Spel bedacht door: Pg_Up Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.
Het Dodetopicspel Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. Let op, het is hier een spel. Praten moet met inhoud mag, maar het spel staat centraal.
haags_kwartiertje telt niet mee!!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
SPOILER: Tussenstanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.
SPOILER: Ode aan Mark
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Wil je niet meer mee spelen dan, nog maar een paar plaatsjes en je hebt Plym ingehaald zie ik
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Nee, kost je geen punten Daar ben ik in het begin flink de mist mee ingegaan Nu is hij er niet meer zoveel maar toen wel en iedere post die hij zette beantwoorde ik
Nee, kost je geen punten Daar ben ik in het begin flink de mist mee ingegaan Nu is hij er niet meer zoveel maar toen wel en iedere post die hij zette beantwoorde ik
Sowieso wel zo netjes om haags fatsoenlijk te beantwoorden
I hou niet van plaatjes plakken, maar zag deze op FB voorbij komen en kon het niet laten hem op te slaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso wel zo netjes om haags fatsoenlijk te beantwoorden
Nou soms gooit die er kreten in waar ik niet op wil reageren
ik heb nog niets gegeten vandaag, nu is de verleiding groot om een koekje te pakken, maar ben bang dat ik dan weer het hele pak leeg vreet omdat open en ik dan straks bij paps en mams geen trek meer heb
met mij gaat het nu wel weer iets heb der een appje gestuurd dat als ze wil komen of ik daar heen moet ze het moet aangeven en ik er zou zijn voor der.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
ik heb nog niets gegeten vandaag, nu is de verleiding groot om een koekje te pakken, maar ben bang dat ik dan weer het hele pak leeg vreet omdat open en ik dan straks bij paps en mams geen trek meer heb
Pas dan een stukje fruit of zo. Heb ik net ook gedaan.
Op donderdag 5 maart 2020 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende: met mij gaat het nu wel weer iets heb der een appje gestuurd dat als ze wil komen of ik daar heen moet ze het moet aangeven en ik er zou zijn voor der.
Op donderdag 5 maart 2020 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende: met mij gaat het nu wel weer iets heb der een appje gestuurd dat als ze wil komen of ik daar heen moet ze het moet aangeven en ik er zou zijn voor der.
Lief van je Mikey
Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Nizno het volgende: neuj, besloten niet te gaan eten, ga een afl serie kijken en dan aankleden en richting de etenstafel van deze avond.
Dan moet je of hongerlijden, of die koekjes pakken
zou het liefs heen gaan en der uren vast willen houden maar de rest daar is niet zo dol op mij en toen ik het aanbood zei ze heel me huis zit al vol mensen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Op donderdag 5 maart 2020 15:49 schreef Nizno het volgende: neuj, besloten niet te gaan eten, ga een afl serie kijken en dan aankleden en richting de etenstafel van deze avond.
Eet smakelijk voor straks.
zou het liefs heen gaan en der uren vast willen houden maar de rest daar is niet zo dol op mij en toen ik het aanbood zei ze heel me huis zit al vol mensen.
Als zij het goed vindt is het toch oke, wat de rest ook vindt?