Het is te triest voor woordenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je staat op 1 en gelijk hebben sommige mannen daar een probleem mee
Echt niet, dotje wel lief hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
ja slim wel miljonair worden met de verkoop van mondkapjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik wilde mondkapjes bestellen voor mijn werk....schier onmogelijk!
Bij 1 groothandel kostten ze 19,95 voor 60 stuks, terwijl ik er normaal 150 heb voor 5,95
Zekersquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja slim wel miljonair worden met de verkoop van mondkapjes
Ja als jij IPV Hoi Dot Bolk zegt kan je er op wachtenquote:
Sorry mopquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als jij IPV Hoi Dot Bolk zegt kan je er op wachten
Nee snap ikquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had nergens last van
[..]
Was niet nodig. De wind, haha wind, stond de andere kant op.
Als ze nou even haar tetten post dan loopt de inbox vol en heeft ze van die mannen hier geen lastquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Haha, nou zeg dat wel, normaal verkopen ze niksquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja slim wel miljonair worden met de verkoop van mondkapjes
quote:
Met ingang van?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:00 schreef Jippie68 het volgende:
Maar gaan we een pol maken zoals @:bondage voorstelt?
Lief, maar Dot wil er echt niet meer voor gaan.quote:
GAAN WE ER SAMEN VOORquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief, maar Dot wil er echt niet meer voor gaan.
Dat is er 1 teveelquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:03 schreef dud0r het volgende:
Wanneer gaan we teams doen? #TeamDuMoen staat klaar
Hij is moemoe alweer vergeten. Die jongen wisselt sneller van vrouw dan van onderbroekquote:
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is moemoe alweer vergeten. Die jongen wisselt sneller van vrouw dan van onderbroek
Wat is er 1 teveel?quote:
Nee, voelde me vandaag niet lekker, geen afspraken staanquote:
Dan heb je weer dat maand- gedoe hahaha wilde maand-verband tikkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
15 maart?
kunnen ook per week doen en standen 1x per maand op tellen?
Ik geloof er niks van. Jij hebt al die vrouwen in een soort van Cd wisselaar zitten en als je zin hebt in eentje dan wissel je gewoon doorquote:
O, zo een ben jijquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als moemoe terugkomt is het meteen weer TeamSkyMoe natuurlijk
Moemoe wissel ik nooitquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Jij hebt al die vrouwen in een soort van Cd wisselaar zitten en als je zin hebt in eentje dan wissel je gewoon door
Ik geloof het niet zo. Gelukkig is @moemoe altijd welkom bij mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |