Nee het is inderdaad niet grappig hoe traag het isquote:
Nog 2,5 uurquote:
quote:
Dat denk ik zo maar van niet.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet alleen niet of ze dat zo fijn vinden op werk
Nou nee. Laat maarquote:
Doe maar, zal zorgen dat er een lekkere fluffy deken klaar ligt voor jequote:Op donderdag 5 maart 2020 12:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kom ik wel snel een dutje bij jou op de bank doen, zeg wel dat ik lunchen ben
Wat ben je toch een skeet!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nee. Laat maar
[..]
Doe maar, zal zorgen dat er een lekkere fluffy deken klaar ligt voor je
al klaarquote:
ZO, ff de bank voor je opgemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Roken is niet stoer vriendquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dit soort gifjes gaaf, weet ook nie twaarom
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, ff de bank voor je opgemaaktDat zie ter heel uitnodigend uit, leuke woonkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On my way![]()
Ben ik nog druk ook voor een DTS ook, dekens op de bank leggen voor een foto ha ha haquote:
Leuk tochquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik nog druk ook voor een DTS ook, dekens op de bank leggen voor een foto ha ha ha
Dank uquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zie ter heel uitnodigend uit, leuke woonkamer
On my way
Dat vind ik ook een vereiste van een bank, lekker zitten EN liggenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u
Is trouwens een hele lekker bank om op te liggen. Hij is lekker lang. Ik ben 1.76 en kan er languit op liggen.
Goed werkquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mikeys sex council ben net gebeld met bedankt voor het goeie resultaat.
Oh dan moet ik daar met mijn 1.80 ook wel kunnen liggen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u
Is trouwens een hele lekker bank om op te liggen. Hij is lekker lang. Ik ben 1.76 en kan er languit op liggen.
Zeker weten,quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een vereiste van een bank, lekker zitten EN liggen
Ik had je groter geschatquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dan moet ik daar met mijn 1.80 ook wel kunnen liggen.
Ja heb je mooi gedaan, ik je pauze plaats opmaken en jij punten scorenquote:
Hier ook, ik hoop dat de stormen voorbij zijn. Bomen met loof zijn iets minder bestandquote:
Mooi team zijn wequote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb je mooi gedaan, ik je pauze plaats opmaken en jij punten scoren
Damnquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:53 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mijn zoons zijn langer, 2,06 en 2.00 m dus ik ben bevooroordeeld
Waar schat je dat op in dan. Op gesprekken hier?quote:
Ja ben wel benieuwd wat jippies beeld van mij was.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar schat je dat op in dan. Op gesprekken hier?
lange lummelsquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Damn
Ja internationaal is 1.80 (nouja ik ben 1.82 ofzo) best lang, maar in nederland is dat gewoon onder het gemiddelde
Ja, ik eigenlijk ook welquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd wat jippies beeld van mij was.
Ik voel me met mijn 1.83 helemaal niet lang.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Damn
Ja internationaal is 1.80 (nouja ik ben 1.82 ofzo) best lang, maar in nederland is dat gewoon onder het gemiddelde
Jippie ziet ons allemaal als boksballenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd wat jippies beeld van mij was.
Dat is net boven de 6 feet threshhold!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voel me met mijn 1.83 helemaal niet lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |