quote:
sowiesoquote:
Pas dan een stukje fruit of zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso
ik heb nog niets gegeten vandaag, nu is de verleiding groot om een koekje te pakken, maar ben bang dat ik dan weer het hele pak leeg vreet omdat open en ik dan straks bij paps en mams geen trek meer heb
Goed van je Mikeyquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
met mij gaat het nu wel weer iets heb der een appje gestuurd dat als ze wil komen of ik daar heen moet ze het moet aangeven en ik er zou zijn voor der.
Lief van je Mikeyquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
met mij gaat het nu wel weer iets heb der een appje gestuurd dat als ze wil komen of ik daar heen moet ze het moet aangeven en ik er zou zijn voor der.
Gezond leven is pijn lijden en naar de supermarkt lopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:48 schreef Nizno het volgende:
ik heb geen fruit meer in huis en ook geen zin om naar de winkel te gaan
Have funquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Nizno het volgende:
neuj, besloten niet te gaan eten, ga een afl serie kijken en dan aankleden en richting de etenstafel van deze avond.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I hou niet van plaatjes plakken, maar zag deze op FB voorbij komen en kon het niet laten hem op te slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Koekjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je of hongerlijden, of die koekjes pakken
zou het liefs heen gaan en der uren vast willen houden maar de rest daar is niet zo dol op mij en toen ik het aanbood zei ze heel me huis zit al vol mensen.quote:
500 besmettingen zondagavond en de eerste dode.quote:
Eet smakelijk voor straks.quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Nizno het volgende:
neuj, besloten niet te gaan eten, ga een afl serie kijken en dan aankleden en richting de etenstafel van deze avond.
Lastige situatiequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zou het liefs heen gaan en der uren vast willen houden maar de rest daar is niet zo dol op mij en toen ik het aanbood zei ze heel me huis zit al vol mensen.
heb er nog een appje achteraan gedaan als ze er behoefte aan heeft dat ze altijd welkom is.quote:
Doe het!quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zou het liefs heen gaan en der uren vast willen houden maar de rest daar is niet zo dol op mij en toen ik het aanbood zei ze heel me huis zit al vol mensen.
Ja was gezelligquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:40 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ouderdom komt met gebreken
Leuke middag gehad?
lief mikey....succes ermeequote:Op donderdag 5 maart 2020 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb er nog een appje achteraan gedaan als ze er behoefte aan heeft dat ze altijd welkom is.
Als zij het goed vindt is het toch oke, wat de rest ook vindt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |