
Wat had je voor lekkersquote:
Oh dacht dat het misschien door hier kwamquote:
Ik ben wel aan het broek hoestenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij buikcorona of zo
Lekkahquote:
Omdat je een lul bent.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:33 schreef Jippie68 het volgende:
Maar moeten we een topic openen voor een pol, of hier en de vaste spelers (v h laatste jaar) mentionen? Is wel handig als de pol even onderin een OP wordt geplaatst?
Nouja, het regent een beetje en ik zie vanuit het KNMI geen code oranje of rood.quote:
Zolang je geen Chinees of Italiaans besteldquote:
Bij Danny dan wel hè..quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry, zal het volgende keer doorgeven. Declareer je overuren maar.
Even een zaakje in Lombardijequote:Op donderdag 5 maart 2020 17:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang je geen Chinees of Italiaans besteld
Ik vind van welquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is die ook al van de belasting
Dat is best wel een oud idee. Gaat het eindelijk beginnen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:42 schreef Jippie68 het volgende:
Maar gaan we dan in de poll voorstellen periodes van 14 dagen en gaan we dan in teams spelen?
Dat weet ik toch schatquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg een euro per post.
Hoezo laat ik jou nou weer vallenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je laat mij vallen als een hunebed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |