Ben ik nog druk ook voor een DTS ook, dekens op de bank leggen voor een foto ha ha haquote:
Leuk tochquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik nog druk ook voor een DTS ook, dekens op de bank leggen voor een foto ha ha ha
Dank uquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zie ter heel uitnodigend uit, leuke woonkamer
On my way
Dat vind ik ook een vereiste van een bank, lekker zitten EN liggenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u
Is trouwens een hele lekker bank om op te liggen. Hij is lekker lang. Ik ben 1.76 en kan er languit op liggen.
Goed werkquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mikeys sex council ben net gebeld met bedankt voor het goeie resultaat.
Oh dan moet ik daar met mijn 1.80 ook wel kunnen liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u
Is trouwens een hele lekker bank om op te liggen. Hij is lekker lang. Ik ben 1.76 en kan er languit op liggen.
Zeker weten,quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een vereiste van een bank, lekker zitten EN liggen
Ik had je groter geschatquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dan moet ik daar met mijn 1.80 ook wel kunnen liggen.
Ja heb je mooi gedaan, ik je pauze plaats opmaken en jij punten scorenquote:
Hier ook, ik hoop dat de stormen voorbij zijn. Bomen met loof zijn iets minder bestandquote:
Mooi team zijn wequote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb je mooi gedaan, ik je pauze plaats opmaken en jij punten scoren
Damnquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mijn zoons zijn langer, 2,06 en 2.00 m dus ik ben bevooroordeeld
Waar schat je dat op in dan. Op gesprekken hier?quote:
Ja ben wel benieuwd wat jippies beeld van mij was.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar schat je dat op in dan. Op gesprekken hier?
lange lummelsquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Damn
Ja internationaal is 1.80 (nouja ik ben 1.82 ofzo) best lang, maar in nederland is dat gewoon onder het gemiddelde
Ja, ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd wat jippies beeld van mij was.
Ik voel me met mijn 1.83 helemaal niet lang.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Damn
Ja internationaal is 1.80 (nouja ik ben 1.82 ofzo) best lang, maar in nederland is dat gewoon onder het gemiddelde
Jippie ziet ons allemaal als boksballenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd wat jippies beeld van mij was.
Dat is net boven de 6 feet threshhold!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voel me met mijn 1.83 helemaal niet lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |