Ja dat was ook nog zo jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
volgens mij trok je toen voor het eerst terug maar weet het niet zeker kan ook de tweede keer zijn dat ik won. Daarna kreeg je ook mensen die niet wilde meetellen voor punten maar wel konden bolken oa aloa en anderen gelukkig ging dat feestje niet lang door.
40+quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind het hier op zich wel gezellig, maar wil jullie dts-strijd niet in de weg staan. Hebben jullie nog tips voor andere slowchats waar ik aan het eind van de middag ff kan zwetsen?
Vbl gaat over voetbal toch? Ik heb een bekel aan voetbal, onz spreekt mij wel aan denk ik, thxquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vbl en onz sc zijn heel gezellig en open naar nieuwe mensen.
Je staat niets in de weg. Ik doe ook niet meer voor de winst deze maandquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
Ik vind het hier op zich wel gezellig, maar wil jullie dts-strijd niet in de weg staan. Hebben jullie nog tips voor andere slowchats waar ik aan het eind van de middag ff kan zwetsen?
Gast...quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef dud0r het volgende:
Zo. Ik ben toch een partij lucht aan het uitduwen. Alsof er vuurwerk in m'n broek af gaat
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je staat niets in de weg. Ik doe ook niet meer voor de winst deze maand
Haags doet ook niet mee die kan niet winnen
Dus gewoon mee tikken hiero
quote:
over voetbal praten in de vbl slowchat komt gek genoeg zelden voor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vbl gaat over voetbal toch? Ik heb een bekel aan voetbal, onz spreekt mij wel aan denk ik, thx
Haha, dat is aardig van je! Maar ik merk de 'strijd', en das niks voor mijquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je staat niets in de weg. Ik doe ook niet meer voor de winst deze maand
Haags doet ook niet mee die kan niet winnen
Dus gewoon mee tikken hiero
Gewoon lekker hier mee tikken Kanaroe, dat mag gewoon.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Vbl gaat over voetbal toch? Ik heb een bekel aan voetbal, onz spreekt mij wel aan denk ik, thx
Met niet winnen bedoel ik dat je niet kan winnen omdat je uit de lijst bent natuurlijkquote:
Alles mag hierquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon lekker hier mee tikken Kanaroe, dat mag gewoon.
Nee hoor is niet echt een strijdquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:52 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Haha, dat is aardig van je! Maar ik merk de 'strijd', en das niks voor mij
Alles is mogelijk, misschien een poll starten zodat we weten hoe men hierover denkt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook veel te lang 2 weken is lang genoeg
Kan dat niet aangepast worden dan?
Nee, dat doen ze hierquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
over voetbal praten in de vbl slowchat komt gek genoeg zelden voor.
Hpi Plymquote:
Echt hoor ik stapte de trein uit en ik zie zo een hele groep mensen naar die poortjes lopen. Even een flinke puf gelaten en toen aan de kant gaan staanquote:
Whaa, dat ga ik straks ook doen, heb een grote pan chili op het vuur staanquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef dud0r het volgende:
Zo. Ik ben toch een partij lucht aan het uitduwen. Alsof er vuurwerk in m'n broek af gaat
Gadverdammequote:Op donderdag 5 maart 2020 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt hoor ik stapte de trein uit en ik zie zo een hele groep mensen naar die poortjes lopen. Even een flinke puf gelaten en toen aan de kant gaan staan
Adem inhoudenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt hoor ik stapte de trein uit en ik zie zo een hele groep mensen naar die poortjes lopen. Even een flinke puf gelaten en toen aan de kant gaan staan
Goed planquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, misschien een poll starten zodat we weten hoe men hierover denkt?
Je kan toch gewoon hier mee kletsen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:51 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ook dat werkt nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mondkapje op.... oh wacht
misschien eerst een keer proberen ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Alles is mogelijk, misschien een poll starten zodat we weten hoe men hierover denkt?
Er was een tijd dat je vriendelijker wasquote:
Hoi dot bolkquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je vriendelijker was
Dan zei je Hoi Dot.
Nu is het bolk
Ik wilde mondkapjes bestellen voor mijn werk....schier onmogelijk!quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mondkapje op.... oh wacht
De tering.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik wilde mondkapjes bestellen voor mijn werk....schier onmogelijk!
Bij 1 groothandel kostten ze 19,95 voor 60 stuks, terwijl ik er normaal 150 heb voor 5,95
Ik had nergens last vanquote:
Was niet nodig. De wind, haha wind, stond de andere kant op.quote:
Je staat op 1 en gelijk hebben sommige mannen daar een probleem meequote:Op donderdag 5 maart 2020 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je vriendelijker was
Dan zei je Hoi Dot.
Nu is het bolk
Ja erg hequote:Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Bij 1 groothandel kostten ze 19,95 voor 60 stuks, terwijl ik er normaal 150 heb voor 5,95
Afzettersquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |